Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.

View Poll Results: Iti vei cumpara PS4 Pro?

Voters
377. You may not vote on this poll
  • Da, voi cumpara cu siguranta!

    140 37.14%
  • Nu, sigur nu voi cumpara!

    111 29.44%
  • Probabil voi cumpara anul viitor

    56 14.85%
  • Nu stiu inca

    70 18.57%
Page 103 of 155 FirstFirst ... 3 53 93 101 102 103 104 105 113 153 ... LastLast
Results 2,041 to 2,060 of 3086

Thread: PS4 Pro

  1. #2041 SP
    CG Editor Dant3's Avatar
    Corect, până acum din păcate nici cele cu patch nu rulează mai bine. Cred că se întâmplă ceva cu fw actual, mereu au stat prost când a fost vorba de sistem de operare.
    Am testat zilele astea si Infamous FL, consola decolează în acest joc, face mai rău decât în CoD IW. Am încercat sa fac si cateva screenshots in format png 4k. Se mișcă oribil, durează cel puțin 10 secunde până pot salva o poză. Tot nu imi dau seama de ce nu se vede RAM-ul în plus.

  2. #2042 SP
    Senior Member 077danyel's Avatar
    Dant3 la mine nu a facut zgomot mare in first light imi merge normal (cu volumul la 10-15 nici nu aud consola ) Singura data cand a facut mai urat pentru cateva secunde a fost cand am reintrat intrun joc dupa ce m-am uitat pe youtube
    Am jucat si putin la " STEEP " se vede superb (are si patch)
    Momentan sunt multumit de pro (nu e diferenta mare fata de ps4 normal dar are un +)

  3. #2043 SP
    \ tudyniuz's Avatar
    In 80% din timp, in toate jocurile testate pana acum (vreo 20), unele cu patch si altele fara, consola este mult mai silentioasa decat PS4 vanilla.

  4. #2044 SP
    Junior Member lamur's Avatar
    Dupa o saptamana de teste, am returnat PRO-ul. Dupa parerea mea, nu se merita. Am crezut ca se merita, m-am inselat. Nu se merita. Chiar mi-am dorit sa se merite, am vrut sa se merite si sa o pastrez, dar nu am putut.

    Consola are intr-adevar GPU-ul de 2.4x mai puternic, insa exista o gatuire majora in arhitectura, cel mai probabil datorita nucleelor Jaguar extrem de slabe din APU, jocurile nu merg de 2.4x mai bine, nu se vad de 2.4x mai bine. De fapt, de departe.

    Jocurile cu patch pentru Pro (BF1, COD InfiniteW), au rezolutie mai mare si frame rate mai stabil, insa... diferentele sunt foarte mici in realitate.

    Am facut un test personal. Am jucat BF1 pe PS4 base si pe Pro si cu ochiul liber nu am vazut decat diferente minore (exista diferente dar prea putin perceptibile) iar de framerate la fel, sunt dar prea putin perceptibile.

    Apoi am cautat de ce. Analizele de la digital foundry spun ca in cazul BF1, doar rezolutia interna a crescut de la 1000p/900p la 1656p, iar ca nivel de detaliu umbunatatirile grafice sunt de la low/medium catre medium/high. Nici pe PC o singura treapta de detaliu nu ofera diferente mega-vizibile cu ochiul liber. Framerate-ul e mai stabil si mai mare, dar overall, jucand jocul pe PS4 base si apoi jucandu-l pe PRO, nu am avut efectul acela de WOW, e ceva vizibil mai bun.

    PLUS, versiunea de PRO are probleme pe care versiunea base nu o are (texture pop in deranjante in SP).

    In conditiile respective am considerat nejustificata diferenta de pret pentru upgrade la noua consola, imbunatatirile primite fiind prea mici pentru mine ca sa justifice diferenta de pret pentru upgrade.

    Sincer, intre PS4 slim de 1100 ron si PS4 Pro de 1800 ron, diferenta de 700 ron nu imi justifica diferenta pe care o vad la BF1 de exemplu (singleplayer am jucat) intre PS4 base si PS4 Pro. Si nici la COD Infinite Warfare (doua jocuri noi cu suport native pentru Pro). Eu la COD nu am vazut nimic in plus la grafica, sau daca este eu nu am sesizat. Framerate-ul e intradevar mai stabil dar... nimic care sa ma faca sa spun PRO is a must buy! Iar eu sunt pretentios.

    Asa ca am returnat-o, declarandu-ma nemultumit de sporul real de performanta pe care il are PRO-ul in jocuri. OK, ai rezolutie mai mare si setari de calitate ceva, ceva mai bune iar maxim framerate-ul creste cu maxim 40% in conditiile unui GPU de 2.4x mai rapid (BF1 multiplayer). Ceva nu e OK.

    Am mai gasit si articolul asta despre Batman de care vorbeati si voi mai devreme, producatorii au facut un test, au activat doar suportul pentru Pro, deblocand framerate-ul, fara sa faca absolut nicio imbunatatire grafica sau de rezolutie. Iar concluzia a fost relativ dezamagitoare. PRO-ul are undeva (si cel mai probabil in CPU) o gatuire serioasa, asa ca GPU-ul e de 2.4x mai rapid cam degeaba.

    19 fps minim pe PS4 base, 25 fps minim pe PS4 Pro... dezamagitor. Si de aici se explica diferentele relativ mici intre versiunea base si cea de Pro, de aici se explica faptul ca multe jocuri noi cu patch de Pro au rezolutie mai mare si setari de grafica mai bune dar au framerate chiar mai slab, samd.

    Si nu e o problema doar la Batman, pentru ca sunt mai multe jocuri care manifesta aceasi problema. In speta, oricat de prost optimizat e un joc, il rulezi pe un GPU ai xx framerate. Pui un GPU de 2.4x mai rapid, numarul de fps-uri creste pentru ca ai putere bruta in hardware. Daca nu creste corespunzator asteptarilor, se pune problema unei gaturi in arhitectura. Cei cu experienta in PC isi aduc aminte de Intel Core pe vremea lansarii cand aceeasi placa grafica, in pereche cu noul Intel avea pana la 50% spor de performanta in jocuri... Conteaza foarte mult procesorul, placa grafica, memoria, latimea de banda... iar PRO are o gatuire majora in arhitectura. Are un GPU de 2.4x mai rapid in teorie si degeaba pentru ca are un CPU care nu permite sa fie folosit procesorul ala graphic la capacitatea lui. Asa ca PRO e un fiasco, cel putin pentru mine.

    Batman: Return to Arkham has stealth PS4 Pro support • Eurogamer.net



    Intre 19 fps si 25 fps nu sunt 6 frame-uri diferenta, e un spor de performanta de 30%. Battlefield 1 are un spor de 40% maxim. Asta e sporul real de performanta intre base si Pro.

    Pe PC cine vine de acolo, stie ca o placa grafica noua de 2.4x mai rapida inseamna un spor de performanta de peste 100%. Asta e sporul real care trebuie sa il ai daca arhitectura nu e gatuita. Eu cand am pus GTX 1060 in locul lui GTX 960 am avut aproape dublu numarul de fps-uri, in mod linear cu cat GTX 1060 e mai rapida in specificaiti ca GTX 960. Asa ca Pro din pacare are o gatuire majora in arhitectura, cel mai probabil in processor-ul foarte slab si ca atare are un GPU puternic cam degeaba. Jocurile care sunt dependente de CPU (si mai nou sunt toate) vor fi limitate de processor iar rezultatele vor fi, well, ca si pana acum, dezamagitoare.

    RX 470 e cu 15% mai puternic ca GPU-ul din PS4 Pro, iar cipul asta graphic duce pe PC Battlefield 1 in 1080p, pe ULTRA (nu pe medium cum e versiunea de Pro) la 60-80 fps... Deci pe PS4 Pro trebuia sa mearga aproximativ la fel, luand in calcul si optimizarile pentru consola.

