Uite Dant3:



Referitor la joc, am prins ieri vreo 3h si sper sa reusesc sa joc inca 5-10h weekendul asta. De mentionat faptul ca in ultima saptamana am intrat cateva ore in Division 1, pentru a ma reacomoda cu controalele si a vedea mai clar diferentele dintre 1 si 2.

Grafic, pentru ca asta este primul impact, jocul nu exceleaza fata de 1, dar are niste lucruri noi adaugate. Acest subiect este mai bine atins de catre cei de la Digital Foundry.
De mentionat faptul ca pe Xbox One X, nu exista pop-ins sau texturi care sa nu se incarce/sa se incarce foarte greu. Totul este asa cum ar trebui sa fie (s-a mai plans un prieten care-l joaca pe One S de acelasi lucru, dar pe X aceste lucruri lipsesc).

Jocul are destule noutati implementate, dar nu neaparat toate sunt lucruri bune.
In primul rand, o alegere foarte dubioasa mi se pare in meniuri, unde au schimbat paleta de culori din culori inchise in culori deschise, care, mai ales daca ai display HDR, iti obosesc destul de tare ochii.
Tot referitor la HDR, setarile din joc sunt rudimentare, asa ca nu am reusit o calibrare prea buna momentan. Astept jocul full pentru asta. Overall e meh partea de HDR.

Dpdv gameplay, au bagat (finally) shield si pentru personaj, nu doar pentru inamici, dar cu asta au eliminat/inlocuit Health pe care-l activai apasand pe sageata dreapta. Acum regenerezi shield-ul, iar viata se regenereaza automat. Este un lucru bun, avand in vedere faptul ca acum avem 2 linii de "viata" care sa ne tina safe.

Viteza de deplasare a personajului in alergare, mi se pare fff mica si cum distantele sunt destul de mari (o recreere la scara 1:1 a orasului), se va pierde foarte mult timp cu mers din punctul A in punctul B, astfel se va face exces de quick travel.

Meniul de customizare al personajului/armelor, mi se pare destul de imbarligat. Ar trebui sa exista o scurtatura directa catre arme. Iar atasamentele pentru arme mi se pare ca se gasesc mai greu, chiar daca stai si faci loot la orice ghiozdan/cutie gasesti pe drum. In ~3h de joc am gasit doar un singur atasament.

Imi place faptul ca poti merge linistit pe strada si vezi un grup de oameni care merg intr-o directie. Daca li te alaturi, aflii unde si de ce merg (gen sa ia niste apa pentru oamenii din camp) dar si faptul ca se simt mai in siguranta cand un agent este langa ei. Si asa se activeaza automat un encounter pe care altfel, probabil ca l-ai fi ratat.

De data asta, pe langa baza centrala (in cazul acesta, Casa Alba), avem posibilitate sa upgradam si alte Camps, fiecare cu beneficiile sale (locuri unde putem customiza personajul/armele sau de unde putem lua misiuni principale/secundare).

Partea de shooting mi s-a parut identica cu primul joc, la fel si sistemul de cover (unde am intalnit deja cateva bug-uri cu personajul care refuza sa intre in cover).

Inamicii nu mai sunt la fel de "buretei" de gloante, dar nu va asteptati sa-i omorati direct cu un headshot. Plus ca acum reactioneaza mai normal la gloante trase in picioare/maini, sau trase cu shotgun/sniper rifle. Dar pe langa inamicii normali, avem si unii cu armuri, pe care le poti sparge pe bucati, reusind astfel sa luam mai mult damage, daca se trage in locul unde nu mai exista armura.

Overall, ca o parere mega subiectiva, a cuiva care a bagat muuulte ore in primul, este un joc bun, pe care cu siguranta il voi lua day 1, cu speranta ca acest build este totusi unul destul de vechi si ca majoritatea problemelor au fost/vor fi rezolvate pana la lansare.

De mentionat faptul ca toate DLC-urile vor fi lansate gratuit (misiuni noi, map expansion, samd) si ca cei care vor sa-si ia Gold/Ultimate Edition, nu primesc altceva decat early access la ele cu 7 zile inaintea tuturor, dar se plateste un acces pentru ceva ce este gratuit, ceea ce nu mi se pare foarte ok.