De la
Noumax
Bon, deci din acest moment eu unul nu mai pot recomanda pe cei de la Noumax nimanui... M-au plimbat de la service la vanzari si de la vanzari la service... ca niciunul nu are ce sa faca si niciunul nu stie ce face celalalt. Asta dupa ce initial de la vanzari mi s-au spus ca daca e vreo problema, se schimba pe loc (motiv pentru care m-am si agitat sa merg cu toti banii cash acolo). Pe loc nu s-a schimbat pt. ca nu mai aveau altul. Au zis ca nu-i problema, se schimba la service a doua zi. A doua zi la service, lasat iPad-ul... si sa vin maine (adica azi) sa-l iau. Azi sun dimineata, mi se spune sa revin dupa 14:00 cand vine sigur. Dupa 14:00 nu a venit nimic, dar sa vorbesc la vanzari poate se rezolva, pentru ca ei maine nu lucreaza, dupa care vine weekendul. Sun la vanzari in speranta ca poate pot lua altul (asa cum s-ar fi intamplat la emag, istyle, etc...) si la fel, n-au ce sa faca, dar o sa vorbeasca la service.
Din toata plimbatura asta... practic am fost mintit de 3 ori. Prima oara ca se schimba pe loc - nu s-a schimbat. A doua oara ca sa vin a doua zi si se schimba - nu s-a schimbat. A treia oara ca il iau urmatoarea zi de la service - nu e niciun iPad la service. Pana acum le-am facut reclama, insa sincer, am patit-o ca la orice firma de 2 lei din Romania. Si cu banii luati, si fara iPad. Acum astept ca fraierul si stau in weekend si toate cele fara el. Pana si la emag si istyle le-am schimbat pe loc. Deh, daca nu avem si noi un Apple Store serios...
In concluzie, Noumax de evitat!
Prin urmare, sorry guys... o sa mai dureze ceva pana testez serios, asa cum ar fi trebuit sa se intample din start. C'est la vie!