  5. #2045 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Eu unul nu m-as pripi sa spun ca de vina e arhitectura. Stim foarte bine (de fapt ai spus-o chiar si tu) ca Sony a intarziat de fiecare data in a aduce la acelasi nivel software-ul cu hardware-ul. Sunt sigur ca vor aduce imbunatatiri, si sincer sper ca vor renunta la blocarea celuilalt core atunci cand ruleaza in PS4 Mode.

    A spune ca dupa 5-6 jocuri patchuite nu e OK PS4-ul Pro, cred ca e un pic prematur. Vorba lui Dant3... eu nici nu cred ca oamenii au activat folosirea acelui 1GB extra de RAM (altfel ar fi de neinteles de ce merge mai prost decat pe PS4 pana si in meniuri).

    Cu partea legata de zgomot insa nu sunt nici eu satisfacut... sper ca urmatoarele batch-uri sa nu mai aiba problema asta. Sau poate vom vedea (ca si in trecut) o limitare de turatie la ventilator. Orice e posibil de la Sony... asa cum este posibil ca nimic din ce am zis mai sus sa nu se intample si sa se culce pe lauri (pana la Scorpio). Vom trai si vom vedea, dar eu sper ca pana la sfarsitul anului sa-si puna la punct toate cele, altfel PS4 Pro ar putea deveni un fiasco.

  6. #2046 SP
    Member chris diaz's Avatar
    Sony a gresit mult, lansand aceasta varianta intermediara intre PS4 si PS5. Poate ca Microsoft a gandit cel mai bine. Decat sa scoatem o consola cu un mic boost de putere, mai bine scoatem Xbox One S cu arhitectura optimizata la maxim si pregatim o cu totul alta consola, pentru 2017. Ca sa nu mai spun ca Xbox One S ii este superior lui Xbox One cu 4-5 fps in orice joc.
    Sony s-au gandit ca, decat sa intre intr-o competitie directa cu Microsoft in 2017, mai bine lanseaza acum un PS4 Pro cu un boost la performanta. Care performanta nu e ok pana acum. Cum bine a explicat @Lamur, daca ai un GPU de 2,4 ori mai performant, ar trebui sa ai si un frame-rate mult mai ridicat decat frame-rate-ul obtinut de PS4 vanilla.
    Nu ii vad bine pe cei de la Sony si tare imi este ca nu mai au ce face in privinta procesorului Jaguar, de altfel foarte slab si in momentul lansarii PS4. Este clar ca procesorul gatuie GPU, ducand la rezultatele pe care le vedem.
    Probabil ca Microsoft se bucura in acest moment dar si invata din asta, iar cei 6 Tflops promisi de Xbox Scorpio se vor gasi intr-o cutiuta mult mai bine "motorizata" decat ce vedem acum la PS4 Pro.

  7. #2047 SP
    Admin MonkY's Avatar
    chris diaz: lasa ca si Microsoft... pot sa vina ei cu o consola de 5x mai puternica, daca o tin in continuare cu acelasi "exclusive on PC & Xbox"... o sa fie un mare fass. Sony intre timp face bani (si asta cred ca stie cel mai bine).

  8. #2048 SP
    \ tudyniuz's Avatar
    Consola nu a aparut de nici 2 saptamani si deja vi se pare failure pentru ca jocurile vechi ofera putine imbunatatiri? Hai sa mai avem discutia asta si peste 6 luni sa vedem atunci. Am asa o presimtire ca pe PS4 vanilla vor incepe sa apara doar jocuri portate de pe Pro cu putine ganduri la optimizare.

    Unele argumente mi se par la fel de puerile precum cele de la lansarea lui PS4 cand lumea era dezamagita ca exista mai multe jocuri pe PS3.

  9. #2049 SP
    Member chris diaz's Avatar
    Un failure nu are cum sa fie. Poate o dezamagire, daca se va dovedi ca doar atat poate, pentru cei care au vandut PS4 ca sa treaca la PS4 Pro. De vandut se va vinde, asta e clar.
    In schimb, daca performanta finala a lui Pro va fi cea de acum, pana la aparitia lui Scorpio se va vinde binisor si Xbox One S. Care stie sa faca upscale de calitate la 4k, stie de asemenea HDR, are player 4k bluray. In fine, nu tin nici cu Sony, nici cu Microsoft.

  10. #2050 SP
    \ tudyniuz's Avatar
    Totusi, nu uitati ca un upscale de la 900p (rezolutie la care ruleaza de regula jocurile de XO) la 4K arata mult mai rau fata de un upscale de la 1440p/1600/1800p la 4K, rezolutii la care multe jocuri ruleaza, sau vor rula pe PS4 Pro. Aici e avantajul pentru cei cu TV 4K.

  11. #2051 SP
    Member chris diaz's Avatar
    Eu am vazut Quantum Break si GTA V pe un tv de 55", marca Vizio si am ramas mut de uimire, mai ales la Quantum Break, despre care stiam ca este randat intern la 720p. In fine, intram in discutii interminabile, eu vroiam sa spun ca Xbox One S are cateva avantaje fata de PS4 slim (ma refer la publicul american, amator de streaming 4k ).

  12. #2052 SP
    Junior Member lamur's Avatar
    A spune ca dupa 5-6 jocuri patchuite nu e OK PS4-ul Pro, cred ca e un pic prematur. Vorba lui Dant3... eu nici nu cred ca oamenii au activat folosirea acelui 1GB extra de RAM (altfel ar fi de neinteles de ce merge mai prost decat pe PS4 pana si in meniuri).
    Monk, din ce stiu eu, pe Pro, meniul ala, interfata, e randata native in 4K... memoria aia e folosita by default. Dar faptul ca e randat native intr-o rezolutie de 4 ori mai mare decat FullHD se pare ca trage dupa sine o experienta de navigare mai proasta. Pe PS4 base imi ia 2-3 secunde sa imi apara interfata de Save Screenshot la functia de Share. Pe PRO imi dura peste 10 secunde.

    Am asa o presimtire ca pe PS4 vanilla vor incepe sa apara doar jocuri portate de pe Pro cu putine ganduri la optimizare.
    Eu am o presimtire ca absolut nimeni nu va alege platforma master de dezvoltare platforma cu cea mai mica cota de piata...

    Hai sa iti spun ce cred eu. Battlefield 1 si COD Infinite sunt orice dar nu jocuri "vechi" cu imbunatatiri. Sunt jocuri proiectate din start cu suport pentru PRO.

    BF1 are o abordare de unica rezolutie pentru Pro. E dinamica adevarat, cu maxime de pana in 1656p iar minime nedocumentate. Aceasta rezolutie dinamica este upscaled pe display-uri 4K si downscaled pe display-uri FullHD. Setarile de calitate sunt ridicate de la low/mdium la medium/high. Iar fps-ul a e beneficiat de asemenea de un spor. La fel se comporta si Infinite Warfare.

    Faptul ca sporul de performanta nu este cel asteptat e alta discutie. Faptul ca detaliile nu au putut fi urcate mai mult (pentru ca cereau putere in CPU) e iarasi alta discutie. Deranjant este ca avem un GPU puternic care nu poate fi folosit la maxim datorita procesorului.

    Din punctul meu de vedere, s-ar putea adresa problema respectiva prin optimizarea agresiva a motorului grafic astfel incat sa faca uz de Direct Compute pentru a delega catre GPU o serie de task-uri. Lucrul asta e relativ costisitor si implica costuri mai de development. Daca PRO era singura consola de pe piata, era un lucru perfect justificat.

    Avand insa in vedere faptul ca developerii trebuie sa sustina masiv un install base de aproximativ 50 de milioane de unitati PS4 base vandute, acest lucru devine nerentabil din prisma returnatii investitiei. Niciun developer nu va depune eforturi substantiale pentru a face versiunea de PRO "ca la carte" din simplu motiv ca nu au niciun motiv. Sunt extrem de putine PRO-uri vandute ceea ce e si normal pentru ca e noua. Si se vor vinde in continuare probabil la fel de putine pentru ca oamenii fara televizoare 4K nu prea au motiv sa o cumpere.

    Ai PS4 normal si constati ca versiunea de PRO aduce imbunatatiri minore. O cumperi? Nu prea. Si aici intram intr-un cerc vicios. Nu ai install base, nu investesti in development. Chiar si asa, cu toate optimizarile pe Direct Compute, nu poti scoate parleala unui CPU slab.

