Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 1 of 2 1 2 LastLast
Results 1 to 20 of 27

Thread: Conexiune internet

  1. #1 SP
    Member maniac360's Avatar

    Conexiune internet

    Gata, m-am saturat de UPC. In timpul serii imi merge net-ul cu o viteza execrabila, cam de 10 ori mai mica decat in timpul zilei. Serviciul de relatii cu clientii e sub orice critica! Ii sun sa fac reclamatii si ei ma intreaba ce antivirus am instalat pe calculator . As dori sa trec pe Romtelecom, mai precis Clicknet 20 Mbps care la oferta promotionala e 20eu+tva.

    Bine fac? sau si Romtelecomu' e la fel de prost ca UPC-ul? Orice sfat e binevenit.

  2. #2 SP
    Turbo Killer RonanN1's Avatar
    Eu am Clicknet ADSL pentru XBL și merge excelent. Pe PC am UPC-Metro și de...4-5 zile am probleme seara cu el. Ceva e tare aiurea...sper să se rezolve rapid. Că atunci c�nd merge netul slab mă doare capul...n-am poftă de m�ncare, n-am somn, sunt agitat, etc.

  3. #3 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Din ce am vazut pana acum, UPC e la fel de slab precum Romtelecom. La suport, la fel. Daca la Romtelecom poti suna si ore pana iti raspunde cineva plictisit, la UPC poti avea sanse sa astepti 2 saptamani pana vine cineva in locatie. RDS-ul vad ca a inceput sa-si revina... in rest nu as putea sa recomand decat iNes, insa ei de obicei nu instaleaza decat fibra optica, si abonamente serioase (business usually).

    P.S. Incearca totusi o conexiune fiberlink, cable... adsl nu este indeajuns de ok pt. gaming (fiind asynchron). Bafta !

  4. #4 SP
    Member cloud's Avatar
    feriti-va de magarus (upc). merge prost d.p.d.v al vitezei, pierd conxiunea din 30 in 30 de minute (imi expira lease-ul pe dhcp-ul lor de kko), 3-4 zile imi merge internetul si 3-4 zile stau pe bara. cum fac cateodata vpn pe un server sau altul, va dati seama ce placere e sa ma trezesc cu conexiunea taiata. la suport tehnic dau numai peste angajati depasiti de situatie care tot ce stiu sa spuna e: "modemul e up", "dati click dreapta pe monitoarele de langa ceas si dati disable", "sa aveti obtain an ip address automatically bifat" si cea mai tare "va rugam reveniti acum nu este nici o persoana care va poate ajuta" in conditiile in care am stat 15 min sa astept sa vorbesc cu cineva.

  5. #5 SP
    Turbo Killer RonanN1's Avatar
    UPC-Cable e prin modem, UPC-Metro deja fibră. S-au rezolvat problemele, acum merge ceas din nou

  6. #6 SP
    Senior Member GeOKeR's Avatar
    Eu am UPC Cable de prin iulie anul trecut si chiar nu am avut probleme cu el. Ping-ul e constant dar downloadul fluctueaza foarte mult in functie de zi/noapte. Daca vreti download si aveti rds-ul in apropierea voastra, go for it! Cel putin la mine in Ploiesti un abonament RDS costa 35 de lei si ai download de 5-6 mb reali(de multe ori sare de cifrele astea).
    Nu recomand nimanui Clicknet! Am probat la cineva si am ramas uimit cat de prost mergea. Pica aproape din minut in minut iar pingu e praf fata de UPC.

  7. #7 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Atentie... eu m-am rezumat strict la Bucuresti. Nu stiu cum sta situatia prin alte zone ale tarii

  8. #8 SP
    Senior Member erik95's Avatar
    Quote Originally Posted by GeOKeR View Post
    Eu am UPC Cable de prin iulie anul trecut si chiar nu am avut probleme cu el. Ping-ul e constant dar downloadul fluctueaza foarte mult in functie de zi/noapte. Daca vreti download si aveti rds-ul in apropierea voastra, go for it! Cel putin la mine in Ploiesti un abonament RDS costa 35 de lei si ai download de 5-6 mb reali(de multe ori sare de cifrele astea).
    Nu recomand nimanui Clicknet! Am probat la cineva si am ramas uimit cat de prost mergea. Pica aproape din minut in minut iar pingu e praf fata de UPC.
    Mie ClickNet imi merge destul de bine. Nu am lag online, dar la download mi se pare slab. Se mai deconecteaza, dar nu foarte des.

