Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 294 of 395 FirstFirst ... 194 244 284 292 293 294 295 296 304 344 394 ... LastLast
Results 5,861 to 5,880 of 7884

Thread: Clubul Xbox One

  1. #5861 SP
    Member Chazy90's Avatar
    Frumos ca le baga pe astea 2, pacat insa ca le am deja pe PS3, ca altfel le luam pentru 360/Xbox One.

  2. #5862 SP
    Senior Member SirAndrew's Avatar
    red dead il am si pe ps3 si pe x360
    deci il voi termina inca o data chiar imi era dor de el.

  3. #5863 SP
    Member AndreiRobert6's Avatar
    Nu vreau sa stric entuzismul,dar nu trebuia sa aiba banda aceea pe care scrie xbox 360 in partea stanga?

  4. #5864 SP
    Member stormhold7's Avatar
    Salutare! Am zis sa va impartasesc si voua experienta mea mai putin placuta cu cei de la PCGarage. Avand probleme cu controllerul am fost nevoit sa trimit tot pachetul la garantie. Am trimis produsul in data de 08.01.2016, iar in data de 12.01.2016 a intrat in service-ul PCGarage.

    La vreo saptamana dupa ce a intrat in service am sunat la dansii (dar au un sistem super tampit, daca nu exista operator liber, robotul iti inchide automat si te anunta ca vei fi contactat... nu s-a intamplat asta niciodata; daca nu reusesti sa intri in legatura cu un operator ... sa fii sanatos!) pentru a intreba care e statusul, daca e totul in regula, ce decizie au luat samd... Mi s-a transmis acelasi lucru care imi scrie si in contul de PCGarage: "trimis la furnizor". Mie personal mi se pare o lipsa totala de neprofesionalism sau cum vreti voi sa o numiti. Inteleg ca ai trimis la furnizor (care e in afara tarii in cazul acesta) consola pentru a solutiona problema, dar sa imi spui ca nu poti afla nimic, pentru ca trebuie sa fii contactat de catre dansii mi se pare absurd... Bine, intr-un final m-am resemnat. Ori de cate ori am sunat in urmatoarele 7 zile de fiecare data mi s-a spus acelasi lucru.

    In data de 26, expirau cele 15 zile calendaristice pe care le-au avut la dispozitie pentru solutionarea problemei. Am zis ca nu sunt magar sa ma adresez direct la ANPC, am discutat prin telefon cu cineva din departamentul de suport PCGarage. Am primit acelasi raspuns chiar si atunci in a 15-a zi: "nu va putem spune nimic, asteptam sa vina de la furnizor!" In acel moment i-am spus ca vreau sa fiu contactat de cineva capabil sa ma ajute cu solutionarea problemei, in condiitile in care nu se rezolva problema si nu imi trimit consola pana a doua zi inapoi, vreau fie banii inapoi fie alta consola. Mi s-a promis ca voi fi sunat 100% in ziua respectiva de cineva... Fix!!! Evident ca nu m-a sunat nimeni.

    In 27 si 28 am sunat din nou, abia atunci mi s-a spus ca "ar trebui" sa ajunga consola in curand... Am sunat si la ANPC sa intreb o informatie inainte sa depun o sesizare.

    Intr-un final in data de 29 (adica azi) mi-a ajuns consola. Se pare ca mi-au schimbat controllerul... mai ramane sa verific consola atunci cand ajung acasa, poate am alte surprize

    In concluzie, poate am fost idiot ca nu am apelat direct la ANPC, dar asa sunt eu mai fraier... Doamna de la ANPC imi tot spunea la telefon (in cea de-a 18 zi calendaristica de la intrarea in service): "Daaa, nu se poate sa dureze atat de mult! Faceti o sesizare neparat!!!" ... si n-am facut

    In fine... am spus ca nu vreau sa mai am vreodata vreo legatura cu cei de la PCGarage, sper din tot sufletul sa nu mai am probleme cu produsele de la ei aflate in garantie. Cu siguranta nu voi mai cumpara nimic pe viitor. Prefer sa dau cu 300-400 de RON in plus si sa nu am astfel de probleme.

    Practic am asteptat 21 de zile (data trimiterii -> data primirii) pentru schimbarea unui controller... super!

  5. #5865 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    E foarte dubios. Din cate stiu sigur, consolele se SCHIMBA in cazul in care controllerul cu care a venit in pachet, este defect.

    Fa urget reclamatie la ANPC si da-le pe mail celor de la PC garbage numarul reclamatiei, si le poti spune si faptul ca nu ti se pare normal sa dureze atat de mult pentru un controller stricat, cu atat mai mult cu cat consola trebuie schimbata complet, daca e controllerul defect (ceva legat de SN si alte prostii, din cate-mi aduc aminte).

  6. #5866 SP
    Member stormhold7's Avatar
    Sa stii ca am impresia ca ai mare dreptate. Din moment ce mi-au spus la inceput ca nu pot trimite doar controllerul la garantie pentru ca produsul a venit ca un intreg, daca se strica controllerul normal ar fi sa schimbe tot pachetul. Ajung acasa si o sa fac sesizarea catre ANPC. Momentan nu o pot face pentru ca nu am la mine garantie/factura... Multumesc de sfat Razvan!

  7. #5867 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Dar nu uita sa-i anunti si pe ei prin mail/telefon, de sesizare si de faptul ca ti-au cerut intregul pachet pt controller defect si ca nu e ok sa-ti scihmbe doar controller-ul.

  8. #5868 SP
    Member stormhold7's Avatar
    Ii anunt doar in momentul in care am facut sesizarea sau ii avertizez inainte? Ca nu am experienta cu lucrurile astea...

  9. #5869 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Fa sesizarea (iti ia 5 minute pe site), dupa care zi-le si numarul sesizarii. ca e mai simplu

    Eu asa as face

  10. #5870 SP
    Member robertfelixx's Avatar
    Nu uita sa alegi la sesizare ca ai încercat pe cale amiabila dar nu ai rezolvat mare lucru ăștia merita taxați

  11. #5871 SP
    Senior Member GabiCutlac's Avatar
    Dar scrie undeva ca sunt obligați sa schimbe tot pachetul? Din moment ce ai primit înapoi un controller funcțional care e problema? Ca au întârziat 3 zile?

  12. #5872 SP
    iry
    Senior Member iry's Avatar
    Quote Originally Posted by stormhold7 View Post
    Ii anunt doar in momentul in care am facut sesizarea sau ii avertizez inainte? Ca nu am experienta cu lucrurile astea...
    Fă sesizarea, și anunță-i după. Nu uita să povestești tot exact ca și aici, ce ne-ai spus nouă, cu date, ore, lux de amănunte
    Auzi și tu ce nesimțiți ordinari, îți cer și consola, te aburesc atâta vreme, și primești aceeași consolă cu controller-ul schimbat...lol

    Să se ducă peste ei să-i ardă puțin la buzunare pe ciumpalacii ăștia care fac ce vor pe timpul și pe banii noștri.

    @bicky, dacă tu pățeai la fel, să ți se strice doar controller-ul, și să te pună să le trimiți consola cu totul la garanție, apoi să aștepți să-ți răspundă când vor ei, să treacă termenul legal cu 3 zile, consideri ca nu era o problemă?
    Asta e bătaie de joc man...

  13. #5873 SP
    Senior Member GabiCutlac's Avatar
    Daca pățesc si eu o sa iti spun cum am reacționat Dar serios acum, sunt obligați sa schimbe tot pachetul?

  14. #5874 SP
    Member stormhold7's Avatar
    Quote Originally Posted by bicky1310 View Post
    Dar scrie undeva ca sunt obligați sa schimbe tot pachetul? Din moment ce ai primit înapoi un controller funcțional care e problema? Ca au întârziat 3 zile?
    Da, pentru ca au intarziat 3 zile. Da, pentru ca nu au fost in stare sa imi spuna absolut niciun detaliu despre starea produsului in cele 15 zile. Tie ti se pare un comportament normal? Mie nu! Daca in lege spune 15 zile calendaristice, atunci trebuie sa respecti asta. Eu daca conduc beat si sunt prins mi se face dosar penal pentru ca asa e legea, nu? Sigur e un exemplu tampit pentru ca nu are nicio legatura una cu alta, dar incercam sa dau doar un exemplu.
    Oricum, eu sunt mai fraier dupa cum am zis. Poate 9 din 10 persoane ar fi facut plangere la ANPC in cea de-a 16 zi fara sa isi mai piarda timpul cu ei.

    Si cum a zis iry, nu e absolut deloc normal sa ma pui sa iti trimit tot pachetul la garantie din moment ce tu imi schimbi doar controllerul. Atunci de ce pana mea nu m-ai lasat sa-ti trimit doar controllerul si gata? Daca stiai ca oricum nu trebuie sa-mi schimbi consola daca aceasta este 100% functionala...


    @iry: Am luat legatura cu cei de la M$ si se pare ca cei de la PCGarage au procedat corect. Singurul lucru pe care il puteam face si probabil aveam castig de cauza era sa apelez la ANPC in ce-a de 16-a zi, dar nu mai conteaza... important e ca am primit un controller 100% functional

    Cei de la M$ au spus asa: daca controllerul este stricat, atunci DOAR controllerul se schimba si NU sunt obligati sa iti dea un controller nou sigilat, sunt obligati sa iti dea un controller certificat M$ 100% functional (este adevarat ca al meu chiar pare nou, nu prezinta niciun semn de uzura). Daca asta au spus cei de la M$, atunci inseamna ca nu mai avem ce comenta, nu? Doar tot nu inteleg de ce am fost nevoit sa trimit tot pachetul...

    Stiu de la Razvan ca lui i-au schimbat tot pachetul dar la el erau probleme de conexiune... Poate avea si consola o problema si de aceea a fost schimbat tot pachetul.

    Dar, cum am zis si mai sus, important e ca a revenit si acum totul e in regula. Eu v-as recomanda sa-i evitati oricum. Prefer sa dau cu 100-200 mai mult in alte parti si sa fiu tratat altfel. Mi-a zis desteapta aceea de la suport ca e alegerea mea sa sun in fiecare zi si sa cer detalii sau sa fac plangere la ANPC. Pe cand eu am intrebat-o de ce nu poate sa afle detalii si de ce trebuie sa sun ca tampitul in fiecare zi si de fiecare data sa primesc acelasi raspuns... Chiar nu cred ca era greu sa-i contacteze pe cei de la departamentul de service al furnizorului extern.

  15. #5875 SP
    Senior Member GabiCutlac's Avatar
    Ok, deci in concluzie nu sunt obligați sa iti schimbe tot pachetul. Asta ma interesa, in caz ca trec si eu printr-o situație de genul

  16. #5876 SP
    Member stormhold7's Avatar
    Da, asa se pare. Bine, poate e normal sa fie asa. Daca ai un PC si se strica o componenta, in garantie nu trebuie sa iti schimbe tot PC-ul, ci doar componenta cu probleme, nu? Probabil eram eu prea frustrat zilele trecute de faptul ca m-au facut sa astept atata...
    Eu am trimis consola in 08.01 si a ajuns la mine in data de 29.01. In total, 3 saptamani... Cred ca aveam de ce sa fiu turbat, nu?

  17. #5877 SP
    iry
    Senior Member iry's Avatar
    Ăla de la M$ de unde știe el de legile noastre? Din câte știu nu au niciun magazin\service autorizat \ whatever, la noi în țară. Tu să faci plângerea ăia, să nu te dai bătut, să vedem ce se întâmplă

  18. #5878 SP
    Member stormhold7's Avatar
    E cam tarziu acuma Lasa-i in saracie! Sper sa nu mai am probleme si sa fiu nevoit sa apelez la ei.

  19. #5879 SP
    Turbo Killer RonanN1's Avatar

  20. #5880 SP
    Member florindragos21's Avatar
    De curiozitate (știu că pare țigănie) dacă mă loghez în xbox-ul unui prieten ca să îi descarc jocurile mele sau invers se poate întâmpla ceva (cum ar fi să primesc ban)?

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.

Similar Threads

  1. Clubul Xbox One S By MonkY in forum Microsoft Xbox One
    Replies: 199 Last Post: 25-11-2023, 06:13
  2. Vand Abonamente Xbox Live Gold Xbox One/Xbox 360 si EA Access Xbox By siemens123 in forum Bazar Microsoft: Jocuri Console
    Replies: 187 Last Post: 16-02-2021, 14:37
  3. Clubul Xbox One X By Dant3 in forum Microsoft Xbox One
    Replies: 1658 Last Post: 25-08-2020, 17:57
  4. Vand Controller Xbox One Elite pentru Xbox One si PC By Chazy90 in forum Hardware PC & Mac
    Replies: 4 Last Post: 25-08-2017, 18:15
  5. Vand Controller Xbox One Elite pentru Xbox One si PC By Chazy90 in forum Bazar Microsoft: Console & Accesorii
    Replies: 2 Last Post: 25-08-2017, 18:14

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts