Btw, referitor la RTX si de ce zice lumea ca difera, desi nu inteleg de ce zice ca-i mai bun la PS5 e pentru ca Microsoft are RTX proprietar (DXR - DirectX Raytracing), iar Sony cel mai probabil va folosi RTX-ul de la AMD (initial denumit Fire Rays, apoi redenumit Radeon Rays) si nu pe cel pe care-l stim noi acum pe PC-uri, de la nVidia, dar in teorie ar trebui sa fie toate la fel.

In schimb ar fi culmea (si imposibil zic eu) sa foloseasca tot DXR pentru RTX dar cel mai probabil vor folosi standarde diferite.
Aici la Microsoft e dilema (DXR sau AMD standard, pentru ca au de unde alege). Eu as zice ca la Sony e clar ca vom avea doar de la AMD.

Pe partea de 3D Audio, se zvonea ca PS5 va avea un chip separat pt el, pt multiple obiecte 3D, care va permite randare realista de sunet pe procesor separat, chiar daca acelasi lucru il poate face oricine in software, unde-ti ia 5-10% din performanta CPU probabil).

Daca ar fi asa, ar fi putin mai greu de codat un joc (nu mai incluzi sunetul in RTX ci treci totul prin 3D audio chip la PS5, pe cand la Xbox incluzi in RTX sau in software prin Windows Sonic sau Dolby Atmos).