Quote Originally Posted by RaduValentin View Post
Modern Warfare 2

Partile bune:
  • Grafica: "noul" motor reciclat grafic lasa o impresie placuta, mai ales cand privesti peisajul in ansambu, personajele cheie sunt redate in detalii, HUD-ul a fost optimizat la maxim, iar modelele armelor arata cel mai bine pana acum intr-un spatiul virtual.
  • Sunetul: in soundtrack-ul principal se simte prezenta lui Hans Zimmer, mai ales in momentele cheie ale story line-ului, vocile caracterelor sunt mai "barbatesti" ca niciodata iar unele dialoguri imprastiate prin joc intre soldatii de pe fronturi mai ridica cate un zambet sau o spranceana, toate acestea suprapunanduse pe un fundal plin de efecte audio bogate, specifice fiecarui nivel sau tematici.
  • Gameplay-ul: Infiniti Ward a redus ritmul in Modern Warfare 2 prin introducerea unor nivele mult mai mari si mai detaliate, si cu toate ca nu au fost shimbari majore in gameplay-ul general se poate spune ca acesta a fost imbunatatit acolo unde trebuia. Armele, care acum par sa prinda viata cand le folosesti (reculul este mai bine redat), AI-ul se comporta mult mai bine si de data asta soldatii tai iau parte la batalie iar inamicul incearca diferite strategii ca sa te surprinda in functie de locul in care esti, animatiile soldatilor sunt mult mai realistice, fizica grenadelor se comporta mult mai bine atunci cand sunt le folosesti in spatii inchise sau inclinate, gloantele patrund prin diferite materiale, toate acestea si multe alte detalii de sub capota arata cat de mult a avansat sistemul de lupta in seria Call of Duty. Un alt plus este adus si de "noua" modalitate de joc Spec-Ops, in care ti se ofera sansa sa demonstrezi ca esti mai bun ca Rambo si poti indeplini o serie de obiective de unul singur, poti aduna gramezi intregi de inamici morti in timp ce elicoptere si tancuri trag asupra ta, uneori simtinduse lipsa unui arc cu sageti cu foc...

Paritle rele:
  • Grafica: desi arata mult mai bine fata de precedentele titluri Call of Duty, motorul grafic este unul obosit, daca nu depasit pentru zilele noastre, mai ales cand sunt atatea jocuri din alte genuri care demonstreaza puterea adevarata a consolelor "next-gen", si cu o privire mai atenta asupra detaliilor din orice nivel putem observa graba cu care au fost puse toate la un loc si miciile sireticluri care au fost folosite pentru a obtine un peisaj complet mai extravagant.
  • Sunetul: lipsa experientei in muzica jocurilor s-a aratat de data asta pentru Hans Zimmer, melodiile de inspiratie ale acestuia fiind programate sa se auda in anumite momente cheie, iar daca jucatorul se hotaraste ca vrea sa mai admire peisajul si sa nu urmeze storyline-ul in modul frenetic in care a fost gandit, se va simti lipsa unui fundal muzical, iar uneori aceeiasi melodie cu care incepe nivelul va fii redata din nou, si din nou, si din nou...
  • Gameplay-ul: Cu toate ca ma asteptam la asa ceva, campania este foarte scurta - ca de obicei. Desi AI-ul a fost imbunatatit, colegii tai de armata tot mai au prieteni/rude printre dusmani si trec pe langa ei fara sa le faca nimic in timp ce tu ii urmaresti dupa obiectiv fara sa stii ca Pvt. Ryan are un var Abdul dupa colt care te tinteste doar pe tine. Cu toate ca uneori mai multe inseamna mai bine, trebuie stiut ca uneori mai multe inseamna si mai multe bug-uri: In prima mea tura prin campanie am dat peste lansatoare de grenade care aruncau bomboane in dusmani, intrari in care caracterul meu nu incapea din cauza ca este fan Burger King, colturi de masa sau diverse obiecte de ale caror aura caracterul nu poate trece, oricat de "Sam Fisher" ai fii inamicul are super vedere si stie tot timpul care este pozitia ta si cand iti reincarci arma, masini care explodeaza cand iti aprinzi tigara langa ele, "noul" caracter din Spec-Ops "super Piedone" Juggernaut care isi ia puterea din gloantele pe care i le trimiti, culminand cu multe alte detalii tehnice care dau impresia unui joc nefinisat din cauza dorintei de a fii lansat in toamna financiara. La toate acestea se mai adauga si un storyline incoerent si dus cu mult peste limita SF-ului, situatiile limita in care tu aproape mori iar intr-un cadru slow-motion te salveaza cineva sunt repetate cu absurditate, si nu in ultimul rand lipsa acelui "WOW" sau artificiu de originalitate care sa aduca un suflu nou si inovativ seriei care incepe sa cunoasca semnificatia cuvantului "repetitie".

Ca sa inchei cat mai scurt, Call of Duty: Modern Warfare 2 este intrecut de reputatia numelui facut in toti acesti doi ani de cand a fost anuntat, multiplayer-ul zgomotos si "colorat" cu cei peste doua milioane de jucatori este mai fierbinte ca niciodata, toate acestea creand impresia celui mai mic frate dintre cei trei care se imbraca cu pantofi "Bata" si trening "Adidas" rosu cu cat mai multe bling-bling-uri la vedere.

Nota finala: 7
Ce roman...