Intr-o tara civilizata, un acord verbal are acelasi statut legal ca unul in scris. Tu nu realizezi ca faci oamenii sa isi piarda vremea?! Tu, daca ai fi in locul lui, ai fi reactionat exact la fel - asta e o certitudine. Mai mult, toata problema asta a aparut de la o diferenta de 10 ron? Penibil! Rating-ul trebuie sa verifice si seriozitatea vanzatorilor/cumparatorilor. In acest caz, ai fost cam neserios. Poate nu meriti calificativ negativ ci neutru, dar nu mai incerca sa te scuzi in felul acesta. Cel putin cere-ti scuze ca l-ai facut sa isi piarda vremea si treceti mai departe!

P.S. Un exemplu concret pentru care neseriozitatea ar trebui calificata cu "negativ" este exact cazul lui PwJBoy de mai sus. Tranzactia nu a fost finalizata, dar user-ul a pierdut timp si, mai grav, un cumparator.

Edit 2: Timpul pierdut nu se refera numai la drumul la banca. Acum el va trebui sa caute un alt vanzator cu produsul respectiv. Lucru ce poate dura. Poate are noroc si astazi gaseste produsul, dar in acelasi timp poate sa mai treaca o saptamana. Sunt prea multe variabile la mijloc si se pot face prejudicii mari daca situatiile astea nu sunt reglementate.

Edit 3: Problema asta a aparut la urma urmei datorita faptului ca limitele intre negativ/neutru nu sunt clare. Poate moderatorii o sa reuseasca sa stabileasca ceva pe exemplul vostru.