Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 6 of 19 FirstFirst ... 4 5 6 7 8 16 ... LastLast
Results 101 to 120 of 368

Thread: Returnal

  1. #101 SP
    Senior Member Xander RO's Avatar
    Arata absolut!
    Grafic e la nivelul Demon’s Souls RE, iar ca si fizica este mai bun parca.

    La toate astea se adauga si senzatia aia de DualSense care este absolut fabulos.
    Spunea un coleg ca pentru el adevaratul next gen este controllerul DualSense si are dreptate. La inceput efectiv simteam ca ma ploua in palma...

    Nu am inca niste casti pe masura dar banuiesc ca si sunetul este foarte ok.

  2. #102 SP
    Member codpin's Avatar
    Quote Originally Posted by razvanrazy View Post
    Pai grafica e singura pe care o poti vedea pe youtube.

    Revin cu intrebarea din urma cu cateva pagini - jocul are mai multe niveluri de dificultate?
    Nu are decat un singur nivel de dificultate. In schimb daca vrei dificultate ridicata sunt si daily challenges

  3. #103 SP
    Member Antiohh's Avatar
    Quote Originally Posted by Xander RO View Post
    Arata absolut!
    Grafic e la nivelul Demon’s Souls RE, iar ca si fizica este mai bun parca.

    La toate astea se adauga si senzatia aia de DualSense care este absolut fabulos.
    Spunea un coleg ca pentru el adevaratul next gen este controllerul DualSense si are dreptate. La inceput efectiv simteam ca ma ploua in palma...

    Nu am inca niste casti pe masura dar banuiesc ca si sunetul este foarte ok.
    Eu zic ca Rift Apart o sa fie primul joc dupa Astro care va evidentia foarte bine controllerul.

  4. #104 SP
    Member codpin's Avatar
    Incearca Returnal si vb dupa. Nu zic ca pe viitor poate vor si alte jocuri care vor scoate mai mult din controller, dar acum this is the shiet!

  5. #105 SP
    Member jon209's Avatar
    Merita luat acum?Ma gandesc sa nu fie foarte greu.Am vazut ca arata bine si baietii vorbesc pe aici ca face pereche buna cu DualSens.Nu as vrea sa dau 350lei si sa ma chinui sa il joc.

  6. #106 SP
    Senior Member Srachi's Avatar
    Quote Originally Posted by razvanrazy View Post
    Pai grafica e singura pe care o poti vedea pe youtube.

    Revin cu intrebarea din urma cu cateva pagini - jocul are mai multe niveluri de dificultate?
    Pai nu chiar! La orice m-am uitat pe YouTube pot zice ca in realitate arăta mult mai bine! Asa sa întâmplat si cu TLOU2 unde nu am fost dat pe spate din videouri dar jucăndu-l am spus de multe ori wow.

    Sa nu mai zic de HDR! Poate gresesc dar nu prea am văzut gameplay capture in HDR. Este la Returnal? Face mult si HDR-ul la un joc.

  7. #107 SP
    Senior Member GabiCutlac's Avatar
    Ai filtre si la YouTube cand cauti dupa ceva. Daca alegi 4k si HDR o sa găsești cam la orice joc videouri de calitate.

    PS: daca va uitați la gameplay videos de la IGN, alea mereu arata ca dracu, nu stiu de ce. Ditamai compania nu's in stare sa facă niște capturi ca lumea.

  8. #108 SP
    Senior Member sexbobomb91's Avatar
    Fain review .



    ---------- Post added 11-05-2021 at 07:28 ----------

    Foarte interesant modul in care folosesc Ray Tracing:

    Si legat de audio:
    “[It] gives you a real-time, total awareness of the battlefield,” explains Loic Couthier. Returnal’s Audio Lead outlines how the Tempest tech communicates essential info to the player. Be it dictating enemy positions (“it tells you what is above, below, behind you”) or where sounds are layered in the audio mix (“enemies you cannot see are given a higher priority than the ones you can”).
    One aspect of 3D audio is the ability to emphasize depth in a 3D space through noise. Returnal’s a great showcase for it, with every weapon discharge sounding distinct, based as it is on your position and the 3D space around you.
    Couthier details the technical science behind the wizardry. When you pull the R2 trigger on the DualSense controller, the game fires three dimensional sound rays from your weapon. When those rays hit an obstacle, be it a wall or other physical shape, a unique reflection sound is played back at you. As an example, blast off in a tunnel that opens up into a larger chamber, and you’ll hear that echo continue to cascade around that larger space. Those positional sounds are generated in real time, all in the split second it takes you to fire. It’s a lot of work, and all because of 3D audio. “It would not be worth the effort without it,” he concludes.
    https://blog.playstation.com/2021/05...mplementation/
    Intr-adevar, 3D Audio face un efect foarte interesant in joc dar mi s-a parut ca distrage un pic de la joc si e mai greu sa te concentrezi pe actiune.
    Dar ii voi mai da o sansa cand apuc.

  9. #109 SP
    Member lucicleric's Avatar
    A mai incercat cineva sa joace acest "cancer" al gaming-ului? eu am ajuns in biome-ul 2 si pana acum nu am avut nici cea mai mica sansa. Ceva sfaturi?

  10. #110 SP
    Member Hazer's Avatar
    Da, git gud.

  11. #111 SP
    Senior Member Xander RO's Avatar
    Da, eu eram aproape sa bat primul boss si mi-a cazut curentul (locuiesc intr-o zona unde se construieste masiv si pica destul de des lately).

    Uite asa, nu doar ca am aflat ca imi trebuie alt UPS la console ca la asta i s-a dus bateria, am avut si revelatia ca viata mea si familia mea sunt mai importante si ca nu merit un atac de cord, asa ca Housemarque pot sa-si ia jocul lor 'Roguelite' de 70$ si sa si-l bage in c**, cu tot cu design-ul lor facut de niste frustrati.

    Mi-as dori ca intr-o buna zi sa il termin pentru ca este un joc fabulos ca si grafica/atmosfera/gameplay, dar clar nu ma mai ating de el pana nu va exista o posibilitate de a salva progresul.
    Lipsa totala a activitatii aici pe thread ma face sa cred ca nici ceilalti colegi care s-au apucat de el inca de la lansare nu l-au terminat.

    PS: Ma intreb daca cei de la Housemarque n-au pus disclaimer si referitor la intreruperea energiei electrice de genul, 'pentru a putea termina jocul nostru trebuie sa lasati consola in sleep, aveti grija sa dezactivati din sistem auto-updates ca altfel o beliti si indicat este sa aveti si UPS la consola ca sa nu patiti ca prostul de Xander.'

    Exista N metode sa faci un joc bun si dificil, Control was just as good, Sekiro la fel, @Souls la fel, fara elemente handicapate facute de frustrati.
    Grele, excruciant de grele pe alocuri, dar daca trebuia sa duci copilul la cresa sau pur si simplu lesinai... aveai un par magic unde te duceai, apasai A/X, si plecai in treaba ta.
    Ce sa zic extra-inovatoarele jocuri 'Roguelite' ... ma intorc in anii 90' cand ma jucam pe Terminator si trebuia sa termin Contra intr-un singur run.
    Nu multumesc, lumea a evoluat, pentru asta au fost create save systems.

  12. #112 SP
    Member codpin's Avatar
    Eu nu prea am avut timp de el si cand am mai intrat cate o ora asa am murit in prima zona desi ultima oara ajunsesem la al 3 lea boss.

    Din pacate asta e genul de joc pe care sa-l joci in sesiuni mai lungi pana sa iti intri in mana si sa iti mearga un run cat de cat bine. Cu stilul meu de joc de jucat cate o ora la 2-3 zile nu cred ca am mari sanse de reusita. Si e pacat ca jocul imi place f mult...

  13. #113 SP
    Senior Member Xander RO's Avatar
    Puteti sa va uitati si la trophies tracking pe diverse site-uri sa vedeti cata lume are trofeul de 'complete story' raportat la 'how many players own this game' -> fix un pix.

    Va fi un clash cu siguranta din partea comunitatii, astept un update cat de curand (daca sunt normali la cap)...

  14. #114 SP
    Member lucicleric's Avatar
    Nu cred sincer ca se pune problema de get gud da, notiunea de dodge este aproape frame-perfect in anumite batalii, dar faptul ca totul e random, am farmat prima lume de mi-a iesit pe nas. Sa nu mai zic ca exista partea cu random la itemele alea mov....am un prieten care l-a terminat, sfatul lui a fost sa farmez prima lume pana cand am un run decent Eventual sa farmez ether dinala pentru reconstruct si aia e....alta varianta nu vad.