  9. #9 SP
    Senior Member h0stile's Avatar
    doi am am stat cu UPC-cable in Rahova si nu se facea nici o diferenta intre metro si extern. am avut intotdeauna abonamentul maxim si intr-adevar erau perioade (zile) cind mergea mai prost (cind incepea cite o vacanta, de sarbatori sau cind se facea upgrade de banda). in rest mi-a mers acceptabil (minim 75-80% din ceea ce era advertised).

    MonkY, cit priveste suportul lor mie mi se pare cel mai bun suport (comparativ cu RDS/RTL). in doi ani de zile am sunat la ei (pentru ca murise conexiunea) de vreo 4-5 ori. in toate cazurile problema a aparut seara. de fiecare data, a doua zi s-a prezentat o echipa care mi-a rezolvat problema (de citeva ori a fost din caseta lor din bloc iar ultima oara mi se busise mie modemul si mi l-au schimbat pe loc). o singura data din astea 4 nu au venit a doua zi si asta pentru ca am sunat vineri seara. au venit luni de dimineata. promptitudinea lor chiar m-a lasat masca si asta s-a intimplat de fiecare data cind am avut nevoie. concidenta? nu cred.

    apoi m-am mutat in Titan. un an am avut RDS Fiberlink 50Mbps. imediat dupa instalare am avut probleme vreo saptamana. am tot sunat la ei si pina la urma s-a rezolvat. pe parcursul anului am avut probleme cu netul de 2 ori (tot seara). am sunat la ei si pina a doua zi de dimineata aveam net din nou.

    acum sunt abonat la Romtelecom. au venit sa instaleze miercuri si de azi ar trebui sa am net (6Mbps/512kbps). nu am idee de ce dureaza 48 de ore sa ii dea drumul. luam RDS sau chiar UPC dar RTL sunt momentan singurii din zona. sunt chiar curios cum o sa ma inteleg cu ei (oricum bag si un RDS cind o sa fie disponibili in zona).

    sincer sa fiu, nu stiu de ce eu nu am avut niciodata probleme cu nici o firma pina acum, in timp ce altii povestesc niste chestii care tin de domeniul horror. da, eu cind sun la ei vorbesc frumos, nu ma dau mare si tare ca eu cunosc problema mai bine decit ei, ii las sa ma treaca printr-o serie de intrebari (daca e cazul) pentru ca stiu ca asta e procedura iar ala angajat sa raspunda are niste obligatii pe care daca nu le indeplineste este dat afara and so on. din majoritatea povestilor pe care le-am citit pe net, cei care suna sunt ori iritati si vorbesc urit, ori se dau mari smecheri (asta e chiar o boala la romani). incetati sa va considerati mai destepti decit ei, chiar daca sunteti. nu va ajuta cu nimic. in fond, voi vreti sa vi se rezolve o problema cit mai repede/eficient posibil. da, avem de-a face cu niste unii care debiteaza uneori niste prostii mari cit casa. stiu ca e greu sa treci peste sentimentul de mindrie si de superioritate pe care ti-l dau niste cunostiinte dobandite mai greu sa mai usor, insa un om intelept se coboara la nivelul celorlalti daca nu ii poate aduce pe ceilalti la nivelul lui. deci, incercati la telefon sa aveti un ton placut si sa comunicati cu persoana de la capatul celalalt, indiferent cit de dificila aste. in fond, nu trebuie decit sa o/il convingeti sa va trimita o echipa. cind vine echipa vorbiti frumos si eventual oferiti un pahar de apa, de suc, o cafea, whatever. ce va costa? omu te tine minte, chiar daca nu ii dai bani. el stie ca a fost tratat frumos (in timp ce multi altii il trateaza cu curu) si vine cu placere si data viitoare sau poate chiar va da numarul personal de telefon, caz in care apelati direct la el daca e o problema mai grava.

    so, intr-adevar, sunt multe specimene ciudate angajate in astfel de firme, insa nici cei care suna nu sunt chiar sfinti. pe ei nu cred ca ii putem schimba asa usor, insa voi, cei care cititi aceste rinduri si care ati tot avut probleme, puteti medita un pic si aplica o tehnica diferita data viitoare pentru ca, asa cum spuneam, scopul este sa va rezolvati problema cit mai repede si cu cel mai mic stres posibil. cei care au in continuu probleme de comunicare cu astfel de oameni, ar trebui sa se aiba in vedere faptul ca problema ar putea pleca si de la ei, nu numai din cauza celorlalti. stiu, e usor sa dai vina integral pe altii si e greu sa iti accepti eventualele defecte, insa daca ai curajul sa le corectezi, poate vei avea mai putine probleme in viitor. sa nu credeti ca ma dau mare, ca ma dau ca exemplu sau ca acuz pe cineva. nici gind. eu doar v-am spus prin ce am trecut si cum am facut fata problemelor care au aparut. in plus, lucrez in public relations (in alt domeniu) si tot ce v-am spus aici sunt lucruri adunate si/sau experimentate in ani de zile. cine crede ca a comunica eficient e usor, se insala amarnic insa cine continua sa exerseze va observa ca perseverenta da roade.

  10. #10 SP
    Admin MonkY's Avatar
    h0stile, ca sa-ti faci o idee de cat de buni sunt cei de la support... gandeste-te la urmatorul caz, in care dupa ce m-a luat cu toata polologhia (cand eu le-am zis clar ca am pierderi 70%)... in care dupa mai bine de 30 de minute de asteptat la telefon si alte 20 ca sa raspund la diverse... n-am mai rezistat si am vrut sa verific daca tipa de la telefon chiar facea ceva. Am scos pur si simplu cablul din router... deci conexiunea cu ei nu mai exista. Ce crezi ca imi zice la telefon ? Cum ca ea nu vede nici-o problema, ca ii raspunde calculatorul meu la ping si ca totul e OK. Deci stateam cu cablul in mana si nu-mi venea sa cred. Am intrebat de mai multe ori ca sa ma asigur. Mi-a confirmat ca pe IP-ul meu raspunde totul perfect. Cand i-am spus ca nu se poate, pentru ca stau cu cablul in mana... mi-a inchis telefonul.

    Sorry, dar tehnicile de care zici tu mai sus nu au nici-o relevanta atunci cand isi bat joc de tine. Sau atunci cand spun ca vine o echipa "cat de repede posibil" si nu se intampla nimic timp de o saptamana. Nu au nici-o relevanta atunci cand de la Romtelecom ti se raspunde in timp ce mananca si daca vede ca e de lucru te paseaza la un interior inexistent. N-are nici-o relevanta cand lasi sa sune telefonul cate 2-3 ore, timp in care asculti aceeasi melodie... Poti sa lucrezi si in super mega relations, daca n-ai cu cine... degeaba

    P.S. Sfatul meu: Notati-va intotdeauna numele persoanei cu care discutati. Notati intotdeauna (cereti daca nu vi se da) numarul sesizarii. Aveti intotdeauna pregatite datele contului, user/pass, adresa, etc. si rugati-va !

