Dupa parerea mea, cel mai bun damage management pe care il pot face CDPR acum este sa nu mai spuna nimic.

Vinovati sunt cei care si-au dat acordul ca acest joc sa plece la certificare si sa devina gold, nimeni altcineva din lantul de QA sau development!
Degeaba au dat oamenii aia 150 de buguri/saptamana daca cei de sus care luau deciziile se pricepeau la jocuri ca Burleanu la fotbal.

Nu stiu cum se procedeaza acum, am pierdut de foarte mult timp contactul cu industria, dar in Cretacic atunci cand lucram eu la certificari si functionalitate pe Xbox 360 (2006-2011-ish), jocul nu pleca la submisie si in nici un caz nu trecea submisia daca avea un singur known crash cu repro de 100% pe main path sau orice bug major de functionalitate care se reproducea usor.
Niciodata! Pur si simplu nu pleca sau daca pleca impins sub pres venea inapoi cu fail si la al 3-lea fail PA!

Oricine a dat aprobare acestui joc sa fie lansat pe Xbox One si pe PS4 a fost fie nesimtit si corupt, fie foarte prost. Tind mai mult spre nesimtit si corupt.

Spun toate astea in conditiile in care am savurat fiecare minut din cele 60 de ore petrecute in jocul asta pe XSX dupa patch 1.52.
Nu exista explicatii si nici scuze, nici daca si nici parca, pur si simplu jocul asta nu trebuia sa existe pe generatie veche de console pentru ca dpdv tehnic este o aberatie. Punct.