Quote Originally Posted by RvsS View Post
Dar chiar nu inteleg, cui de la Best Distribution ai trimis serialul si cand? Cu cine ai vorbit si la ce adresa de email ai trimis serialul.
Am trimis ieri la o domnisoara (sau doamna, nu stiu sigur) - o sa-ti dau un PM, nu vreau sa dau nume public aici.

Quote Originally Posted by RvsS View Post
Sunt atat de multe modalitati de contact incat nu inteleg cum de nu ai reusit sa ne contactezi. Daca imi amintesc ti-am lasat pe PM si rugamintea sa imi trimiti scan dupa certificat de garantie si factura, dar nu am primit nimic. Te rog sa ma corectezi daca gresesc.
Ba am reusit, dar destul de greu. Nu intelegi cum ? Hai ca-ti explic - vezi un numar de telefon, de exemplu pe factura - suni si auzi "abonatul...nu poate fi contactat"... Intru pe site la dol.ro (greseala mea, probabil, ca n-au legatura cu best distribution) - sun la service - nu raspunde nimeni. Etc.

Iar mail ti-am trimis : subiect : factura xbox, in data de "Friday, July 2, 2010 2:44 PM"
Nu stiu daca l-ai primit sau nu, dar dupa ce ti-am trimis mail mi-ai raspuns aici ca NU e de la voi

Daca-mi dai un mail mai putin generic, pot trimite din nou factura si numele reprezentantei la care am trimis ultima data serialul - dansa m-a asigurat ca imi raspunde in maximum 24 ore.

Quote Originally Posted by RvsS View Post
Eu inteleg ca nu iti este foarte clar cum se rezolva problema, desi am detaliat aici inca de la inceput, dar nu inteleg de ce acuzele astea gratuite. "Banii sunt buni, suntem amabili cand vindem". Pai nici nu am vandut noi consola catre tine, noi suntem distribuitori si asiguram garantie. Ai achizitionat din Diverta consola, nu este asa?
Aici e buba - NU eu am achizitionat direct consola, ci o firma (care a cumparat 12 console) - aia mi-a pasat mie copie dupa factura si garantie. Dar acum am vazut in sfarsit clar - pe factura si garantie scris Best Distribution.