Quote Originally Posted by wd87 View Post
vezi videourile de la DigitalFoundry, SSD urile de pe PC nu sustin performanta constant si nu sunt folosite ca virtual memory pt jocuri, SSDul din Xbox are viteze constante 100% si e folosit ca ram virtual, Sony nu a confirmat nimic, nu stiu de unde ai tu 6
Le-am vazut, dar nici ei nu zic fix asta (de fapt abereaza putin pe langa). Iar in tweetu ala la fel, zice most, dar nu da un procent sau alte detalii. Desigur ca sunt si d-alea, dar vad ca majoritatea au minim 2.2 GB/s (cele mai ieftine si mici dpdv capacitate), mostly alea putin mai scumpe si marimi mai mari au 3.5 GB/s.

Ideea e foarte simpla. Ca sa se ajunga la viteza maxima, jocurile trebuiesc facute in asa fel in incat 1 fisier sa aibe mai multi GB. Daca fisierul unde sunt texturi si alte assets are, sa zicem 5GB, atunci va conta viteza aia mare de citire/scriere (repet, e 2.4 GB/s maximum throughput, iar 4.8GB/s de care zice acolo e ceva trick cu compresie din software), in schimb daca avem fisiere de cate 10/200/500MB/s, atunci fiecare fisier va fi citit cu viteza maxima (adica fix marimea fisierului).
E ceva ce am mai zis de cateva ori pe aici, momentan nu asa se lucreaza in industrie si sunt foarte putini cei care pun fisiere mari, iar asta este unu din dizavantajele consolelor si cum au tras in jos PC-ul. Pentru ca poti sa ai tu orice SSD mega scump in PC, daca esti oricum limitat la calupuri de fisiere de 5MB pentru incarcat zona, atunci stai si astepti ca si cum ai avea HDD.

Cat de PS5, da, nu e nimic anuntat oficial, dar asta spun toate leak-urile si articolele dupa calculele facute in loading-ul de la Spider-Man

Ideea ramane. 2.4GB/s nu numai ca nu este "impresiva", este deja normalitate.