Dant3, n-a zis nimeni ca seria sa ramana la fel ci doar sa inoveze alte aspecte. Espiritus a inteles ce am vrut sa zic. Gow era una din putinele francize axate pe combat si in loc sa imbunatateasca punctele forte au decis sa il faca cinematic pt casuals.
JohnConstantine, nu inteleg de ce toate jocurile tre sa aiba o poveste complicata sau emotionala. Exista atatea jocuri, mai nou care au asa ceva, filme, carti. Noua astora care ne jucam NG sau Bayonetta ce ne ramane?
asta e ultima oara cand iti zic asta pentru ca vad ca nu intelegi oricum, jocul din punct de vedere al combatului nu e schimbat, tot ce e diferit e pozitia camerei si faptul ca acum ai si o poveste peste acel combat, nu au pus povestea si au scos combatul, au pus povestea peste combat, combatul original god of war e tot acolo
tot ce ai vazut in acel demo a fost un simplu inamic, nu un boss
si nu inteleg ce este casual cand developerii au spus ca acum ataci pe R1/R2 ca in Bloodborne/Dark Souls, e si Bloodborne casual? pt ca are acelasi stil de camera/control
nu inteleg de unde vine ideea asta cu "aa are poveste? pai ce eu nu ma uit la film" cele mai bune jocurile au poveste, gameplay si grafica, nu mai suntem in 1990 cand se faceau jocuri cu maimutoi care erau doar gameplay 100%, acum se fac experiente emotionale, si toate jocurile facute de Sony evolueaza in aceasta directie, daca nu evoluau, erau unde e si Nintendo acum, care a scos un Wii U portabil la 4/5 ani de la lansarea Wii U care a fost cea mai proasta console din istorie
^ Prima data spui ca au păstrat același combat, apoi spui ca e ca in Bloodborne. Doar eu vad problema aici?
Eu ma bazez pe cele vazute in demo-ul scos de ei. Vad ca esti destul de categoric, l-ai jucat cumva?
Blades of chaos le-au scos asa ca o mare parte din identitatea combat-ului a disparut. Acum ramane sa vad cum decurge combat-ul in jocul propriu-zis dar R1/R2 pare cam simplist.
Am mari dubii ca o sa fie la fel ca BB sau DS ca si dificultate, poate pe hard/very hard dar sa stii ca desi imi plac ambele eu caut altceva cand joc Gow. Nu toate jocurile trebuie sa emuleze acum combat-ul souls, ca devine plictisitor la un moment dat.
Referitor la ultimul paragraf, este opinia ta. Vorba aia, "let's agree to disagree" ca se pare ca nu ne intelegem, dar repet; Gow e una din putinele francize de character action game facuta ca la carte si ei au decis sa mearga dupa $$$ si sa-i schimbe stilul cu ce e la moda acum. Dmc s-a stins acum ceva timp (am auzit ca reinvie si el), pe Ninja Gaiden l-au macelarit Team Ninja, Bayonetta a dat ortu popii pe WiiU, deci n-a mai ramas mai nimic de genul asta. De-asta eram dezamagit in postul initial.
Sunt convins ca jocul o sa rupa ca grafica, prezentare, amploarea boss fight-urilor dar ma tem ca nu va lasa atata control in mana jucatorului ca jocurile trecute.
Din ce se vede in demo, jocul pare sa fie mai slow paced. Nu prea e de bine ca nu asta defineste seria, ci combatul rapid, combo-uri, arme, etc. Iar cu pozitionarea camerei asa cum este in demo este greu sa faci un combat ca in jocurile precedente din lipsa vizibilitatii inamicilor in principal.
fix de asta va fi primul joc gow pe care il voi cumpara. primele desi par fun, acel combat nu ma atrage, se ajunge sa se vada de la distante mari, gen diablo (deja vorbesc naspa de jocuri celebre, nu aruncati cu pietre) si mai putin 3rd person. acest birds eye view de care se distanteaza nu mi-a placut niciodata.
in acelasi timp, inteleg de ce fanii old school sunt putin dezamagiti. nu-mi imaginez cum stai in 3rd person si te urci pe boss, si te cateri pe mana lui, pe cap, fara sa ai un camera view care sa iti arate asta.
control =/= combat
asumand ca folosesti doar toporul tot jocul, ceea ce este gresit, deja a fost confirmat ca ai multe arme in joc si se vad clar bandaje pe mainile lui Kratos unde erau lanturile de la blades of Kaos deci nu e imposibil ca ele inca sa fie in joc, tine minte ca este acelasi Kratos spartan, nu este un Kratos nou
si hai sa lamurim camera: de ce avem o perspectiva noua a camerei? pai sa ne gandim de ce aveam camera necontrolabila pana acum, camera era necontrolabila pentru ca ps2/ps3 NU ERAU DESTUL DE PUTERNICE sa rendereze jocul la fidelitatea grafica a jocului cu o camera libera, asta este motivul, acum PS4 este o consola foarte puternica pe scala consolelor, ceea ce rezulta in mai multa libertate pentru developeri, de aia ai jocuri open world la nesfarsit generatia asta, pentru ca acum consolele sunt destul de puternice, asta este si motivul pentru care acum avem camera libera in GOW4
Nu va mai impacientati aiurea, Cory Barlog a facut GoW 2 FFS!! Adica eu am incredere deplina in el si sunt convins ca va fi un joc fenomenal.
yup
vad ca voi chiar nu aveti nici-o treaba, zicea unul ca nu mai sunt blades of chaos, cand daca te uiti la trailer vezi clar urmele lanturilor de la blades sub bandaje
va tot plangeti de copil "aaaa cum o sa fie gow acum cu un copil? the last of us confirmeddddd" cand am avut deja unul in 3, Pandora, lmao poate mai intai terminati gow3 inainte sa vorbiti de 4, da?
magnus, esti un troll cam obtuz. Incerc sa te ignor dar nu ma lasi cu "argumentele" tale stralucite.
Am terminat toate gow-urile pe titan asa ca scuteste-ma. Tu vad ca nu ai terminat scoala ca altfel stiai sa te exprimi corect. Nu compara o sectiune de escort mission cu un joc bazat pe buddy systems.
Unii ne arata din 5 cuvinte ca n-au citit nimic despre game design in viata lor, dar tot se dau mari experți. Ironic.
O sa vreau sa cred ca nu te-ai referit la ce am spus mai sus. Daca citesc un roman politist inseamna ca sunt si un bun detectiv? Nu prea are logica.
Ce stiu eu este ca sunt gamer de zeci de ani d p vremea Zx Spectrum/Atari2600 si am jucat SUTE de jocuri de atunci pana acum. Chiar ma consider expert dar nu in game design ci in exploatarea sistemelor dintr-un joc.
Sunt putini oameni care au rabdarea necesara sa termine un joc ca NG pe MNM sau Gow pe titan. Ma cam enerveaza cand vine cineva cu supozitii de genul ca n-am terminat nush ce joc cand eu l-am jucat pe toate dificultatile. Daca nici asta nu inseamna ca ai know-how...
^ Ma refeream la colegu' de mai sus. Gow e un joc foarte ușor totuși, pana si pe cea mai grea dificultate, am luat platina in 2 zile. Combatul a fost genial chiar daca jocul nu a fost frustrant, asa ca DS, tocmai asta l-a făcut deosebit.
Nu vreau sa duc topicul in off-topic mai mult decat trebuie dar aici parerea mea difera de a ta. DS nu mi s-a parut atat de frustrant, daca ai rabdare si il abordezi metodic e floare la ureche, mai putin O&S.
Platina la Gow 1, 2 si 3 nu presupune sa le joci pe very hard. La asta ma refeream cand am zis Titan, dar am uitat ca Titan in Gow3 e hard si parca Chaos e very hard, iar parerea mea este ca nu sunt atat de usoare pe cat ai crede pe dificultati mai mari.
@Espiritus Tu zici despre un joc ca este usor pe dificultatea grea...tu care folosesti glitch, coduri si *****uri?!!! Mare jucator
Bookmarks