La mine ies aburi "ca la balamuc". O tin verticala si, cind simt ca filamentul ar fi uscat, aplic metoda "Hopa-Mitica", intorc et-ul citeva secunde cu capul in jos sa intre lichidul prin gauri apoi o indrept la loc. Nu-mi place sa fac niciunui "-mizor" dryburning pentru faptul ca iese greu putoarea de alune arse, fier incins si gustul ala de ars. Dar asta uita sa o precizeze cei care au facut-o... Pina revine aroma elichidului - filamentul acumuleaza din nou reziduuri si iar cere spalare. Deci nu prea am rezolvat nimic. Prefer metoda cu inundarea filamentului (pun mai multe picaturi) apoi suflu "la rece" intr-un servetel de nas sau hirtie igienica acumulatia maronie... Fara apa sau ars.

E-fumatul inseamna incalzirea lichidelor pina la evaporare.
Si nu a fuma/aburi "la fierul incins". Cite grade are un filament de et incins si cite grade o tigare "classica" !?
La fel si la curatarea atomizoarelor. Prin ardere banuiesc ca se "boosteaza" filamentul sa functioneze ca o "arzatoare"....

---------- Post added 26-04-2011 at 04:07 PM ----------

Quote Originally Posted by pepino967 View Post
...dar TH e mai slabut (insa e ok).
Sa nu uitam recomandarea: "E-lichide tari (24) pe -mizoare cu voltaj standard si e-lichide mai slabe (18) pe -mizoare "LR".
Tot eu am scris-o undeva... Ai incercat !? (Clearomizoarele mele sint standard.)

---------- Post added 26-04-2011 at 06:13 PM ----------

Quote Originally Posted by vladtheodor View Post
Prefer metoda cu inundarea filamentului (pun mai multe picaturi) apoi suflu "la rece" intr-un servetel de nas sau hirtie igienica acumulatia maronie...
La T-ankuri procedez la fel. ATENTIE ! Ramine gol dupa suflare si filamentul uscat ! NU ESTE DE AJUNS amorsarea cu e-lichid din plin !!! Amorsati (7-9 picaturi) apoi SUFLATI deasupra unui servetel pina se formeaza o picatura la gaura dinspre baterie ! La atomizoarele T-LR este bine sa-i puneti chiar 10 picaturi sa fiti siguri ca in jurul filamentului e "uns" bine (consuma instantaneu mult e-lichid). Deci amorsati, suflati, amorsati si iar suflati pina sinteti siguri ca e umed inauntru !!! Va aduceti aminte, atomizoarele "901" aveau chiar un mic bazin interior... !?

---------- Post added 26-04-2011 at 06:23 PM ----------

Prin suflarea lor scapati si de "lichidul din fabrica" cu care vine imbibat initial (noul atomizor "neinceput").
Prefer in continuare picurarea directa (cu mustiuc de picurare) pe filament, astfel pot controla mai bine temperatura lui.
Si aroma ramine buna, plasticul cartuselor e tot plastic...

---------- Post added 27-04-2011 at 12:50 AM ----------

Vata + plastic incalzit = bleah !!!

---------- Post added 27-04-2011 at 12:54 AM ----------

("Firul" de transmisie spre filament - la fel...)

---------- Post added 27-04-2011 at 12:58 AM ----------

Daca-mi dau silintza si ma va enerva pe viitor eGo T-ul - ii tai/desfiintez ciocul de tot (placutza care inteapa cartusul).
Sa vad daca o sa mearga "la picatura" fara citeva componente interioare...

---------- Post added 27-04-2011 at 01:03 AM ----------

La drum lung voi folosi clearomizoare modate...
Intrebare: chiar e necesar sa se fumeze in masina !???
Oricum intr-o mana (din cele doua libere) sta telefonul mobil.
Deci: telefonul sau etigarea ?