^ Nu mai stiu cum se cheama, dar uite:

Consumatorul poate solicita o reducere corespunzătoare a preţului sau rezoluţiunea contractului în oricare dintre următoarele cazuri:

- dacă nu beneficiază nici de repararea, nici de înlocuirea produsului;
- dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie într-o perioadă de timp rezonabilă;
- dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie, conform art. 11 alin. 4 din Legea nr. 449/2003, fără inconveniente semnificative pentru consumator

Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoştinţă vânzătorului lipsa de conformitate a produsului (art. 11 alin. 4 din Legea nr. 449/2003 ).
In cazul tau e mai complicat, ca dobitocii refuza sa recunoasca defectul. Cel mai bine e sa apelezi la ANPC, ei se pricep mai bine. Eu de obicei cand trimit in garantie un produs care are probleme periodice, dar nu continue, filmez si atasez si clipul, asa nu mai comenteaza nimeni si stiu de la inceput ca au dat de client problematic.

Dar daca ti se inchide doar cand te joci WoT, clar ca e de la joc problema, nu de la laptop.