Quote Originally Posted by zempty View Post
YouTube - BATTLEFIELD 3 FAULT LINE EPISODE 2: GOOD EFFECT ON TARGET [HD]

Arata bine de tot dupa parerea mea nu prea sunt fan FPS dar acesta merita cumparat si campania single pare destul de bine realizata din ce se vede in cele 2 teasere

Edit : ma intreb ce cerinte are oare pentru PC ...
Frostbite in incarnarea MOH MP si Bad Company 2 mergea in DX11 pe placi mainstream exceptional in 1080p. Nu va avea cerinte uriase, orica placa mainstream a momentului il va duce in 1080p pe very high si DX11. Va fi un joc deosebit.


Quote Originally Posted by Graft View Post
Și de ce n-ar arăta așa? Cu ce e mai presus de exemplu dec�t Killzone 3 dpdv grafic?
Frostbite 2.0 are lead platform development PC-ul, ca si CryEngine 2. Motiv pentru care sunt diferente mari de grafica intre versiunea de PC si cea de consola [vezi Crysis 2 care pe PC e alt joc dpdv vizual]. Killzone 3 este exclusivitate SONY care a avut ca platforma master PS3, s-a lucrat la nivel hardware in assembler pe arhitctura PS3-ului pentru taskurile critice. Consolele au deja un hardware vechi de 5 ani, minuni nu se mai pot face.

Killzone 3 este best looking game pe consola dar comparativ este vizual sub multe jocuri de PC actuale rulate la rezolutii mari si setari ridicate de calitate. Il depaseste linistit si fara probleme [pe PC] Crysis 2, Bad Company 2, Black Ops, Metro 2033 etc. Sunt jocuri proiectate pentru arhitectura PC-ului la care diferentele de grafica fata de versiunea de consola sunt foarte mari, ca raspuns de ce n-ar arata asa. Pur si simplu nu se poate nivelul acela de detaliu pe consola. Poate la urmatoarea generatie.

Quote Originally Posted by darkpaul13 View Post
daca nu ma insel in clipul de gameplay BF3 e activat si tesselation...functie specifica DirectX11(desi se spune ca si Xbox-ul are capacitatea de a activa tesselation acesta nu a fost folosit pana acum)
Mare maestru esti informat corect, cipul ATI stie sa faca tesselation in hardware de la x1900xtx, dar prin rutine proprietare ATI. DX11 a adus facilitatea word wide sa spun asa. De ce nu se activeaza? Pentru ca nu este capabil dpdv al performantelor sa faca si tesselation. Daca ar implementa facilitatea asta pe cipul din xbox 360, jocurile ar rula la 5-6 fps. Si pe PC cere resurse uriase tesselation... bine, arata spectacol e alta treaba.