Hey there!
It looks like you're enjoying Console Games but haven't created an account yet. Why not take a minute to
register for your own free account now? As a member you get free access to all of our forums and posts plus the ability to post your own messages, communicate directly with other members and much more.
Register now!Already a member? Login at the top of this page to stop seeing this message.
---
Hello!
Se pare ca iti place Console Games insa nu ti-ai creat inca un cont. Pentru a beneficia de toate avantajele iti ia doar un minut sa te
inregistrezi si este gratuit. In plus ca membru poti accesa nelimitat toate functiile acestui website, comunica direct cu ceilalti si participa la concursuri, tournaments, arcade, etc. Multumim anticipat pentru intelegere !
Inregistreaza-te acum !Daca esti deja membru ConsoleGames.ro si inca iti apare acest mesaj, te rugam sa te loghezi cu userul si parola pentru a nu mai fi deranjat. O zi buna !
Single post: Gran Turismo 5
-
24-01-2011 17:19 #3272 SP
Member

Originally Posted by
mark
Am intrebare in ceea ce privesc cauciucele

racing soft tyres sunt cele mai "lipicioase" dar si cele mai scumpe. Dupa ce scrie la proprietatile cauciucurilor spune ca au cel mai bun grip in detrimentul durabilitatii. Eu aici vreau sa va intreb: cum e contorizata durabilitatea asta? Per cursa si la urmatoarea o iau de la capat sau odata montate se deterioreaza dupa mai multe curse? Daca e a doua varianta cum pot contoriza gradul de uzura al cauciucurilor? Pot schimba cauciucurile de pe fata cu cele de pe spate? Am observat ca se deterioreaza mai repede cele de pe puntea masinii unde ai tractiune.
Uzura pneurilor nu se reporteaza de la o cursa la alta. Deci, cursa noua-pneuri noi.
Dupa cum probabil ai observat, in joc sunt foarte multe curse in care uzura nu se inregistreaza, si poti face cursa de la cap la coada fara sa fii nevoit sa intri la pitstop pentru schimb. La sectiunea EXTREME MODE, apar curse mai lungi, dar nici acolo nu e neaparat necesar sa intri la pitstop pentru schimb, pentru ca, de regula si softurile te tin pana la sfarsitul cursei.
Problema apare la cursele de anduranta, de la sectiunea ENDURANCE. Acolo, daca alegi soft, intri mai des la schimb. Poti selecta pneuri diferite pe punea fata sau spate, sau altele fata de cele existente pe masina in momentul cand intri pe linia boxelor, cu conditia ca respectivul tip de pneuri sa-l fi cumparat in prealabil de la tunning shop. Uzura se produce mai puternic pe puntea de tractiune.
Din experienta proprie in cursele de anduranta, iti pot spune ca, pneurile hard nu m-au tinut mult mai mult decat pneurile soft, si chiar daca cu soft-uri am intrat mai des la pitstop, acestea m-au ajutat in schimb sa fac gapuri mai consistente, prin timpi mai buni pe turul de circuit, asa ca, per ansamblu, s-au dovedit mai avantajoase decat hardurile.