Quote Originally Posted by bicky1310 View Post
Am luat o pereche de casti Logitech g231 prodigy dintr-un magazin Media Galaxy. Dupa nici 3 săptămâni deja au probleme. E întrerupt firul, sau e un contact imperfect la mufa pentru ca in anumite poziții nu mai aud tot pana nu misc de fir. Am si alte casti de multi ani si e prima data când pățesc asta, deci nu cred sa fie din cauza exploatării necorespunzătoare.
Cum trebuie sa procedez pt a beneficia de garanție?
Asa am pățit eu cu niște căști Kingston HyperX cloud 2 luate de la Media Galaxy Cluj, exact aceiași problema si mi-au anulat garanția pe motiv de exploatare necorespunzătore, deși firul nu prezenta nici un defect, era pur si simplu întrerupt in interior. Dar deh tipic romanesc sa nu iti repare nimic.
Apoi am făcut mail la Kingston UK unde le-am explicat frumos ca magazinul nostru retail mi-a anulat garanția si ca sa vezi mi-au trimis placa de sunet cu fir cu tot noua, cu un tricou Kingston si o scrisoare in care imi mulțumeau ca sunt client Kingston si isi cer scuze pentru inconvenient.
Trageți voi concluziile .
Pe mine unu ma lăsat urât de tot cu un gust amar ce se întâmplă la noi, tiganeala pentru un cablu, sa nu mai zic ca constatarea a durat vreo 10 zile si o luna OPCul... Iar in 2 zile am primit in posta firul si placa de sunet de înlocuit tocmai din UK )
In fine, doar o experienta neplăcută cu MG dar o voi împărtăși de fiecare data cand am ocazia. Si jos pălăria Kingston ca știu cum sa trateze clienții si pentru un cablu de 5 ron