Ba ai avea cum sa pacalesti input lag-ul, dar pentru asta ar trebui sa ai o jucarie care sa proceseze si pe partea clientului, nu doar server side. Ori la Stadia nu am vazut vorbindu-se despre asa ceva (sau poate inca nu au dezvaluit daca va exista si o "cutiuta magica").

Si cred ca poti pacali si Video Bitrate-ul, mai ales la jocuri, unde un codec destept poate sa aiba si un ratio de 20:1 fata de un video clasic (e normal, una e sa lucrezi cu obiecte generate, texturi, si alta e sa comprimi o fotografie in miscare). 25Mbps pentru 4K la 60fps s-ar putea sa fie la limita, dar nu cred eu ca au vorbit fara a face niste teste serioase.

Pe de alta parte, sa nu uitam ca Google a avut zeci de proiecte mari care au ajuns sa fie inchise cu un mare fail (asta asa, ca tot moare Google+). Deci, sanse sunt si aici...

Eu zic ca e de urmarit. Sa nu ne scape din vedere si ce s-a intamplat cu OnLive & Co... sa nu uitam ca 5G-ul pare a fi noua revelatie, dar sa tinem cont si de faptul ca au in spate YouTube-ul si experienta de Live Streaming a celor de la Google nu e de ici de colo, plus servere worldwide, experienta in networking (pe care Sony nu o va avea nici peste 10 de ani de-acum inainte)... well...

Time will tell...