Quote Originally Posted by Phi View Post
Mersi! M-a sunat un coleg. Din pacate, nu prea a avut ce informatii sa imi ofere. Aveam nelamuriri referitor la eterna dilema a consolistului roman proprietar de PS5 client al Altex/MG - service in cazul in care se damblageste controllerul.

Tind sa cred ca toti angajatii Altex/MG au primit training in privinta acestei probleme - si poate o sa fiu considerat paranoia, desi asa imi zice instinctul si mi se pare ciudat ca vorbim de o consola PS5/un controller, nu de un Ferrrari de 300k euro, o saracie de dispozitiv pana la urma -, si toti stiu acelasi raspuns, au aceiasi replica, iar cand le pui o intrebare care sare de la tipar, le dai filmul peste cap si se blocheaza. Am intrebat colegul respectiv de vreo 2-3 ori de ce la EMAG exista alta politica a Sony in privinta unui controller bubuit, iar la Altex/MG nu si trebuie sa expediez toata sandramaua la reparat. Tacere. Asta vis-a-vis de ce mi s-a spus direct in magazin - ca sa dau pachetul la service si 100% o sa capat alta unitate noua. Nu vreau bataia asta de cap, chiar nu am nevoie de ea, si sa stau 2-3 saptamani fara consola cand e evident ca problema e de la controller. Si daca nu e in stoc consola, mi se va oferi suma achitata de mine la momentul respectiv - 2500 de lei - cand acum sub 3000 nu se mai gaseste!?

Sa nu ma intelegi gresit, nu am nimic cu tine si oricum sunt altii care iau deciziile in companie si au mers pe firul asta narativ, si iti multumesc ca m-ai ajutat acum si mai de mult cu o alta chestie non-gaming dar e doar un rant al meu si imi pare rau ca am luat produsul asta de la voi si nu as fi facut-o daca era atata bataie de cap si stres pentru un controller amarat.

Procesul de service tine si de modul in care compenseaza Sony negatiile in raport cu Altex. Noi intotdeauna am pastrat stoc pentru negatii, sa inlocuim consola clientului cu una noua.