Frumos ca le baga pe astea 2, pacat insa ca le am deja pe PS3, ca altfel le luam pentru 360/Xbox One.
Frumos ca le baga pe astea 2, pacat insa ca le am deja pe PS3, ca altfel le luam pentru 360/Xbox One.
red dead il am si pe ps3 si pe x360
deci il voi termina inca o datachiar imi era dor de el.
Nu vreau sa stric entuzismul,dar nu trebuia sa aiba banda aceea pe care scrie xbox 360 in partea stanga?
Salutare! Am zis sa va impartasesc si voua experienta mea mai putin placuta cu cei de la PCGarage. Avand probleme cu controllerul am fost nevoit sa trimit tot pachetul la garantie. Am trimis produsul in data de 08.01.2016, iar in data de 12.01.2016 a intrat in service-ul PCGarage.
La vreo saptamana dupa ce a intrat in service am sunat la dansii (dar au un sistem super tampit, daca nu exista operator liber, robotul iti inchide automat si te anunta ca vei fi contactat... nu s-a intamplat asta niciodata; daca nu reusesti sa intri in legatura cu un operator ... sa fii sanatos!) pentru a intreba care e statusul, daca e totul in regula, ce decizie au luat samd... Mi s-a transmis acelasi lucru care imi scrie si in contul de PCGarage: "trimis la furnizor". Mie personal mi se pare o lipsa totala de neprofesionalism sau cum vreti voi sa o numiti. Inteleg ca ai trimis la furnizor (care e in afara tarii in cazul acesta) consola pentru a solutiona problema, dar sa imi spui ca nu poti afla nimic, pentru ca trebuie sa fii contactat de catre dansii mi se pare absurd... Bine, intr-un final m-am resemnat. Ori de cate ori am sunat in urmatoarele 7 zile de fiecare data mi s-a spus acelasi lucru.
In data de 26, expirau cele 15 zile calendaristice pe care le-au avut la dispozitie pentru solutionarea problemei. Am zis ca nu sunt magar sa ma adresez direct la ANPC, am discutat prin telefon cu cineva din departamentul de suport PCGarage. Am primit acelasi raspuns chiar si atunci in a 15-a zi: "nu va putem spune nimic, asteptam sa vina de la furnizor!"In acel moment i-am spus ca vreau sa fiu contactat de cineva capabil sa ma ajute cu solutionarea problemei, in condiitile in care nu se rezolva problema si nu imi trimit consola pana a doua zi inapoi, vreau fie banii inapoi fie alta consola. Mi s-a promis ca voi fi sunat 100% in ziua respectiva de cineva... Fix!!! Evident ca nu m-a sunat nimeni.
In 27 si 28 am sunat din nou, abia atunci mi s-a spus ca "ar trebui" sa ajunga consola in curand... Am sunat si la ANPC sa intreb o informatie inainte sa depun o sesizare.
Intr-un final in data de 29 (adica azi) mi-a ajuns consola. Se pare ca mi-au schimbat controllerul... mai ramane sa verific consola atunci cand ajung acasa, poate am alte surprize
In concluzie, poate am fost idiot ca nu am apelat direct la ANPC, dar asa sunt eu mai fraier... Doamna de la ANPC imi tot spunea la telefon (in cea de-a 18 zi calendaristica de la intrarea in service): "Daaa, nu se poate sa dureze atat de mult! Faceti o sesizare neparat!!!" ... si n-am facut
In fine... am spus ca nu vreau sa mai am vreodata vreo legatura cu cei de la PCGarage, sper din tot sufletul sa nu mai am probleme cu produsele de la ei aflate in garantie. Cu siguranta nu voi mai cumpara nimic pe viitor. Prefer sa dau cu 300-400 de RON in plus si sa nu am astfel de probleme.
Practic am asteptat 21 de zile (data trimiterii -> data primirii) pentru schimbarea unui controller... super!![]()
E foarte dubios. Din cate stiu sigur, consolele se SCHIMBA in cazul in care controllerul cu care a venit in pachet, este defect.
Fa urget reclamatie la ANPC si da-le pe mail celor de la PC garbage numarul reclamatiei, si le poti spune si faptul ca nu ti se pare normal sa dureze atat de mult pentru un controller stricat, cu atat mai mult cu cat consola trebuie schimbata complet, daca e controllerul defect (ceva legat de SN si alte prostii, din cate-mi aduc aminte).
Sa stii ca am impresia ca ai mare dreptate. Din moment ce mi-au spus la inceput ca nu pot trimite doar controllerul la garantie pentru ca produsul a venit ca un intreg, daca se strica controllerul normal ar fi sa schimbe tot pachetul. Ajung acasa si o sa fac sesizarea catre ANPC. Momentan nu o pot face pentru ca nu am la mine garantie/factura... Multumesc de sfat Razvan!
Dar nu uita sa-i anunti si pe ei prin mail/telefon, de sesizare si de faptul ca ti-au cerut intregul pachet pt controller defect si ca nu e ok sa-ti scihmbe doar controller-ul.
Ii anunt doar in momentul in care am facut sesizarea sau ii avertizez inainte?Ca nu am experienta cu lucrurile astea...
Fa sesizarea (iti ia 5 minute pe site), dupa care zi-le si numarul sesizarii. ca e mai simplu
Eu asa as face![]()
Nu uita sa alegi la sesizare ca ai încercat pe cale amiabila dar nu ai rezolvat mare lucruăștia merita taxați
![]()
Dar scrie undeva ca sunt obligați sa schimbe tot pachetul? Din moment ce ai primit înapoi un controller funcțional care e problema? Ca au întârziat 3 zile?
Fă sesizarea, și anunță-i după. Nu uita să povestești tot exact ca și aici, ce ne-ai spus nouă, cu date, ore, lux de amănunte
Auzi și tu ce nesimțiți ordinari, îți cer și consola, te aburesc atâta vreme, și primești aceeași consolă cu controller-ul schimbat...lol
Să se ducă peste ei să-i ardă puțin la buzunare pe ciumpalacii ăștia care fac ce vor pe timpul și pe banii noștri.
@bicky, dacă tu pățeai la fel, să ți se strice doar controller-ul, și să te pună să le trimiți consola cu totul la garanție, apoi să aștepți să-ți răspundă când vor ei, să treacă termenul legal cu 3 zile, consideri ca nu era o problemă?
Asta e bătaie de joc man...
Daca pățesc si eu o sa iti spun cum am reacționatDar serios acum, sunt obligați sa schimbe tot pachetul?
Da, pentru ca au intarziat 3 zile. Da, pentru ca nu au fost in stare sa imi spuna absolut niciun detaliu despre starea produsului in cele 15 zile. Tie ti se pare un comportament normal? Mie nu! Daca in lege spune 15 zile calendaristice, atunci trebuie sa respecti asta. Eu daca conduc beat si sunt prins mi se face dosar penal pentru ca asa e legea, nu? Sigur e un exemplu tampit pentru ca nu are nicio legatura una cu alta, dar incercam sa dau doar un exemplu.
Oricum, eu sunt mai fraier dupa cum am zis. Poate 9 din 10 persoane ar fi facut plangere la ANPC in cea de-a 16 zi fara sa isi mai piarda timpul cu ei.
Si cum a zis iry, nu e absolut deloc normal sa ma pui sa iti trimit tot pachetul la garantie din moment ce tu imi schimbi doar controllerul. Atunci de ce pana mea nu m-ai lasat sa-ti trimit doar controllerul si gata? Daca stiai ca oricum nu trebuie sa-mi schimbi consola daca aceasta este 100% functionala...
@iry: Am luat legatura cu cei de la M$ si se pare ca cei de la PCGarage au procedat corect. Singurul lucru pe care il puteam face si probabil aveam castig de cauza era sa apelez la ANPC in ce-a de 16-a zi, dar nu mai conteaza... important e ca am primit un controller 100% functional![]()
Cei de la M$ au spus asa: daca controllerul este stricat, atunci DOAR controllerul se schimba si NU sunt obligati sa iti dea un controller nou sigilat, sunt obligati sa iti dea un controller certificat M$ 100% functional (este adevarat ca al meu chiar pare nou, nu prezinta niciun semn de uzura). Daca asta au spus cei de la M$, atunci inseamna ca nu mai avem ce comenta, nu?Doar tot nu inteleg de ce am fost nevoit sa trimit tot pachetul...
Stiu de la Razvan ca lui i-au schimbat tot pachetul dar la el erau probleme de conexiune... Poate avea si consola o problema si de aceea a fost schimbat tot pachetul.
Dar, cum am zis si mai sus, important e ca a revenit si acum totul e in regula. Eu v-as recomanda sa-i evitati oricum. Prefer sa dau cu 100-200 mai mult in alte parti si sa fiu tratat altfel. Mi-a zis desteapta aceea de la suport ca e alegerea mea sa sun in fiecare zi si sa cer detalii sau sa fac plangere la ANPC. Pe cand eu am intrebat-o de ce nu poate sa afle detalii si de ce trebuie sa sun ca tampitul in fiecare zi si de fiecare data sa primesc acelasi raspuns... Chiar nu cred ca era greu sa-i contacteze pe cei de la departamentul de service al furnizorului extern.
Ok, deci in concluzie nu sunt obligați sa iti schimbe tot pachetul. Asta ma interesa, in caz ca trec si eu printr-o situație de genul
Da, asa se pare. Bine, poate e normal sa fie asa. Daca ai un PC si se strica o componenta, in garantie nu trebuie sa iti schimbe tot PC-ul, ci doar componenta cu probleme, nu?Probabil eram eu prea frustrat zilele trecute de faptul ca m-au facut sa astept atata...
Eu am trimis consola in 08.01 si a ajuns la mine in data de 29.01. In total, 3 saptamani... Cred ca aveam de ce sa fiu turbat, nu?![]()
Ăla de la M$ de unde știe el de legile noastre? Din câte știu nu au niciun magazin\service autorizat \ whatever, la noi în țară. Tu să faci plângerea ăia, să nu te dai bătut, să vedem ce se întâmplă![]()
E cam tarziu acumaLasa-i in saracie! Sper sa nu mai am probleme si sa fiu nevoit sa apelez la ei.
De curiozitate (știu că pare țigănie) dacă mă loghez în xbox-ul unui prieten ca să îi descarc jocurile mele sau invers se poate întâmpla ceva (cum ar fi să primesc ban)?
Bookmarks