Hey there!
It looks like you're enjoying Console Games but haven't created an account yet. Why not take a minute to
register for your own free account now? As a member you get free access to all of our forums and posts plus the ability to post your own messages, communicate directly with other members and much more.
Register now!Already a member? Login at the top of this page to stop seeing this message.
---
Hello!
Se pare ca iti place Console Games insa nu ti-ai creat inca un cont. Pentru a beneficia de toate avantajele iti ia doar un minut sa te
inregistrezi si este gratuit. In plus ca membru poti accesa nelimitat toate functiile acestui website, comunica direct cu ceilalti si participa la concursuri, tournaments, arcade, etc. Multumim anticipat pentru intelegere !
Inregistreaza-te acum !Daca esti deja membru ConsoleGames.ro si inca iti apare acest mesaj, te rugam sa te loghezi cu userul si parola pentru a nu mai fi deranjat. O zi buna !
Single post: Battlefield 3
-
Banned
Originally Posted by
zempty Frostbite in incarnarea MOH MP si Bad Company 2 mergea in DX11 pe placi mainstream exceptional in 1080p. Nu va avea cerinte uriase, orica placa mainstream a momentului il va duce in 1080p pe very high si DX11. Va fi un joc deosebit.
Originally Posted by
Graft Și de ce n-ar arăta așa? Cu ce e mai presus de exemplu dec�t Killzone 3 dpdv grafic?
Frostbite 2.0 are lead platform development PC-ul, ca si CryEngine 2. Motiv pentru care sunt diferente mari de grafica intre versiunea de PC si cea de consola [vezi Crysis 2 care pe PC e alt joc dpdv vizual]. Killzone 3 este exclusivitate SONY care a avut ca platforma master PS3, s-a lucrat la nivel hardware in assembler pe arhitctura PS3-ului pentru taskurile critice. Consolele au deja un hardware vechi de 5 ani, minuni nu se mai pot face.
Killzone 3 este best looking game pe consola dar comparativ este vizual sub multe jocuri de PC actuale rulate la rezolutii mari si setari ridicate de calitate. Il depaseste linistit si fara probleme [pe PC] Crysis 2, Bad Company 2, Black Ops, Metro 2033 etc. Sunt jocuri proiectate pentru arhitectura PC-ului la care diferentele de grafica fata de versiunea de consola sunt foarte mari, ca raspuns de ce n-ar arata asa. Pur si simplu nu se poate nivelul acela de detaliu pe consola. Poate la urmatoarea generatie.
Originally Posted by
darkpaul13 daca nu ma insel in clipul de gameplay BF3 e activat si tesselation...functie specifica DirectX11(desi se spune ca si Xbox-ul are capacitatea de a activa tesselation acesta nu a fost folosit pana acum)
Mare maestru esti informat corect, cipul ATI stie sa faca tesselation in hardware de la x1900xtx, dar prin rutine proprietare ATI. DX11 a adus facilitatea word wide sa spun asa. De ce nu se activeaza? Pentru ca nu este capabil dpdv al performantelor sa faca si tesselation. Daca ar implementa facilitatea asta pe cipul din xbox 360, jocurile ar rula la 5-6 fps. Si pe PC cere resurse uriase tesselation... bine, arata spectacol e alta treaba.