Quote Originally Posted by IuliaOana View Post
S-a atasat fratele meu maxim de laptop, si cand era in garantie spera sa fie ultima data .
"Iulia nu mi-l lua te rog ca sigur acuma o sa fie bine, sigur acum o sa il repare si o sa fie ultima data "
Si sincer, asta am sperat si eu . Toata situatia putea fi de 100 de ori mai bine gandita, de la inceput pana la sfarsit .
Am avut partea noastra de vina(neinformare, naivitate etc. ), dar fara suparare, ce magazin face asa ceva ? Sunt sigura ca angajatii Altex/Media Galaxy incearca sa isi faca doar targetul si bonusuri, si nu le ofera nimeni training .
Atunci cand intervine factorul de "atasare" de un produs care trebuia schimbat in prima saptamana de la cumparare ORICE magazin nu mai are nici o vina. Nu stiu cum este cu "trainingul" sau implicarea angajatilor (am mai avut o discutie pe tema asta acum cateva zile tot pe aici) dar vina este exclusiv a ta/voastra daca nu ai returnat produsul. Nici nu trebuia sa ajunga in service pentru reparatii - direct retur.