    Sa intelegem un aspect, acest CPU slab a fost necesar pentru Pro, pentru a pastra COMPATIBILITATEA cu PS4 base. Sony au facut aici exact ce a trebuit sa faca - au facut o consola mai puternica dar dezechilibrata pentru ca nu puteau altfel, trebuiau sa pastreze acelasi CPU pentru ca Pro-ul sa fie usor castrabil.

    Aici cred eu ca e greseala de gandire si proiectare din start. Faptul ca au gandit o consola care sa poata fi usor "de castrat". Si nu au putut sa o faca usor castrabila decat punand acelasi CPU slab, care din pacate limiteaza GPU-ul sensibil mai puternic.

    Ei trebuiau sa gandeasca o versiune Premium, PRO - NECASTRABILA. Cine are PS4 base, joaca versiunea base a jocului. Cine are PRO, vrea sa joace versiunea PRO a jocului. Fara patch-uri. Pentru ca pe PC de exemplu, unde varietatea de hardware e infinit mai mare, nu castreaza nimeni jocurile si nici nu le face nimeni patch-uri pentru a merge pe placi grafice mai noi. Am o placa grafica si un joc. Imi cumpar alta placa grafica, cu exact aceleasi setari jocul ala merge din start mai bine! Ca de aia dau banii pe placa grafica noua! Asa trebuiau sa faca si SONY. Fara castrari, fara patch-uri de rahat care sa anuleze "castrarea". O mare porcarie. De aici se trag toate hibele.

    Eu vroiam sa rulez Homefront Revolution pe PRO si sa simt fps-urile cum zboara. Ah, ca developerul imi face un update care pe Pro sa arate mai bine, ALT ASPECT. Dar base experience, SONY nu trebuiau sa castreze consola din start. Eu si noi toti vroiam ca daca dam banii pe Pro, jocul ala sa foloseasca by default noua putere de procesare. Prostia asta sa fim toti la fel a fost o idiotenie din start. Nu putem fi toti la fel ca nu platim la fel si daca nu platim la fel NU vrem sa fim la fel.

    A fost o miscare extrem de proasta din partea lor, au gandit prost din start si ca atare acum nu prea mai au ce sa faca. Consola e lansata, rahatelul s-a imprastiat si acum incepe sa puta. Mie nu imi convine sa bag in Pro un joc de PS4 si sa imi ruleze "castrat", ca nu de aia mi-am luat Pro. Iar developerii nu prea pot face mari minuni nici cu patch-urile, pentru ca sunt limitati de un processor care in acest moment trage in jos serios cipul grafic.

    Ei trebuiau sa gandeasca un PS4 Pro diferit din start cu un CPU mult mai puternic care sa nu limiteze GPU-ul. Si fara castrari by default. Adica sa bag jocul de PS4 base in Pro si sa vad fps-urile cum zboara. Crede-ma ca nu era nimeni nemultumit, in schimb se crea o noua piata de gameri satisfacuti care pot juca orice joc de PS4 existent la frame rate superior fara nicio prosteala de patch. Asta ar fi multumit lumea si ar fi fost o masina de marketing mult mai puternica decat vrajeala cu 4K upscalat care de fapt nu e 4K. PS4 Pro e 4K cum a fost PS3 FullHD...

    Si nu se suparau nici gamerii de PS4 ca n-aveau de ce. Jocul e tot ala. Asta cu sa nu se supere aia existenti e o tampenie din start. Ce, pe PC se supara cineva ca ruleaza jocul in multiplayer in 25 fps pe low si altul cu placa grafica de 10 ori mai scumpa ruleaza acelasi joc in 4K la 120 fps? Se joaca toti impreuna si nu mai exista anemozitati de genul asta, inventate de Sony in 2016. Pe PC facem asta de nu stiu cati ani si nu avem nicio anemozitate ascunsa, poata doar putina invidie.