  11. #11 SP
    Senior Member h0stile's Avatar
    presupun ca te-ai simtit foarte bine cind i-ai dovedit ca te mintea in fata insa de fapt, ceea ce trebuie sa te intrebi este daca chestia asta ti-a rezolvat problema sau nu. chiar tu ai spus ca ti-a inchis telefonul. ok, deci nu ai rezolvat nimic. simti ca ai cistigat sau ca ai pierdut? pentru ca mie, sincer, mi se pare ca ai pierdut. da, nu e vina ta ca ai dat peste o proasta (probabilitatea sa dai peste unu care chiar stie ceva e destul de mica la noi..din pacate), insa cu riscul de a ma repeta iti zic ca astia sunt oamenii si ca daca vrei sa ti se rezolve problema trebuie sa comunici cu ei intr-un fel cu totul diferit. de fapt, insuccesul tau la telefon nu a fost determinat de ghinionul de a da peste persoana respectiva ci de faptul ca nu ai adaptat tactica in momentul in care ti-ai dat seama cu cine stai de vorba si ai preferat sa ii demonstrezi ca te minte. eu, daca eram in locul tau ii spuneam ca nu imi merge netul deloc si tineam placa asta pina cind imi spunea ca programeaza o echipa pentru a doua zi. nu tre se duci multa munca de convingere cu ei ca sa iti promita o programare (iar asta ti-o spun din experienta). daca echipa nu vine a doua zi sau in ziua programata, suni la ei, nu astepti o saptamana si le spui ca nu a venit nimeni SI ca nu iti merge netul. asta e ca in bancu cu cert si paradoxal. cert e ca sunt o sleahta de idioti, paradoxal, daca stii cum sa pui problema, te descuri fff usor cu ei.

  12. #12 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Se pare ca avem definitii diferite despre "succesuri". O persoana care n-are habar de la tech suport precum in cazurile de mai sus pe mine ma pot duce la rezilierea contractului meu cu firmele respective sau poate sa tina in loc 200 de angajati. Cat despre sunat a doua zi daca nu vin... ce faci daca nu vin ? Suni si maine, si poimaine... si tot asa. Ca ei oricum vor veni cand doresc. Indiferent de cat de bun orator esti. Cat despre incompetenta lor... ce legatura are asta cu modul in care vorbesti cu ei ? Eu de exp. le-am spus foarte frumos ca vreau sa reziliez contractul cu Romtelecom, au zis foarte frumos ca e ok, semnat actele, platit 50% din restul de contract si la revedere. Ca sa ma trezesc dupa 6 luni ca am de plata 6 luni plus restante plus somatie. Si asta pentru ca o incompetenta de la Romtelecom nu a depus actele unde trebuia. Nu prea merg bancurile in cazuri din acestea. Serviciul prost, tot prost ramane, indiferent cat de frumos le vorbesti...

  13. #13 SP
    Senior Member h0stile's Avatar
    de acord ca reziliezi daca nu iti convine, insa cind nu ai alta solutie ce faci? in rahova mai aveam doar c-zone, iar ei au ajuns la mine in zona cu cablarea cu citeva luni inainte sa ma mut de acolo (si stateam deja de mai bine de un an si jumatate). ce era sa fac daca nu aveam alta solutie? m-am descurcat si eu cum am putut. aici in Titan am avut de ales intre RDS si o firma de cartier insa am un prieten la etaju 2 care are net de la ei si mi-a spus ca de fiecare data cind se intrerupe netu aia tre sa vina si sa il reseteze manual (iar pina atunci stai fara net) SOOOO RDS FTW, ce dreak sa fac? m-am mutat din nou acu 10 zile. constructorul a facut contract numai cu RTL (asa cum ti-am povestit de altfel). ce dreak sa fac? am luat un modem de la Orange (Vodafone nu are semnal la noi in complex). ziua mergea bine (60-80KB/s) si chiar ramaneam cu el pina cind venea RDS insa seara, dupa 7, scadea rata de transfer la 7-8KB/s (chiar daca imi aparea HDSPA cu Good Signal). nici nu i-am mai sunat sa ma cert cu ei. ce era sa le zic? sa mareasca banda in zona? lol, nu, am avut 15 zile de test si dupa 8 zile am reziliat contractul si am luat pachetul de la Romtelecom. in seara asta verific cum merge netul. mi-au dat un modem Huawei cu 1 ethernet. sunt chiar curios cum merge. daca am probleme sun la ei si promit sa impartesc experienta aici.

