Questul final mi s-a parut foarte grabit, sec, lipsit de importanta.
Au incercat ei un plot twist, Nemesis e de fapt amenintarea, nu Far Zenith. Dar prin asta a parut ca am alergat degeaba dupa Gaia si Hephaestos, ca apoi sa scape iar, Varl a murit inutil etc.
Tilda isi dorea sa o ia pe Aloy cu ea, o putea face mult mai simplu, actiunile ei in scopul acesta nu prea au sens.
Pare ca acel plot twist e pus fix ca sa justifice un nou joc in serie, si aparent cu acelasi setting, in care iar trebuie sa salvezi Terra.
Mind blowing era ca Aloy sa urce pe nava de pe orbita, si de acolo sa se dezvolte un plot nou. (de ex. sa mearga spre alta planeta, impreuna cu Gaia si sa inceapa terraforming-ul).
In orice caz, sunt 100% sigur ca sequel-ul (poate chiar DLC-ul) o sa implice o vizita pe mothership-ul de pe orbita.
Nu poti sa arati shuttle-ul ala si sa inchizi jocul asa sec.