    De ce se pune Sony in 2016 sa inventeze gaura la macaroana facand rahatul praf, nu vom putea intelege niciodata. Insa pana acum, din punctul meu de vedere, cu tot marketingul lor Pro 4K, in contextul in care pe piata exista PS4 BASE si nu ai display 4K, PS4 Pro e un bull**** si un fail. Pentru posesorii de display FullHD nu prea face mare lucru iar cei cu 4K se vor lamuri si ei in timp... de vrajeala Sony... PS4 Pro nu e 4K nativ si la un moment dar vor incepe discutii si pe tema asta. Ai scos PRO, scoate nabii PS4 base de pe piata, nu mai fa versiuni noi. Obliga lumea la upgrade. Pentru ca asa obligi developerii sa optimizeze pentru Pro. In contextul coexistentei cu PS4 base din pacate nimeni nu se va obosi sa investeasca resurse de bani si timp in Pro. Au declarat deja lucrul asta niste grei din industrie, printre care dezvoltatorii lui Infamous care au alocat... o persoana pentru patch-ul pentru Pro spunand ca ... nu se justifica dpdv financiar sa aloce resurse pentru Pro.

    Ideea este ca l-am avut l-am testat l-am returnat si am ramas cu un gust amar pentru ca sincer, chiar imi doream foarte mult acest Pro.

  13. #2053 SP
    \ tudyniuz's Avatar

  14. #2054 SP
    Member Kratos666's Avatar
    Si eu am cumparat pro-ul, dar l-am returnat ca nu am vazut diferente majore fata de ps4. De bani aia am achizitionat un leptop (pt filme si chiar jocuri)

  15. #2055 SP
    Senior Member GabiCutlac's Avatar
    Cei care nu ati văzut diferențe notabile pe pro ce tv-uri aveți? Full HD sau 4k?

  16. #2056 SP
    Senior Member poiuyt's Avatar
    Eu sunt multumit de pro, nu aveam asteptari mari de la ea , stiind ca vine cu 4 teraflopsi.. asadar cand am vazut diferentele grafice si faptul ca ventilatorul este mai silentios , m-am multumit cu atat , cert e ca fara tv 4K valabil cat de cat consola nu merita .

    Din punctul meu de vedere minusul consolei pro in momentul de fata este meniul , care ruleaza foarte greu daca ai ceva in background ca si o extra aplicatie, totusi vorbim de o consola de 400 euro cu "valente" 4K, nu un 4K "pur sange" , asadar rezultatul este multumitor doar daca ai si un display ok.

  17. #2057 SP
    Junior Member lamur's Avatar
    Eu FullHD. Mastre poiuyt, la ce joc ai vazut diferentele grafice si ce anume ai sesizat diferit fata de base PS4?

  18. #2058 SP
    Senior Member keanustar's Avatar
    Nu mai cumparati Pro pt 1080p. Sunt foarte putine jocuri ce ofera imbunatatiri majore la aceasta rezolutie, aka Rise of the Tomb Raider. Daca nu aveti TV 4K, aveti rabdare sa vedeti daca mai apar jocuri cu optiunile lui RotTR.
    Daca vreti mai multe fps-uri in toate jocurile, mai asteptati sau nu cumparati.
    Merita (nu "se merita") doar daca aveti TV 4k si chiar vreti sa vedeti o diferenta in detalii/rezolutie la jocurile patchuite ca atare. Daca aveti si HDR10, cu atat este mai bine. Totodata, merita daca aveti PS VR sau aveti de gand sa va luati in ianuarie.

  19. #2059 SP
    Member Kratos666's Avatar
    Quote Originally Posted by bicky1310 View Post
    Cei care nu ati văzut diferențe notabile pe pro ce tv-uri aveți? Full HD sau 4k?
    Am un tv 4k, unde am testat pro-ul si unde ma joc momentan pe ps4

  20. #2060 SP
    manfurismojive kobayashi's Avatar
    Astia care ati returnat Bro-ul sa mai postati pe aici cand o sa-l cumparati din nou ca sa nu va mearga RDR 2 la 20 de fps-uri pe vechiul PS4. j/k

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 103 of 155 FirstFirst ... 3 53 93 101 102 103 104 105 113 153 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts