pai exista nivele de dificultate, nu de-asta ma plang, este foarte corect ce spui RaducuCosmin. Ma plang ca nu se mai fac jocuri cu nivele de dificultate ce ofera varietate in gameplay si in general majoritatea jocurilor care ies au un singur nivel de dificultate (vezi majoritatea open-worldurilor).

de exemplu in NGBlack daca joci pe normal ai anumiti inamici intr-un nivel dar complet alti inamici cu alte caracteristici pe hard sau very hard sau ultimate ninja. sunt gandinte bine modurile de dificultate si nu doar mai multa viata sau ca mor mai greu...

repet, zici bine ca multi n-au chef ca dupa nush' cate ore de munca sa vina si sa piarda non stop contra la mai stiu eu ce boss fight, dar nici eu dupa ce muncesc o zi intreaga n-am chef sa stau o ora jumate sa ma alerge jocul din pct a in b si din b in c, ca sa ajung iar in pct a unde nu primesc ceva semnificativ. Prefer sa pierd o sesiune de o ora jumate invatand un combo sau un pattern, sa trec peste o provocare in loc sa am "progress" fara fond, doar ca sa bifez casute cu obiective sau colectibles sau mai stiu eu ce.

enhajel: cu placere. Printre rpg-urile mele preferate se numara Dragon's Dogma, Dragon Quest (8 in mod special), Morrowind, Valkyrie Profile Silmeria, Odin Sphere, Eternal Sonata, Ni no Kuni, Jade Empire, you get the idea.