MonkY: imi pare rau sa aud ca sustii "rambursul". Sper ca stii ca la ramburs poti lua "teapa" foarte usor si nici nu prea poti face nimic ulterior. Si poti sa iei teapa si ca vanzator si ca si cumparator.

Exemplul 1: eu trimit cu ramburs unui user, userul respectiv nu ridica pachetul, eu pierd transportul dus, transportul intors si o gramada de timp. Si nu prea am ce sa fac, ma duc la politie si spun ca n-a ridicat ala pachetul? Legislativ nu prea am ce sa fac, dar eu zic ca am luat o teapa frumusica.

Exemplul 2: primesc cu ramburs si verificare o consola. Ce anume crezi ca inseamna "verificare"? Probabil sa vezi ca e consola in pachet si nu un sac de cartofi. In cel mai bun caz, daca ma inteleg cu curierul, ma lasa sa o pornesc rapid si sa intru intr-un joc.

Bun. Daca dupa jumatate de ora consola se blocheaza si problema asta reapare de fiecare data ce fac? In justitie sunt sanse foarte mici sa "castig", sansele sunt mult mai mari sa castige vanzatorul pentru ca am semnat ca am primit si *verificat* consola, deci e cuvantul meu impotriva cuvantului lui, iar el are un atu ca eu am "verificat" consola la primire, deci un judecator probabil va spune ca era functionala si eu am stricat-o.

Deci teapa in calitate de cumparator.

In concluzie nu agreez deloc rambursul. Si in cazul de fata chiar am facut o tranzactie cu userul playgames, i-am vandut un joc, dar am cerut plata in avans. De ce? Simplu: avea calificative putine si avea si un negativ. Daca trimiteam cu ramburs puteam usor lua teapa.

eclipsa: imi pare foarte rau, dar sa stii ca o parte din vina iti apartine. Daca verificai calificativele vedeai ca are deja un negativ. Cum sa dai bani in avans asa? Nu ma intelege gresit, el e teparul, nu tu, dar puteai sa previi asta, insa incearca sa inveti pe viitor.

Acum, daca ai timp, poti merge pana la capat cu plangerea si sfatul meu ar fi sa nu-ti retragi plangerea. Sunt foarte multi care scapa asa, cu mediere, apoi tepuiesc cu si mai mult curaj.