Daca tu primest atunci trebuie si eu...am 2 comanda una pe 13:28 si 14:37 :-S
Printable View
https://altex.ro/dualsense-charging-.../GAMPS5DUALCS/
Este in stoc la Altex.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Pai ce sa zic, ma bucur pentru cei de mai sus care au cate 2 comenzi, sper ca nu sunteti prosti si le revindeti pe olx cu 3500 lei :|
cand vedeam ca e in stoc nici nu treceau 10 secunde si nici macar sansa de a o pune in cos nu am avut.
Ma holbam la ps5 digital pe orange cum statea in stoc si nu puteam sa il pun in cos sub nici o forma, timp de cateva minute... -.-
BTW, multumiri celui care a intrebat la Altex si de editiile digitale! Chiar aveam speranta sa aiba in stoc, avand in vedere informatia de acum mai multe zile si pentru ca orange a avut. Dar din pacate, altexul nu a adus nici una.. Asteptarea continua, dezamagirea creste.
Stiu ca poate dau sperante false, deci sa nu credeti 100%, dar cel care a prezis numarul ps5-urilor standard corect, ar fii zis ca cele digitale nu ar fii ajuns inca in depozit, nu ca nu au primit deloc ( asta a zis ieri, poate au ajuns astazi cine stie. )
@Rayce sa vezi frustrare cand ai luat de la lansare si a mers 28 de zile dupa care a inceput sa dea artefacte si freez uri. Iar emag s-a spalat pe maini trimitand repede banii inapoi. Acum stau pe refresh zilnic. Numai bine!
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Salutare.
O intrebare. Din cate vad , au fost sunate multe persoane ce au numere de ordine peste ~1400 si din ce vad sunt si persoane ce au numarul de ordine sub acel numar , printre care ma numar si eu. Oare a sunat cineva la Altex sa intrebe care este criteriul lor prin care suna persoanele?
Adica mi se pare foarte ciudat , ca o persoana ce are numarul ~2000 , sa fie sunat iar o alta persoana ce are numarul 800 , inca sa astepte.
Mersi
Probabil nu au terminat de sunat. Multi nu au fost sunati, si nu cred ca ar avea timp sa sune 1000 de persoane intr-o zi, poate chiar mai multe ca se mai refuza, nu raspund etc etc. Eu zic ca o sa sune si azi. Bafta
Salut. Poti sa-i intrebi, dar o sa-ti dea raspunsul standard, ca nu stiu care e situatia lor si vor fi date in functie de ordinea precomenzilor(sigur:-/)
@Jetsssskii , intr-adevar, ai facut o observatie foarte buna! Nu mi-am ridicat sperantele totusi, avand in vedere ca realitatea a fost cu totul sub asteptarile tuturor avand in vedere PS5ul de cand s-a lansat.
@Striker09 Imi pare rau sa aud asta. Intr-adevar era mai bine daca nu faceau hype cu lansarea si mai amanau putin sa fie produsul pus la punct. Acum toti suntem hooked sa obtinem o consola chiar daca are probleme.
cei cu orange, tocmai l-au sunat pe un prieten sa-i anuleze comanda, ca a fost o eroare, etc. PS5 Digital
Tocmai am fost sunat de Orange( la 14:56 sâmbătă am facut comanda de PS5 digital cu bani retrași din cont- mesaj ca este in procesare la curier in site): mi-au comunicat ca toate comenzile facute in acest weekend se vor anula datorită unor probleme tehnice și ca fizic nu au avut niciodată aceste console, imi vor restitui bani si ca voi avea prioritate când vor avea stoc, dar ca nu știe cand primesc un nou lot.
Dacă primeste cineva comanda de la Orange sa ne scrie, va rugăm să vedem cum au mințit: nu au avut deloc?! au avut puține bucăți?!....
Tocmai mi-au anulat comanda si mie la Orange. Nu am fost sunat (inca), dar am vazut pe site la Comenzile mele. Foarte tare, ce sa zic.
Reclamatie ANPC? :))
Toate se vor anula, nu au avut stoc. 0. M au sunat si pe mine.
ANPC va rog, ca tot suntem cateva sute de persoane.
Poate asa isi fac si ei rahatul ala de site infect, sa nu mai aiba parte de erori din astea [emoji1]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Posteaza cineva procedura pentru ANPC?
Sa fie usor pentru toata lumea, mai ales cei care n-au mai facut asta pana acum.
Pai folositi-va de mesajele primite, atat pe mail si schimbare status in "la curier", conversatii telefonice (care ar trebui sa fie inregistrate) si depuneti reclamatii la ANPC. That simple.
Va ia maxim 5 minute pentru o reclamatie la ANPC, iar amenzile pe care le primesc ei ii vor face sa se gandeasca de 2 ori inainte sa mai aibe astfel de erori...
Nu este nicio procedura. Accesezi site-ul ANPC si urmezi pasii de acolo (completezi toate campurile si daca ai doar un apel telefonic in care ti s-a confirmat, spune ora si minutul apelului, iar ei vor fi nevoiti sa investigheze.)
Pentru reclamatie ANPC trebuie sa aveti o dovada ca ati incercat sa solutionati pe cale amiabila cu ei situatia. Nu stiu in acest caz cum ar putea fi aceasta, dar pe site-ul ANPC va cere sa incarcati conversatia avuta cu ei despre problema sesizata.
Aici site-ul pentru ANPC https://reclamatii.anpc.ro/Reclamatie.aspx
Nu trebuie nicio dovada. Spuneti acolo ca nu si ii vor contacta ANPC pe Orange si Orange va veni la voi sa incerce sa rezolve amiabil, pentru a nu primi amenda. Cel mai probabil va vor oferi ceva voucher insignifiant. Va recomand sa nu accepteti, pentru ca amenzile date de ANPC sunt mult mai mari decat acele vouchere.