Ai in mare parte dreptate, Mayhem, insa ce vreau sa spun este ca cel putin pe PC, am impresia ca lucrurile merg in directia buna. E o comunitate care are partea ei de nenorociti, fara doar si poate, insa e un altfel de raport intre developer si gamer. Astia sunt aia care dau cu developerii de pamant, care taxeaza orice greseala si care se opun cu adevarat unor practici care ii fac rau consumatorului. Si rezultatele acestui lucru se vad la fiecare pas. Pe Steam ai sistemul de refund daca nu iti place un joc. Preturile sunt fix pix, sunt key-uri de AC Syndicate la 30 de euro si varianta pentru PC a iesit azi-dimineata. Customer support-ul e in proportie de 90% de nota 10. Developerii acorda din ce in ce mai multa atentie la versiunile pentru PC, fiindca stiu ca exista o comunitate care pur si simplu nu accepta aberatii. All in all, simt ca indiferent ce fac, indiferent ce nu merge bine, cineva, undeva, sub o forma sau alta ia masuri. Indiferent ca sunt banii pe care mi-i restituie Steam pentru un joc care nu imi place, nu merge bine sau ca e comunitatea aia care ia foc de fiecare data cand ceva nu e asa cum trebuie Intelegi? Ei bine, exact asta mi-ar placea sa vad si pe console. Sa nu mai aud oameni spunand "Nu conteaza, e OK", indiferent cat de multi bani trebuie sa plateasca si indiferent care e produsul pe care dau acei bani. Evident ca pe toate platformele lumea face precomenzi, dar modul de abordare al lucrurilor , per ansamblu, e semnificativ mai nociv (pentru intreaga industrie) de catre cei care se joaca pe console. Ei accepta mai multe, indiferent ca vorbim de hardware, jocuri sau servicii. Coroborat cu tendinta lor de generalizare in ceea ce priveste gamer-ul pe PC ("asa merita", "si-asa doar pirateaza")...