Tot cautand, am gasit 2 raspunsuri, sau mai exact 2 teste sau experimente legate de marirea FPS-ului la jocurile de 30 FPS.

La partea de TV-uri se poate, dar situatia nu este perfect roz, ceea ce e normal.

Mai jos am gasit un topic legat chiar de un LCD Sony conectat la un PS3 folosit de un gamer f. interesat de sistemul motionflow de la sony.

The quirks of Motionflow? - AVS Forum

In schimb, acum ceva timp citisem un articol extrem de interesant pe eurogamer/digitalfoundry, legat de implementarea software chiar in joc a unui sistem de marire a FPS-ului jocului fara consum de CPU sau GPU, adica 30 FPS adus cu usurinta la 60 FPS in game, in timp real pe consola.

Daca sunteti curiosi, va recomand sa-l cititi si apoi sa dld, avi-urile demo pentru a vedea "minunea".

Din pacate acele clipuri nu pot fi urcate pe youtube deoarece cu totii stim de limitarea la 30 FPS a clipurilor video uploadate. Si cum acele clipuri avi sunt la 1280x720 60 FPS, nu ar mai avea nici un efect.

LucasArts' 60FPS Force Unleashed II tech demo - Page 1 | DigitalFoundry | Eurogamer.net

AND's | rtfrucvg

Enjoy