Single post: GameShop.ro - informatii, noutati, sugestii
-
16-11-2018 18:42 #8965 SP
Junior Member
Epilog la povestea inceputa in postul #8949
(sau ce se intampla DACA ESTI IDIOT si te bazezi pe Gameshop pentru o precomanda la o editie de colectie)
Cronologic:
- pe 10 iunie Bethesda prezinta editia de colectie Fallout 76 Power Armor
- Gameshop o listeaza
- pe 18 iunie plasez comanda pe site-ul Gameshop pentru Fallout 76 Power Armor Edition, varianta pentru PC. Cand esti colectionar si vrei neaparat sa ai o editie de colectie dintr-o serie favorita, o precomanzi cat mai devreme, preferabil cu cat mai putini intermediari, nu? Direct la distribuitor. La Gameshop. Nu?
- la sfarsitul lui septembrie Bethesda anunta data la care incep sesiunile beta la care toti cei cu precomenzi au acces pe baza unui cod pe care ti-l furnizeaza magazinul la care ai precomandat. Astept ca boul toata luna codul ala sa apara undeva, pe mail, in istoricul comenzilor, dar nu apare. Cand vad ca mai e o zi pana incepe beta le scriu email, mesaj in formular si le cer respectuos codul. Niciun raspuns. Sun la telefon, sunt dus cu vorba ca voi fi sunat. Nu sunt sunat. Cand sesiunile beta sunt aproape de final (au durat cam o saptamana) intru in panica, bai esti nebun, astia isi bat joc, beta ca beta, dar te pomenesti ca nu-mi onoreaza nici comanda ceea ce ar fi mult mai grav
- scriu aici pe forum mesajul #8949 ca ultim resort, daca la telefon si pe mail nu raspund, poate am noroc aici. Surpriza, domnul RvsS raspunde prompt ca vezi Doamne e o exceptie, o eroare, ca imi poate da acum codul de beta. Multumesc, dar nu mai am ce face cu el acuma in ultima noapte... ar trebui sa descarc vreo 50 de gb si a doua zi ma duc la serviciu. In fine, le acord prezumtia de buna credinta, omul se scuza si promite ca vor remedia problemele de comunicare cu clientii. N-are nimic ca nu am putut testa jocul inainte de a il cumpara, drept pe care mi-l oferea producatorul, nu distribuitorul; asta sa fie paguba, cel putin PRECOMANDA MEA e in regula! Nu?
- vineri 9 noiembrie ma suna doamna de la Gameshop ca sa confirm comanda. O confirm. E atat de amabila incat se ofera sa-mi dea si codul de beta. Probabil a pus-o domnul RvsS in tema cu discutia de aici. Multumesc dar s-a incheiat beta, pastrati codul. Intreb cand primesc coletul. Spune ca miercuri, 14 noiembrie in ziua lansarii oficiale, cu FanCourier. Foarte bine, astept, multumesc.
- se face 14, trece ziua de 14, nu vine curierul. Zic hai sa nu fiu magar si sa ii deranjez iar, asta e, probabil vine maine. La cat am asteptat, ce mai e o zi? Vine ziua de 15, trece ziua de 15. Nici urma de curier. Pe la ora 16 cand devine clar ca nu mai vine scriu din nou mesaje pe email si formular. Ce se intampla cu comanda mea? Aveti un AWB sa-mi pot urmari coletul? Iarasi liniste, desi domnul RvsS ma asigurase ca s-a remediat fluxul de comunicare.
- vine ziua de vineri 16. In momentul asta au trecut deja 3 zile de cand au pornit serverele si cumparatorii care au avut noroc de altfel de distribuitori deja folosesc produsul. Sun la telefonul Gameshop. Imi raspunde aceeasi doamna care IMI CONFIRMA ca a citit mesajele din ziua precedenta si ca ma va suna "in cel mai scurt timp" sa-mi spuna unde e coletul meu. Ma suna peste un timp si imi spune, cu parere de rau, ca nu au avut STOC SUFICIENT si ca din acest motiv coletul meu, SI DOAR AL MEU, nu a mai plecat. Pentru ca nu exista. Pentru ca furnizorul a trimis mai putin cu 1 (UNA) BUCATA. Exact bucata mea. Care comandasem in iunie. In iunie, la Gameshop. Nu la un magazin partener.
- dupa o perioada de confuzie incep sa pun intrebari, pentru ca mi se pare incredibil ce aud. Deci un client care comanda direct la distribuitor nu este prioritar fata de unul care comanda la magazinele partenere? De ce DOAR eu nu am primit produsul? Explicatia vine, dar nu este convingatoare: ei comanda la furnizor un numar de bucati. Furnizorul intotdeauna trimite bucati mai putine decat numarul cerut in cazul editiilor limitate. Bun, asta e de inteles. Dar de ce nu mi-ai putut spune asta vineri, pe 9, cand TU, GAMESHOP m-ai sunat ca sa confirm comanda? De ce nu mi-ai spus atunci ca nu ai suficiente bucati? Si cum ramane cu STOCUL ALOCAT? Acest termen este o inventie sau este ceva real? Pentru ca userul MediaGalaxy imi spunea pe la sfarsitul lui iulie tot aici pe forum:
"Salut! Varianta Power Armor a fost dezactivata de pe site deoarece s-a epuizat prin precomenzi alocarea de stoc".
Asadar magazinele partenere au alocat de catre Gameshop un stoc in care trebuie sa se incadreze, dar Gameshop nu isi aloca si LUI INSUSI un stoc pentru site-ul prorpiu? Pai atunci de ce mai aveti magazin propriu daca nu ii alocati stoc? De ce ati listat editia aceasta, ati preluat comanda mea, mi-ati confirmat-o, m-ati sunat sa o confirm, si abia la 3 zile dupa data la care trebuia sa-l primesc se constata ca "nu s-a alocat stoc"? Cum caracterizati domnule RvsS un astfel de comportament fata de un client direct?
- la intrebarea mea de ce DOAR comanda mea nu a fost onorata, dar ale magazinelor da, mi se raspunde ca nu e vorba de a fi eu, client direct la Gameshop, mai putin important decat partenerii retaileri. Nu, nici vorba sa fie asta motivul. Pur si simplu cica asa a fost ordinea operatiilor: pe 12 au plecat coletele spre depozitele Altex si Emag, ca sa ajunga pe 13, ca ei sa le poata livra pe 14, iar pachetul fraierului (unic) care a comandat direct de la Gameshop, urma sa fie trimis pe 13 la curier ca sa mi-l aduca pe 14. Doar ca, SURPRIZA! Pe 13 si-au dat seama ca nu mai au ce sa-mi trimita, ca au cu fix o bucata mai putin. Absolut aiuritor ca asa tarziu si-au dat seama. E uimitor si ca am fost singurul care a comandat jocul pe Gameshop, dar mai ales ca nimeni pe firul comanda-import-sosire colete-verificare ca au venit produsele care trebuie, nu saci cu cartofi-trimitere spre depozite nu si-a dat nimeni seama ca de fapt au cu o bucata in minus. Nu le-a numarat nimeni, de parca erau 7000 de bucati, nu cateva zeci. Pe 9, pe 13, pe 14, ar fi fost de bun simt ca cineva sa ma sune sau sa-mi trimita email ca nu mi se poate onora comanda pentru ca undeva pe firul acestei comenzi cineva A GRESIT si a uitat ca mai e un fraier care a comandat direct pe site, nu trebuia sa astepte 3 zile dupa lansare sa-i bombardez eu iar cu mesajele.
- o chestie si mai greu de inteles este de ce mesajul meu de aici de pe forum, care reclama niste deficiente, si la care domnul RvsS a raspuns pozitiv, nu a avut niciun fel de efect concret asupra comenzii mele. Normal ar fi fost ca un angajat al Gameshop, nu neaparat domnul RvsS, sa verifice comanda mea daca tot am deschis toata aceasta discutie. Sa vada ce si cum, daca mai e valabila, daca exista "alocare de stoc" sau nu. Eu asa as fi facut cu comanda unui client care s-a declarat deja nemultumit de servicii cu ceva timp inainte de data livrarii. M-am facut suficient de inteles in mesajele mele ca tin foarte mult sa am aceasta editie, de unde si ingrijorarea care a dus la aceasta discutie. "SUntem si noi gameri, intelegem cum e cu editiile speciale, cu datele de livrare..." Pai daca intelegeti, acuma intelegeti cat rau mi-ati facut? Ca nu mai am de unde sa imi iau acuma aceasta editie, pentru ca jumatate de an am fost convins ca am o comanda la un magazin serios care o va onora?
Altfel exista banuiala ca aceasta "lipsa de stoc" misterioasa, aplicabila doar la comanda mea din (probabil) cateva zeci alocate in Romania, este de fapt o masura de razbunare pentru ca am indraznit sa fac publica pe forum nepasarea si batjocura repetata a angajatilor acestei firme. Daca domnul RvsS are niste explicatii mai bune decat doamna de la telefon (furnizorul a trimis mai putin cu o bucata, fix bucata dvs, de ce a mea? pentru ca la magazine am trimis cu o zi mai devreme si dvs fiind singurul care a comandat la noi pe site, ati fost ultimul la care urma sa trimitem, moment in care brusc am constatat ca avem cu o bucata in minus), il rog sa le ofere.