Scriu aici toata povestea in caz ca o sa mai ajute pe cnv inafara de tine.

Xboxu meu a avut probleme cu blocul optic.I-am sunat pe cei de la Emag si ei m-au pasat la firma de unde am consola respectiv Best Distribution.Firma Best Distribution m-a trimis la Emag.Eu le-am spus celor de la Best ce mi s-a intamplat,practic pe email am vb de la inceput cu RvsS dar la sfarsitul problemelor mi-am dat seama ca el e.I-am sunat pe cei de la Emag si le-am citit mailu de la Best Distribution si am si urlat putin la telefon la "Domnisoara cu vocea minunata de la Service Emag".Aceasta a spus sa vin la sediu sa le predau consola si ei o vor trimite la service.Dupa asta am luat legatura cu "pila" pe care o aveam la Emag si aceasta "pila" a grabit diagnosticul.Dupa 2 zile m-au sunat si mi-au zis ca au descoperit ca e stricat blocul optic,(astea le-am spus si eu) si vor incerca sa o repare si in caz ca nu o repara o sa imi trimita alta.In fiecare zi ii dadeam mail lu RvsS si ii sunam pe cei de la Emag pt ca trecusera 10 zile si ei nu dadeau nici un semn de viata.
Dupa 1 luna am luat legatura cu "pila" care mi-a cerut nr de factura ca sa mi-o trimita.
A ajuns intr-o zi de la Bucuresti si mi-au trimis si un Limited Edition cu Sega Superstars Tennis.

Deci daca nu ii freci la cap o sa te tina mult si bine in service.

Morala:Cauta si tu o "pila".