Quote Originally Posted by cosminbad View Post
Sa stiti ca cel mai apreciat joc din serie este NFS e Porsche Unleashed. Probabil multi dintre cei care joaca acum nfs nici nu stiau ce e un calculator prin 2000. Personal am jucat toate titlurile de la NFS 2 incoace, mai putin undercover. Cel mai mult mi-a placut NFS 3 si Porsche iar din vremurile mai noi primul Underground si mai recentul SHIFT. Shift mi se pare foarte veridic, cu un control foarte bun la masini cu maneta de PS3 si este un simulator fata de invazia de titluri arcade. Nu e comportamentl masinii chiar ca in GTR sau GT Legends dar masina are inertie, trebuie sa si gandesti cand il joci, nu doar sa ai un deget de fier cu care sa apesi acceleratia.
Sunt dezamagit ca World online nu este mai inspre simulation, dar probabil ca target-ul este marea masa de jucatori si nu doar cei care prefera o apropiere de realitate. Personal, ca sofer, ma astept ca intr-un joc cu masini, comportamentul masinii sa se apropie de cel real al unui automobil, fara sa exageram pt ca nu sunt aceleasi senzatii, dar fizica sa fie pe acolo. Pe telefon mai inteleg sa nu existe fizica dar pe un joc pe PC sau pe PS3 consider ca de vina sunt doar lenea programatorilor, pentru ca nu profita e imensul potential pe care il au PC-ul sau consolele.
Daca jocul ar fi fost simulator, multi nu l-ar juca. Te cred ce zici pentru ca si eu joc simulatoare gen LFS cu G25'u meu, GTR Evolution...dar NFS in mare parte a fost arcade... Nu stiu cata fizica vezi tu in masinile din NFS 5(Porsche) pe care il jucam cu atata placere. Daca vrei sa joci un simulator adevarat joaca un LFS, GTR Evolution.... Rfactor... NFS nu se apropie de ele(nici chiar shiftul) GL, acest nfs world a fost facut pentru fun si pentru cat mai multi playeri nu pt simulation(putini au un simulator acasa).

@BTW. nu cred ca Porsche , Ferrari..... o sa coste, cred ca doar une piese de tuning o sa coste(tuning vizual nu si la motor, sau elixiruri de xp cine stie)...