  15. #115 SP
    Senior Member sexbobomb91's Avatar
    Perseverati, jocul devine mai usor cu timpul.
    Cel mai mult ajuta skill-urile dobandite (adica "git gud"), dar si "weapon traits"-urile noi sunt foarte importante.
    A trebuit sa-l pun jos cateva zile deoarece sunt plecat de acasa dar de-abia astept sa-l continui .

    @Xander
    Si eu am avut un crash inainte de-al 2-lea boss, si era unul dintre cele mai bune run-uri care le-am facut. Integrity-ul il aveam aproape dublu, arme si item-uri bestiale, etc.
    In momentul ala am injurat si eu jocul, impreuna cu developerii si l-am pus jos.
    A doua zi am incercat din nou si am invins boss-ul din prima, am folosit mult item-ul nou deblocat si am reusit sa trec si de biome 3.
    Asta s-a intamplat intr-o singura zi.
    Poate tine si de noroc, dar am citit si de la altii experiente asemanatoare.
    Tipul asta si-a pierdut save-ul impreuna cu 30 de ore de progres dar cand a reinceput a putut sa termine jocul din prima incercare: https://www.reddit.com/r/Returnal/co...lete_my_30hrs/ .

  16. #116 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Personal nu cred ca vor adauga saves, pentru ca asa este gandit jocul si asta este genul jocului. Consola trebuie sa ramana in stand by si atunci nu ar fi o problema decat cand pica curentul (dar nu cred ca este ceva prea des - la mine in ultimii 5-6 ani a picat de 3-5 ori poate).
    Cred ca asa gandesc si ei.

    As vrea sa-l joc si eu, dar am rabdare sa-i scada pretul, pentru ca nu vreau sa investesc din principiu atat de mult intr-un joc in editie standard.
    Oricum si la mine ar fi o problema majora asta cu timpul, pentru ca am, poate 1.5-2h de joaca pe seara, dar uneori nu apuc sa joc nimic cateva zile la rand, deci cred ca mi-ar fi greu sa ma reacomodez dupa fiecare pauza mica

    ---------- Post added 12-05-2021 at 17:21 ----------

    Quote Originally Posted by sexbobomb91 View Post
    Foarte interesant modul in care folosesc Ray Tracing
    O analiza incredibil de complexa si bine facuta, mult peste ce face DF si ajuta enorm interviurile care explica foarte clar cum este facut
    Astept cu interes mai multe videos asemanatoare de la ei.

  17. #117 SP
    Senior Member Espiritus's Avatar
    @Xander
    Stai liniștit că la cat de puțin s-a vândut cu siguranță nu mai apar alte jocuri făcute de maimuțe in care sa nu poți salva. Probabil le-a fost lene sa implementeze sistem de save și au zis că e un feature.

  18. #118 SP
    Senior Member sexbobomb91's Avatar
    Ajuns in Biome 5 seara trecuta, am murit in prima camera in care am intrat .
    Hyperion (boss 4) fight m-a lasat asa . De-abia astept sa-l bat din nou.

  19. #119 SP
    Senior Member Xander RO's Avatar
    Odata ce l-ai batut pe Hyperion, cat de mult iti ia sa fugi efectiv pana la Biome 5 unde ai murit si sa dai skip la Boss-ul 4 si la tot ce inseamna Biome 4?

    Spuneau ca odata ce bati un boss ii poti da skip, nu? Cum functioneaza?

  20. #120 SP
    Senior Member sexbobomb91's Avatar
    Hm, nu am apucat sa mai incerc inca o data dar teleporter-ul parea sa fie undeva chiar inainte de intrarea la Hyperion, deci cred ca trebuie rejucat aproape complet Biome 4; doar lupta cu Hyperion e optionala.
    In Biome 1 teleporterul apare undeva pe la inceputul nivelului deci acolo nu trebuie rejucat complet.
    Dar in orice caz, e recomandat sa explorezi cat mai mult inainte sa progresezi pentru a strange cat mai multe resurse si upgrade-uri.
    Explorarea asta e cea mai repetitiva parte din joc dar devine mai usoara si mai distractiva dupa ce deblochezi item-urile esentiale, in stilul Metroid.

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 6 of 19 FirstFirst ... 4 5 6 7 8 16 ... LastLast

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts