Stiu ca poate nimanui nu-i pasa, (si sper sa nu fie foarte off-topic) dar las si eu aici o recenzie negativa pentru eMAG vis-a-vis de lansarea Switch - in caz ca va bate gandul sa faceti precomenzi la ei pe viitor pentru diverse jocuri, console, gadgeturi, you name it...

Am facut precomanda la ei pentru un Switch undeva cam cu o luna inainte de lansare. Am platit anticipat (pretul de la momentul respectiv, 1399 lei adica fix pretul standard al consolei) si am ales ridicare din showroom mai mult din cauza ca ma cunosc si stiu ca nu am rabdare in momentul lansarii sa astept dupa curier dar cumva si sa ma asigur ca tot procesul se va desfasura mai usor.
Toate bune. Vine saptamana lansarii, nu primesc nicio notificare ca ar urma sa imi ajunga in showroom, doar Zelda imi apare in cont ca fiind pe drum. Intre timp un prieten bun a primit consola Joi seara prin curier de la MediaGalaxy, asa cum s-a intamplat si cu consolele multora dintre voi (hate you guys ).

Sun la ei vineri, nu stie nimeni sa imi spuna nimic, imi recomanda sa urmaresc in cont momentul cand o pot ridica.
Luni - tot niciun semn - sun din nou la ei iar cei din call center imi confirma ca de fapt aprovizionarea in stocul eMAG se va face abia pe 31 martie.....what? Asa fara sa fiu anuntat in prealabil ca vor fi probleme? In conditiile in care la alte magazine nu au fost probleme?
Din punctul meu de vedere, prin precomanda atat producatorul cat si distribuitorii pot face o analiza exacta cu privire la cererea de piata a produselor si o estimare a necesitatii de aprovizionare in data lansarii astfel incat persoanele interesate de acel produs sa poata beneficia de el la lansare.
Si asta in conditiile in care pe site la momentul respectiv le aparea in stoc la parteneri dar evident la un pret de 1500 - 1600 lei (probabil marit in urma cererii foarte mari ca in Romania pana nu se face si putina bisnita parca nu e frumos).

In fine, am anulat de urgenta comanda si din fericire am reusit sa gasesc in Flanco Promenada un Switch neon cu pretul de pe site (1399 lei) deci nu a fost mare pierdere. Cel mult am pierdut cateva zile in plus de asteptare plus achievmentul de a avea in ziua lansarii una din consolele cele mai de succes (sper eu) ale Nintendo.

Evident ca sunt constient ca sunt situatii mult mai dificile pe care le-au intampinat alti clienti si pe langa asta exista si multi altii foarte multumiti. Pe mine insa eMAG chiar m-a dezamagit de data asta prin lipsa de comunicare proactiva si dezinteres total fata de lansarea unui produs foarte important in zona de gaming. Stiti si voi cum e frenezia aia de parca nu mai vine odata ziua lansarii....si in ziua respectiva te trezesti cu o dezamagire de genul asta.

P.S.: Le-am facut reclamatie iar raspunsul lor a fost destul de sec: faptul ca imi inteleg situatia, le pare rau ca s-a intamplat asa si spera ca asta nu imi va afecta relatia cu ei.

Data viitoare nu mai precomand nimic de la eMAG