    PS dolce functioneaza ok, majoritatea canalelor romanesti se vad cam prost, cam blocky (exceptie facind irealitatea, monkey channel si antena 3 care se vad OGLINDA). in rest, VH1, animal planet, nat geo si discovery world/science/travel&living se vad acceptabil (mult mai bine decit tvr, antena1 sau protv). discovery RO se vede nasol. restul nu ma intereseaza ca nu ma uit la ele. am inteles ca daca bag semnalul in tv prin antena (nu prin scart cum e acum) s-ar putea sa se vada ceva mai bine insa ma indoiesc. o sa incerc totusi. pina acum, in materie de tv, cel mai bun semnal a fost la UPC si apoi RDS. bunica-mea si-a pus RDS digital si chiar e incantata de noua ei 'cutiutza' insa ii expira cartela aia saptamanal. cum bunica-mea e descurcareata de felul ei, a pus frumos 'cutiutza' in pachet si s-a dus la ei sa i-o schimbe (presupun ca trebuia sa ia numai cartela dar nu conteaza, i-au schimbat stb-ul si acum nu mai are probleme).

  14. #14 SP
    Member Snake's Avatar
    Nu pot sa spun de RDS (pentru ca nu am avut) insa cu UPC/Astral si Romtelecom am avut niste "show"-uri de toata frumusetea. La Romtelecom chiar si-a permis un individ de la linia de suport sa urle la mine si sa ma ia la misto. Chiar am crezut ca am sunat din greseala in alta parte. Imi pare rau si in ziua de azi ca nu am inregistrat convorbirea pentru ca astfel de indivizi nu au ce cauta acolo. Intr-o lume civilizata i-as da dreptate lui h0stile, dar in Romania, nici-o sansa. Prin urmare, e bun sfatul de mai sus. Notati tot, inregistrati convorbirea daca puteti si nu uitati ca nu ei ne platesc pe noi, ci noi pe ei.

    E clar, in Romania conexiunile de internet pentru end-user (deci nu business) au clar RDS e pe locul 1, dupa care vin restul, dupa cum si-au impartit zonele. Sa speram ca in curand vor trece toti pe fibra optica (sunt curios ce-o sa faca Romtelecomul cu ADSL-ul, care a cam murit de mult) si vom mai scapa de problemele clasice.

  15. #15 SP
    Admin MonkY's Avatar
    h0stile: nu citesti atent ce scriu. Vorbeam de rezilierea contractului meu cu firmele respective (nu cu ISP-ul, ci cu cei la care eu lucrez). Ma refeream la faptul ca eu daca nu pot lucra pentru ca o tanti nu are habar sa faca o diagnosticare... eu imi pierd contractul/locul de munca in timp ce ea isi va bate in continuare joc de clienti.

    Cat despre Vodafone... am de backup un 3.6Mbps care se tine chiar foarte bine (350-400KB/s, mai greu cu latentele insa, e anti-gaming)... N-am fost nevoit sa sun macar odata la suport. Merge la fel ca in prima zi (dar deh, avantajele si dezavantajele wireless-ului).

    Ines... la ei de fiecare data cand am sunat, nici n-am apucat sa-mi termin "pledoaria" ca deja se stia unde este problema, sau cat dureaza reparatia problemei. Niciodata la Ines nu a ramas de pe o zi pe alta. S-a rezolvat fie pe loc, fie in cateva ore (cand a fost nu stiu ce furtuna de li s-a taiat fibra in cateva locuri). Nota 10 (dar si preturi pe masura).

  16. #16 SP
    Senior Member h0stile's Avatar
    da, nu era fff clar ca te referi la cei pentru care lucrezi. intr-adevar, in zona business sunt mai multe oferte si exista firme mai serioase, insa in zona end-user e destul de rau.

    anyway, pe Orange am facut niste teste la speedtest.net si cu orice server din EU nu aveam ping mai mic de 200ms. stiu ca Vodafone merge mai bine dar nu stiu din ce motiv pur si simplu nu ai semnal in apartament (pentru ca afara din bloc prinzi macar 2 linii).

    are cineva informatii despre ilink si madnet? cu ilink iarasi am auzit povesti horror insa in ultimul timp sunt unii care sustin ca s-au mai redresat. pe linga RDS, noi ii avem si pe ei in zona, si as fi chiar curios sa aflu impresii.

