Quote Originally Posted by Nonelito View Post
Ce mizerabile sunt declaratiile de genul "working around the clock and as fast as we can"...
Si ce te face sa crezi ca nu ar fi asa?

De 2 sapt. se dau aceleasi declaratii. Din pmdv amagesc userii...Trebuia de la bun inceput sa spuna "bah idiotilor, nu mai asteptati zilnic ceva, o sa dureze minim 2 sapt"....Mi-e foarte greu sa cred ca nu si-au dat seama instant ca problema e foarte grava si ca o sa dureze.
Sony n-au zis nicaieri ca trebuie sa asteptam zilnic. In afara de declaratia initiala cu doua zile, dupa ce au descoperit gravitatea problemei au vorbit de intervale de o saptamana, si nici pe alea nu le-au batut in cuie. Cred ca ai fi putut sa-i acuzi cu temei daca ar mai fi fost intr-o situatie similara de 2-3 ori, sa zicem. Atunci ne-am fi asteptat, intr-adevar, pe baza experientelor trecute, sa dea estimari mai precise. Cum insa e pentru prima data cand se confrunta cu o astfel de problema grava, (cauzata din exterior, BTW) e greu sa ai pretentia sa-ti poata spune exact in ce zi va fi rezolvata. Un declaj de cateva zile in situatia de fata nu mi se pare nimic exagerat.