Quote Originally Posted by UnnyBOlt View Post
Tot legat de optiunea asta de suport direct prin Microsoft pot sa impartasesc experienta mea. In cazul meu am avut de trimis la reparat/inlocuit un controller Elite Series 2. Am adaugat controller dupa S/N la https://account.microsoft.com/devices/ si a aprut ca este in garantie. Am adaugat adresa mea de resedinta (din Romania) in Address Book la https://account.microsoft.com/billing/addresses si am setat-o drept adresa de livrare preferata. La Devices am dat click pe controller si apoi Start Service Online. Am ales si descris problemele si apoi cere adresa de livrare. Va aparea (posibil printre altele) adresa care e setata drept preferata (adica cea din Romania in cazul meu). Apoi a zis ca imi va da o eticheta gratuit si sa-l trimit. Am impachetat singur controller-ul si lipit eticheta pe pachet. Eticheta mea a provenit de la UPS (UPS Standard). Pe site-ul UPS gasiti programare preluare online https://wwwapps.ups.com/pickup/schedule?loc=ro_RO. Acolo stabiliti cand sa vina curierul la domiciliu sa va preia pachetul, nu costa nimic. Dupa ce vi-l ia, in cazul meu a durat vreo 8 zile sa ajunga la destinatie (Germania), inca 3 zile ca sa fie prelucrat si apoi inca 4 zile ca sa-mi ajunga inapoi inlocuit. Foarte multumit de proces si relativ surprins ca accepta dispozitive si din Romania...

Conversatia a fost de pe topticul Xbox Series Achizitii si nu am vrut sa o continui acolo pentru a nu genera off-topic.

Sa ne spui, te rog, ce problema ai avut cu ES2 si spune-ne daca cu noul gamepad inlocuit au mai existat probleme.

Am avut o situatie identica insa m-am oprit voluntar la pasul cu UPS si trimisul. Nu am mai vrut sa il trimit fiinca la problema pe care o aveam, din ce citisem, toate erau la fel si pentru mine ar fi fost doar o pierdere de timp. In momentul de fata sunt multumit cu aceasta alegere.