  17. #17 SP
    Member Devergo's Avatar
    RDS a preluat tot ce inseamna net in Ploiesti mai putin UPC-ul.Si acum baietii isi fac de cap cu preturile tocmai pentru ca nu mai exista concurenta.In 2 luni pretul abonamentului a crescut cu 8 RON si inca mai astept sa sara.De cateva luni sunt restrictionat la 2 mb/s pe intern si cam 100kb/s pe extern....e ridicol.Singura alternativa ar fi UPC si decat sa platesc dublu pentru o viteza de 2 ori mai mica...mai bine indur

  18. #18 SP
    Senior Member h0stile's Avatar
    se par ca RTL merge bine. de vreo ora de cand l-am pus in functiune a mers fara nici o intrerupere. am facut ceva teste pe speedtest.net si e putin ciudat pingul de 170 pe Londra, Frankfurt, New York si de 80 pe Amsterdam. ca rata de transfer am 5.3Mbps download si 0.42Mbps upload. acum tre sa ii dau de cap routerului (probabil sa il pun in repeater mode) ca sa conectez si consolele. sper sa reusesc ca nu am mai facut asta pina acum.

  19. #19 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Hai ca daca tot am "discutat discutii", zic sa venim si cu ceva concret. Prin urmare, am facut ceva teste. Nu le luati ca litera de lege, sunt prea obosit sa fac testele de mai multe ori pentru acuratete. Sunt pur si simplu niste teste "random" facute Sambata noaptea. So, here they are:

    Teste via browser pe speedtest.net (Sambata 11.04.2009 02:00):
    -------------------------------------------------------------------------
    RDS fiberlink 50Mb/s - Frankfurt: 42ms ping | 23.71Mb/s DL | 1.90Mb/s UL
    RDS fiberlink 50Mb/s - New York: 135ms ping | 2.24Mb/s DL | 1.08Mb/s UL

    RDS fibra 6Mb/s - Frankfurt: 52ms ping | 13.62Mb/s DL | 9.15Mb/s UL
    RDS fibra 6Mb/s - New York: 138ms ping | 4.30Mb/s DL | 6.22Mb/s UL

    iNes fibra 1Mb/s - Frankfurt: 60ms ping | 2.39Mb/s DL | 0.33Mb/s UL
    iNes fibra 1Mb/s - New York: 135ms ping | 1.84Mb/s DL | 0.35Mb/s UL

    Euroweb fibra 6Mb/s - Frankfurt: 56ms ping | 19.10Mb/s DL | 2.09Mb/s UL
    Euroweb fibra 6Mb/s - New York: 131ms ping | 5.08Mb/s DL | 0.93Mb/s UL

    Romtelecom business 4Mb/s - Frankfurt: 151ms ping | 0.36Mb/s DL | 0.22Mb/s UL
    Romtelecom business 4Mb/s - New York: 229ms ping | 0.31Mb/s DL | 0.33Mb/s UL

    Vodafone 3G 3.6Mb/s - Frankfurt: 198ms ping | 2.05Mb/s DL | 0.33Mb/s UL
    Vodafone 3G 3.6Mb/s - New York: 245ms ping | 1.65Mb/s DL | 0.24Mb/s UL

    Testele le-am facut de pe niste statii prin browser... o sa pun si rezultatele de pe server (si oricum nu am mare incredere in speedtest.net):
    -------------------------------------------------------------------------
    RDS fiberlink 50Mb/s
    Pinging www.l.google.com [74.125.43.147] with 32 bytes
    Reply from 74.125.43.147: bytes=32 time=38ms TTL=244
    Reply from 74.125.43.147: bytes=32 time=37ms TTL=244
    Reply from 74.125.43.147: bytes=32 time=38ms TTL=244
    Reply from 74.125.43.147: bytes=32 time=37ms TTL=244
    Ping statistics for 74.125.43.147:
    Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss
    Approximate round trip times in milli-seconds:
    Minimum = 37ms, Maximum = 38ms, Average = 37ms

