Quote Originally Posted by Boyka View Post
S-a mai lovit cineva de refuzul lor de a trimite o copie dupa factura? Am un controller de xbone cumparat in sept 2015 si s-a stricat, asa ca vreau sa il trimit in service. Doar ca pentru asta am nevoie de factura fiscala pe care nu o mai am. In contul meu nu pot gasi factura doar un formular de comanda.

Le cer factura, mi se spune ca ei nu sunt obligati de lege sa imi trimita o copie si ca daca vreau sa trimit in service produsul pot si fara factura dar contra cost.

A mai patit cineva asa ceva? Ati putut rezolva cumva?
Mai astia sunt ticniti frate, in loc sa ajute clientul vor sa se asigure ca il pierd. Daca tot o au baza de date si le ia maxim 10 minute sa dea un search si sa faca o copie la factura pe care fie ti-o pot trimite pe mail fie ti-o pot printa in magazin ei isi bat joc de tine. Tine de angajati si de capacitatea intelectuala a fiecaruia, du-te in magazin si vorbeste cu unul dintre consultantii vanzari, roaga-i frumos sa te ajute; eu am pierdut de la masina de spalat si m-am dus in magazin si i-am rugat respectuos sa ma ajute si m-au ajutat.