Quote Originally Posted by mark View Post
Pai de aia a scris treaba aia pt ca pe motiv de tenta a culorii ecranului nu se schimba. Doar daca cumparai de la Apple direct aveai oportunitatea de a schimba orice device fara motiv (doar 1 data) ca asa e politica Apple. Tenta mai galbuie de ecran nu e motiv de schimb.
Tu chiar insisti pe idee ca "daca e defect, il accept asa, pentru ca asa mi-a spus cumparatorul ca e politica". Cred ca am repetat de m-am plictisit eu... ca am schimbat 3 iPad-uri cu tenta galbuie. Si da, acela a fost singurul motiv. Si nu, nu le-am schimbat la Apple direct. Ci la emag. Unde am renuntat (nu aveam chef sa le testez tot lot-ul). Dupa care am fost frumos la istyle. Acolo am intrebat clar, din start "daca am aceeasi problema cu galbenul, mi-l schimbati aici pe loc?". Au zis Da, am achizitionat unul, nu avea problema cu albul care-i galbui... si am plecat fericit. Iar la mine a fost invers... cele afisate in magazin nu aveau tenta respectiva (motiv pentru care eram chiar pregatit sa le spun ca as fi in stare sa iau si unul din cele de prezentare, doar sa scap de galbuiul acela)!

Prin urmare, eu unul cred ca la service azi au scris "probleme luminozitate" pentru ca li se parea mai usor, decat sa descrie exact problema... Ceea ce mie unul mi se pare un pic aiurea, dar, fie ca ei. Oricum, ramane de vazut daca se tin de cuvant si-l schimba maine. Pentru ca daca nu, poimaine nu se lucreaza... dupa care vin sarbatori si alte prostii, si ma vor tine o saptamana fara. Ceea ce e grav!