    RDS fibra 6Mb/s
    PING www.l.google.com (209.85.135.104): 56 data bytes
    64 bytes from 209.85.135.104: icmp_seq=0 ttl=246 time=26.305 ms
    64 bytes from 209.85.135.104: icmp_seq=1 ttl=246 time=26.185 ms
    64 bytes from 209.85.135.104: icmp_seq=2 ttl=246 time=26.117 ms
    --- www.l.google.com ping statistics ---
    3 packets transmitted, 3 packets received, 0% packet loss
    round-trip min/avg/max/stddev = 26.117/26.202/26.305/0.078 ms

    iNes fibra 1Mb/s
    PING www.l.google.com (209.85.135.103): 56 data bytes
    64 bytes from 209.85.135.103: icmp_seq=0 ttl=246 time=46.825 ms
    64 bytes from 209.85.135.103: icmp_seq=1 ttl=246 time=47.782 ms
    64 bytes from 209.85.135.103: icmp_seq=2 ttl=246 time=48.064 ms
    --- www.l.google.com ping statistics ---
    3 packets transmitted, 3 packets received, 0% packet loss
    round-trip min/avg/max/stddev = 46.825/47.557/48.064/0.530 ms
    root@www: ~#

    Euroweb fibra 6Mb/s
    Pinging www.l.google.com [74.125.39.99] with 32 bytes of
    Reply from 74.125.39.99: bytes=32 time=32ms TTL=247
    Reply from 74.125.39.99: bytes=32 time=31ms TTL=247
    Reply from 74.125.39.99: bytes=32 time=32ms TTL=247
    Ping statistics for 74.125.39.99:
    Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
    Approximate round trip times in milli-seconds:
    Minimum = 31ms, Maximum = 32ms, Average = 31ms

    Romtelecom business 4Mb/s
    PING www.l.google.com (74.125.79.99): 56 data bytes
    64 bytes from 74.125.79.99: icmp_seq=0 ttl=245 time=83.216 ms
    64 bytes from 74.125.79.99: icmp_seq=1 ttl=245 time=79.414 ms
    64 bytes from 74.125.79.99: icmp_seq=2 ttl=245 time=78.839 ms
    --- www.l.google.com ping statistics ---
    3 packets transmitted, 3 packets received, 0% packet loss
    round-trip min/avg/max/stddev = 78.839/80.105/83.216/1.577 ms

    Vodafone 3G 3.6Mb/s
    Pinging www.l.google.com [209.85.135.104] with 32 byte
    Reply from 209.85.135.104: bytes=32 time=138ms TTL=245
    Reply from 209.85.135.104: bytes=32 time=145ms TTL=245
    Reply from 209.85.135.104: bytes=32 time=145ms TTL=245
    Reply from 209.85.135.104: bytes=32 time=135ms TTL=245
    Ping statistics for 209.85.135.104:
    Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss
    Approximate round trip times in milli-seconds:
    Minimum = 135ms, Maximum = 145ms, Average = 140ms

    Concluziile le trageti singuri. Happy browsing !

  20. #20 SP
    Senior Member ffocus's Avatar
    eu am UPC de aproape 2 ani si nu am sunat niciodata la relatii cu clientii. merge impecabil since. well, in acceptiunea mea, adica: 1mb/sec download PSN, approx. 2mb/sec gametrailers, browsing intern/extern perfect si jocuri online fara lag. pc nu am acasa pentru a face teste mai amanuntite, dar ma declar multumit pana acum.

    speedtest.net

    Frankfurt
    DL 9.78 mb/s
    UL 0.98 mb/s
    ping 103 ms

    Las Vegas
    DL 3.25 mb/s
    UL 0.78 mb/s
    ping 188 ms

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 1 of 2 1 2 LastLast

Similar Threads

  1. Conexiune Xbox 360 si PC By denisov in forum Microsoft Xbox 360
    Replies: 1 Last Post: 23-11-2015, 14:04
  2. Conexiune PPPOE By Rasko in forum Microsoft Xbox One
    Replies: 34 Last Post: 07-10-2014, 14:21
  3. Xbox One necesita conexiune la internet By Dant3 in forum Console News
    Replies: 24 Last Post: 09-06-2013, 08:39
  4. Ghid Conexiune optima Internet - Consola By Iulian in forum Console Club
    Replies: 7 Last Post: 05-10-2011, 16:25
  5. Probleme Conexiune Internet Ps3 By hock3yboy in forum Sony PlayStation 3
    Replies: 6 Last Post: 14-06-2010, 20:16

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts