Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 16 of 19 FirstFirst ... 6 14 15 16 17 18 ... LastLast
Results 301 to 320 of 368

Thread: Returnal

  1. #301 SP
    Senior Member Espiritus's Avatar
    Quote Originally Posted by codpin View Post
    Din partea mea, puteau sa bage direct cheaturi cu On/Off in meniu. Eu tot fara as fi jucat.
    As pune ideea asta afiș in toate studiourile de game dev. E strict problema mea cum aleg sa îmi joc jocurile singleplayer, și dacă eu mă distrez cu God mode, one hit kill și alte cheaturi, chiar nu vad ce problema are dezvoltatorul. Poate doar aroganta aia întâlnită cel mai des la japonezi in care noi gamerii suntem niste imbecili și nu stim ce ne place, așa că trebuie să ne bage ei pe gat cu forța "modul corect" de a juca un joc. (vezi Nintendo, From Software etc.)

    Sistemul de save este bine venit, o sa iau și eu jocul cu ocazia asta.

  2. #302 SP
    Member lucicleric's Avatar
    Eu ma gandesc ca development-ul a inceput cu o dificultate in cap....ma gandesc ca daca ar face mai prost AI-ul si-ar pierde din farmec jocul. Pe langa asta ar mai fi si o alta risipa de resurse. Ei sunt foarte constienti ca jocurile lor sunt pentru o anumita paleta de gameri si sunt okey cu asta. Deci da, o putem privi ca aroganta, dar pentru asta si-au facut numele pe piata si nu ii vad sa schimbe ceva prea curand(vorbesc strict de from software) Ma mira faptul ca au introdus checkpoints in returnal, dar poate ca a fost un pic prea hardcore gandit.

  3. #303 SP
    Senior Member sexbobomb91's Avatar
    Inca o lupta intensa .
    Am repornit jocul pentru a testa sistemul 5.1 si am ajuns sa joc inca 6-7 ore.
    Suna mult mai bine asa decat cu 3D audio prin casti, fiecare proiectil si inamic il poti auzi.

  4. #304 SP
    Member Antiohh's Avatar
    Imi poate explica si mie cineva cum functioneaza armele in jocul acesta? Am tot auzit ca ,,e bine sa joci cu o singura arma,, ca sa ii cresti lvl-ul. Tot ce vad eu sunt ceva patratele intr-un chenar cand iau o arma noua. Plus ca nu prea inteleg ce trebuie sa fac/daca trebuie sa fac ceva ca sa primesc arme cu mai multe patratele din acelea.

    Am trecut de primul boss fara prea mare efort, dupa care am murit la un moment dat in desert (nu se gasea viata mai deloc pe acolo comparativ cu primul biome).

    Btw, obisnuiesc sa joc cu o arma ce trage repede cu gloante rosii. Din ce am primit pana acum, in afara de pistol, mai toate armele erau close range sau aveau putina munitie. E ok sau este considerata o arma ,,slaba,,? Sunt putin ,,emotionat,, pentru ca am auzit ca de la biome 4 jocul devine mult mai greu si nu vreau sa investesc timp in arme slabe.

  5. #305 SP
    Member codpin's Avatar
    Nu exista arme bune si rele. Depinde cu ce te obisnuiesti tu si ce stil de joc ai. Poti termina jocul si cu pistolul, o sa ai niste perks mai incolo cu autoaim si alte chestii faine la el.

    Upgradeurile la arme aici nu sunt cu resurse, ci pur si simplu cu cat joci mai mult cu o arma cu atat faci level la ce perks are arma pe ea in momentul ala.

    Sfatul meu e sa gasesti o arma care iti place si sa joci cu ea. Primele nivele o sa ai o selectie limitata de arme si perks dar te descurci.

    Apoi dupa ce ai arma care iti place, incearca sa faci lvl la cat mai multe perks pentru ea (perk=modifier). E recomandat daca gasesti aceeasi arma dar cu perks diferite in acelasi run sa o schimbi cu aia care are lvl mai mic la perks si in felul asta sa deblochezi si upgradezi cat mai multe.

    Nu stiu cat sens are ce am zis eu aici pt tine, dar poti gasi multe info si pe youtube, doar ai grija la spoilers.

  6. #306 SP
    Senior Member Xander RO's Avatar
    Armele functioneaza dupa un sistem de Weapon Proficiency, cifra din dreptul stelutei din stanga jos.
    Cu cat iti creste acel proficiency level, cu atat vei gasi arme mai puternice pe parcursul acelui run. Toate acestea se reseteaza odata cu finalul acelui cycle.

    Spre exemplu, daca tu ai Proficiency level 2, vei gasi doar arme care sunt de la level 2 in sus. Odata ce cresti in proficiency, iti creste si Adrenaline level care mie mi s-a parut foarte tare pe parcursul jocului, iti da niste passive buffs destul de bune atata timp cat nu esti lovit.
    Acum vine intrebarea, cum sa cresti Proficiency?
    In primul rand cresti omorand orice inamic dupa cum sigur ai vazut deja, apoi mai sunt niste calibratoare pe jos care odata luate iti dau un boost instant la proficiency.

    Din ce spui tu, joci cu Tachyomatic Carbine, una din armele mele preferate.
    Daca este sa comparam direct aceeasi arma, una de level 6 cu una de level 12, cu fiecare level de proficiency vei avea diferente fundamentale in toate cele 3 caracteristici de baza.
    La Carbine-ul care pica cel mai des parca erau Bonus Damage, Overheat Limit si Projectile Speed. Cu cat e mai mare valoarea, cu atat fiecare caracteristica de baza va fi mai puternica.
    Daca nu gresesc, valoarea numerica a armei este egala cu numarul de trait points care pot fi asignate oricare caracteristici fundamentale amintite mai sus.

    Aici vine insa partea interesanta...
    S-ar putea ca 'bigger number => better' sa nu corespunda stilului tau de joc. Mie mi s-a intamplat.
    Spre exemplu la Tachyomatic Carbine mie imi placea una care avea o caracteristica numita Increase fire rate parca. Daca o aveam pe asta let's say... 2-3 levele sub cea amintita mai sus, o tineam pe cea mai slaba.

    Cat despre Biome 4, mie mi s-a parut printre cele mai usoare. A fost singurul boss din joc pe care l-am dat jos din prima.
    La mine Biome 3 a fost punctul in care am vrut sa il las, dar am tinut cu dintii sa trec.
    Bucura-te de el, alege o arma cu care te simti bine, enjoy & don't worry, jocul iti ofera in fiecare Biome armele si tool-urile necesare sa treci mai departe fara sa faci tu munca de preparare.

    LE: Daca te potihnesti in Biome 2, exista un trick prin care poate fi trivializat, spune-mi si iti scriu in privat ca sa nu dau spoilers aici.

  7. #307 SP
    Member Antiohh's Avatar
    Cred ca asta e partea care m-a derutat si nu am inteles-o foarte bine. Credeam ca la o arma noua poti alege doar patratelele si abilitatea de pe L2 apasat pana jos. M-am uitat la mai multe clipuri pe YT, dar nici de acolo nu am inteles foarte bine. (desi am vazut ca unele arme, de exemplu aceea cu multe gloante incepea sa traga cu niste discuri mov la un moment dat).

    Quote Originally Posted by codpin View Post
    Apoi dupa ce ai arma care iti place, incearca sa faci lvl la cat mai multe perks pentru ea (perk=modifier). E recomandat daca gasesti aceeasi arma dar cu perks diferite in acelasi run sa o schimbi cu aia care are lvl mai mic la perks si in felul asta sa deblochezi si upgradezi cat mai multe.
    Mersi si tie, Xander. Inca nu sunt 100% lamurit, dar o sa stiu la ce sa fiu mai atent cand ma mai joc

  8. #308 SP
    Senior Member Xander RO's Avatar
    Ce imi place la tine este lejeritatea cu care spui 'am facut X fara prea mare efort' despre lucruri care pe mine erau sa ma bage in spital

    Imi aduc aminte ca asa ai facut si la Sekiro cand l-ai inceput ai postat ceva de genul 'am trecut de unu care era sus in turn..', iar pe mine Genichiro era sa ma omoare cu zile, am crezut ca sparg si consola si televizor si tot

    La fel si aici:
    Quote Originally Posted by Antiohh View Post
    Am trecut de primul boss fara prea mare efort
    Imi aduc amine ca m-am chinuit ceva pana m-am prins de joc, m-a omorat Phrike de cateva ori, sau zona pana la el

    That's called skill, bravo!

  9. #309 SP
    Member Antiohh's Avatar
    Cred ca la Sekiro m-a ajutat mult ca am jucat For Honor inainte (care se bazeaza in principal pe conceptul de Parry). Iar la Returnal... am murit si eu de cateva ori pana sa ma prind cum stau lucrurile. Am murit si La Phirke de 2 sau 3 ori. Sa nu te gandesti ca nu mi se par si mie mai grele genul acesta de jocuri. Doar ca la ce citesc pe internet, mereu ma astept sa fie mult mai greu.

    La Sekiro mi-a luat vreo 3 ore sa bat dihania aceea rosie optionala de la final (asta dupa ce m-am uitat la ceva indicatii si am folosit umbrela anti-foc), dar pe Ishin, the Sword Sain, l-am batut din a2a sau a3a incercare (fara sa ma uit la niciun ghid). Cred ca depinde cat de greu ti se pare genul acesta de bossi in functie de antrenamentul pe care il ai de la alte jocuri.

    Pana acum, Returnal mi s-a parut destul de fair si am inteles mereu cand am murit ce am facut aiurea. In schimb joc in paralel Rift Apart pe dificultate maxima si am avut un challange de numai nu reuseam sa il fac (efectiv ramaneam fara gloante/fara viata) si inamicii dadeau din toate partile... adica efectiv nu aveam unde sa ma feresc ca sa nu iau damage. Genul acesta de ,,greu,, nu imi prea place.

  10. #310 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Quote Originally Posted by Antiohh View Post
    Pana acum, Returnal mi s-a parut destul de fair si am inteles mereu cand am murit ce am facut aiurea.
    Exact asta este si parerea mea despre joc. In atatea zeci de ore jucate (si inca nu l-am terminat), nu m-am enervat/frustrat la el niciodata si mereu am considerat ca "bah, ce prost sunt", pentru ca am gresit si mi-am dat seama ce si cum si ce sa fac sa nu mai repet.

  11. #311 SP
    Member codpin's Avatar
    Quote Originally Posted by Antiohh View Post
    In schimb joc in paralel Rift Apart pe dificultate maxima si am avut un challange de numai nu reuseam sa il fac (efectiv ramaneam fara gloante/fara viata) si inamicii dadeau din toate partile... adica efectiv nu aveam unde sa ma feresc ca sa nu iau damage. Genul acesta de ,,greu,, nu imi prea place.
    Inteleg perfect! Fara sa exagerez, cred ca am murit mai mult in Kena decat in Returnal. Pur si simplu pe dificultate mare nu faceam fata in joculetul ala...

  12. #312 SP
    Member lucicleric's Avatar
    Intre timp l-au facut mai lejer prin faptul ca poti opri jocul cand vrei tu. E o grija in minus , automat nu mai esti stresat de gandul ce fac daca imi crapa curentul, urla nevasta, copilul etc.
    Pe langa asta intervine si skill-ul pe tipul de joc. Pentru mine care sunt un robot pe shooter-e, mi-a mancat ficatii, dar a fost o experienta inedita. Jocurile DS-like sunt trivial pentru mine. Sunt de acord cu parerea colegilor de mai sus legat de dificultatea marita intr-un mod artificial si unfair( ex akumu mode in seria Evil Within, ultima dificultate in Ghost of Tsushima etc)

  13. #313 SP
    Member Antiohh's Avatar
    Am terminat biome 3 (am facut un run dragut de la biome 1 si i-am batut pe bossii din 2 si 3 consecutiv pentru ca aveam multe imbunatatiri) si pot spune ca


    Concluziile mele despre joc momentan: daca joci lent (nu pierzi viata aiurea) si ai grija sa eficientizezi resursele, nu e asa de greu. Cand voi avea timp sa il termin, revin cu noutati

    ---------- Post added 24-01-2022 at 02:09 ----------

    Eh, se pare ca nu mi-a luat atat de mult sa revin. 15 ore, 15 ,,morti,, a durat toata povestea (din care cred ca 5 au fost la inceput pana sa ma prind cum stau lucrurile.) Pentru mine a fost mult mai greu sa trec de a 2a jumatate a jocului. (am jucat mai lent si au fost mai dese momentele in care ma intrebam daca o sa am suficienta viata sa termin) - INSA nu din cauza bossilor (care chiar nu sunt atat de dificili daca vii cu arme decente si niste HP consistent + upgradeuri). Nu prea inteleg cum bossul de la final de biome abia ,,ma zgarie,, dar un mini boss imi poate da jumatate de viata (sau mai mult?) dintr-o singura bucata.

    Cred ca este supraestimat gradul de replayabilitate... Faptul ca schimba ordinea unor camere/minibossul (unul din cei 2/ biome din care se si repeta cativa si in alte biome-uri) nu il face jucabil la infinit. Chiar nu am nicio motivatie sa il mai parcurg o data pentru realizari sau alte fragmente de poveste. O sa vad pe YT ce am ratat.

    Mi-a placut per total. Singura problema este ca a inceput sa mi se para repetitiv (noroc ca au adus ceva fresh in biome 6), iar eu nici macar nu am jucat atat de mult. Controllerul si-a facut treaba bine, intr-o maniera foarte similara (dupa parerea mea) cu cea din Rift Apart.

    Stiu ca am ratat lucruri din poveste, dar din ce am citit, un replay nu aduce nimic nou in maniera de gameplay. Cred ca meritam mai mult in materie de story dupa ce am finalizat jocul o data, dar asta este. Nu aveam asteptari foarte mari oricum. O sa o mai spun o data: o asemenea miscare (sa livreze storyul partial la final de joc) cred ca denota increderea lor in faptul ca gamerul nu se va plictisi prea repede de produsul lor. Se pare ca pentru mine nu s-a potrivit schema. De asemnea, nu cred ca merita pret de AAA avand in vedere ca jocul in sine cred ca dureaza cam 6ore cap-coada daca nu mori niciodata.

    Cu toate acestea, recomand jocul. Mi-a placut. A fost o provocare frumoasa

  14. #314 SP
    Member Antiohh's Avatar
    (Mi s-a lipit postul nou de cel vechi )
    Attached Images Attached Images returnal.png

  15. #315 SP
    Manager paul's Avatar
    Ascension:
    Join Selene, still trapped in an endless cycle – but this time, no longer alone.

    Returnal™: Ascension adds Co-op Mode, allowing you to share your entire journey* through the shifting labyrinth of Atropos with another player.**

    This update also adds The Tower of Sisyphus – accessible as long as you’ve unlocked the Icarian Grapnel.* It’s an ascending gauntlet of increasingly dangerous phases, with each containing twenty floors. Upon entry, eliminate all the enemies on each floor and secure your passage to the next one up. Just be ready for what you might encounter within…

  16. #316 SP
    Senior Member sexbobomb91's Avatar
    Mama ce bine arata armele si dusmanii noi .
    Jocul asta e endorfina pura pentru mine ; am cam 50-60 ore in el si de-abia astept sa joc mai mult.

  17. #317 SP
    Senior Member Espiritus's Avatar
    L-am jucat si eu putin zilele astea. Fenomenal joc! Nu cred ca am mai fost tinut asa de ecran de la God of War incoace. Fiecare lupta ma tine cu sufletul la gura, iar dificultatea creste intr-un ritm atat de perfect incat si Beethoven ar fi invidios. Am murit o data la primul boss, iar in urmatorul run i-am dat jos pe primii 3 dintr-un foc, de fiecare data ramanand cu mai putin de un sfert HP. In timp ce eu incepeam sa inteleg mecanicile tot mai mult si sa fiu tot mai agil, si jocul imi aducea inamici tot mai puternici, intr-un echilibru parca perfect.

    Tocmai ce am murit la Hyperion si abia astept sa vina weekendul si sa am mai mult de o ora la dispozitie sa imi iau revansa.

  18. #318 SP
    Junior Member stonelul's Avatar
    A jucat cineva co-op?

  19. #319 SP
    Member gabridinu's Avatar
    Da. Eu. E nasol ca imparti resursele. Adica viata, arme etc.
    Adica cine ajunge primul la ea, le ia.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  20. #320 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Dar inamicii sunt mai greu de omorat? Sau sunt la fel, deci mult mai usor un 2?

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 16 of 19 FirstFirst ... 6 14 15 16 17 18 ... LastLast

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts