Am depus sapamana trecuta o cerere la OPC legata de toata problema cu voucherul pentru RDR2 si intarzierea precomenzi.
Astazi m-a sunat o doamna de la Altex sa isi ceara scuze de situatia creata si sa imi ofere voucherul de 70 de lei, chiar daca am ales sa cumpar jocul intre timp de la alt comerciant. Mi-am mai spus si oful legat de customer supportul lor etc. Asta e ultima data cand mai accept o solutionare amiabila. Este a 2a oara in ultimii 2 ani cand am probleme cu ei btw si am facut multe comenzi, deci am zis ca nu e ceva recurent.

Sincer, n-am tinut sa recurg la OPC, dar am fost sunat de la suport marti, dupa lansarea RDR2 sa mi se spuna ca s-a produs nu stiu ce problema cu livrarea si ca abia miercuri imi ajunge jocul. Asta in conditiile unei precomezi de aproape 1 an vechime si una de 1 an jumatate. Le-am comunicat ca am luat jocul din alta parta intre timp si ca nu mai vreau sa mi se livreze, dar doresc sa mi se returneze voucherul care n-a mai fost aplicat. A ramas sa ma sune cineva de la departamentul in cauza sau sa imi trimita voucherul. Eu intre timp facusem si solicitare online pentru acelasi lucru, am dat si reply dupa cateva zile, iar marti, dupa o saptamana de la telefonul celor de la Altex si la 5 zile dupa ce le-am transmis pe mail ca voi face plangere la OPC, deci a2a incercare de comunicare cu ei, am facut si plangerea. Azi, la 6 zile dupa plangerea online m-a sunat doamna de la Altex, pe semne ca OPC-ul se misca repede.
Va recomand sa faceti acelasi lucru daca aveti probleme cu comerciantii de la noi, nu numai Altex. Daca va simtiti nedreptatiti si aveti dovezi in acest sens, nu mai stati cu mainile in san. Doar asa vor fi nevoiti acesti comercianti sa isi creasca nivelul serviciilor.