Deja e dusa la extrem gogoasa asta cu "pierderile cauzate de piata second hand". Nu stiu cati o mai inghit. Cum adica piata second hand i-a facut sa aibe pierderi? Doar n-au fost furate jocurile second hand, au fost recumparate de la oameni care le cumparasera jocul in prima instanta. Au vandut doua milioane de copii, atat au putut, atat au fost in stare. In loc sa faca un marketing sanatos, sa reduca pretul jocului la cateva luni bune de la lansare sau sa-l ofere in mai multe bundle-uri sau alte nenumarate strategii, ei se plang ca oamenii mai saraci le-au luat jocul second hand.

Toate astea-s baliverne ca sa impinga si mai tare trendul industriei pentru fel si fel de "pass"-uri. Sa faca mai repede totul pe baza de subscriptie, sa fie un fel de World of Warcraft si gata, au pus jugul. Credeam ca odata cu intrarea in mainstream a industriei voi vedea lucrui noi, inovatii, jocuri din ce in ce mai bune. Din pacate vad ca tendinta este total invers, din ce in ce mai mult muls pentru obiecte din ce in ce mai proaste.