Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 3 of 5 FirstFirst 1 2 3 4 5 LastLast
Results 41 to 60 of 95

Thread: Pass PSN - inca un pas pentru eliminarea pietei Second Hand

  1. #41 SP
    You're PARROTS Dudel's Avatar
    Sigur o sa fie un motiv pt. modarea consolei pt. multi.
    Eu vreau doar sa zic CA Comparatia cu masina sau hainele nu-i prea potrivita. Odata ce cumperi o masina, producatorul nu mai cheltuie nimic cu tine. Pt. a juca online trebuie tinute niste servere in picioare. Eu cred ca pretul actual al jocurilor acopera bine intretinerea aia din moment ce pana acuma o mers asa dar o vaca cu 6 tate bate una cu 4

  2. #42 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Deci eu cred ca voi chiar nu vreti sa intelegeti... Nu e vorba doar de online-ul unui joc. De exp. anumite features nu vor fi disponibile decat daca se activeaza Pass Online-ul (sau whatever they want). De aici, mai este un pas pana la a pune pe disk varianta "demo", pe care daca doresti sa o continui, trebuie sa o activezi via Pass Online. Este aceeasi metoda pe care o folosesc ceva developeri pe AppStore. Pentru a nu li se mai pirata jocurile lor, se folosesc de "In App Purchase". Ei dau jocul free (care de fapt e demo), si daca vrei sa continui dupa nivelul 2-3... pay up! Vrei toate armele din joc... pay up! And so on.

    Cu alte cuvinte, o mizerie... Inteleg sa se lupte cu pirateria, dar sa se bata chiar cu cei care inca mai cumpara originale (dupa buget, chiar si S/H... nu toti isi permit jocurile in launch day sau preorder)... parca e un pic cam prea mult.

    Pe de alta parte, daca vor trece la metoda despre care va ziceam de pe AppStore... aleluia piraterie. Pentru ca atunci nu prea va mai exista jocul full pe disk (deci nu ai ce sa copiezi pe HDD)... Totul se va downloada (via clouding, desigur... ca tot e la moda) doar dupa ce... ati ghicit... se face "PAY UP"!

    Nu vreau sa par Mama Omida... dar cam asta se intrevede...

  3. #43 SP
    Senior Member RaverX's Avatar
    Quote Originally Posted by MonkY View Post
    Cu alte cuvinte, o mizerie... Inteleg sa se lupte cu pirateria, dar sa se bata chiar cu cei care inca mai cumpara originale (dupa buget, chiar si S/H... nu toti isi permit jocurile in launch day sau preorder)... parca e un pic cam prea mult.
    Exact asta e si parerea mea. Eu cumpar multe jocuri, unele sigilate din magazin (dar cand le gasesc la promotii) si unele SH. Asta pentru ca nu-mi permit sa dau 40-50 lire (sau 200-300 lei) pe un joc nou aparut, mai am si alte cheltuieli si hobby-uri.

    Probabil ca producatorii chiar asta vor : sa stopeze comertul cu jocuri SH, ei se gandesc ca vand un joc si daca ala se vinde mai departe (dupa ce posesorul initial l-a jucat) ei nu castiga nimic. Fals ! Unul care vinde un joc SH o face probabil ca sa mai faca rost de niste bani pt a cumpara alt joc nou. Ce se intampla daca jocurile SH nu se vor mai putea vinde ?

    1.Cel care vinde jocul ramane cu el si probabil ca nu va cumpara un alt joc (sau nu va mai cumpara asa multe si asa des).
    2.Cel care cumpara jocul probabil ca n-o sa aibe bani de unul nou asa ca se va orienta spre jocurile pirat.

    Deci vanzarile de jocuri originale noi scad, vanzarile de jocuri originale SH ingheata, pirateria creste. Dar cine se gandeste la asta ? Aia de la marketing sunt de multe ori mai prosti ca niste maimute, dar sunt platiti foarte bine. Masura asta a fost ca si cresterea TVA-ului la noi : nimeni nu castiga, toata lumea pierde, se incurajeaza doar lucrurile rele (comert la negru, etc). La fel va fi si cu taxa asta idioata numita Pass PSN : in loc ca sa aduca mai multi bani va avea un efect contrar si va aduce si alte chestii negative.

  4. #44 SP
    Senior Member erik95's Avatar
    Un joc nu trebuie cumparat la lansare, iar daca vrei jocul la lansare nu exista alternativa SH. In cazul jocurilor mai vechi diferenta intre un produs SH si unul sigilat este destul de mica, iar un joc sigilat se poate cumpara cu sume mai mici de 100lei. Este exact VIP Pass-ul celor de la EA, care ofera acces la harti extra si, cred, in unele cazuri la MPul jocului. E o metoda buna, sunt multi producatori ce au pierdut mult din cauza vanzarilor SH (in general in cazul IPurilor noi, care nu au parte de prea multa publicitate).

  5. #45 SP
    Admin MonkY's Avatar
    erik95, tu de fapt tii cu corporatiile care fac milioane de euro profit pe an... si mai vor cateva milioane extra? As intelege daca s-ar duce in development... dar daca te uiti in ograda publisherilor mari, vei vedea ca desi si-au crescut profiturile, au inceput sa dea afara din ce in ce mai multi angajati... sa inchida studiouri and stuff. Dau vina pe criza si vor profit maxim cu efort minim.

    Oricum, e pacat ca unii chiar lauda astfel de metode... Probabil sunt aceiasi care se bucura de cate ori creste pretul la benzina... Sunt probabil aceiasi care s-au bucurat cand PSN-ul "free forever" s-a transformat in PSN+ "pe bani"... Pacat. In timp ce unii dau bani pe jocuri originale, altii le joaca for free. In loc sa vii sa te iei de cei care joaca for free, vii si mai pui taxe celor care cumpara originalele. Hmm... suna a Guvern Boc

  6. #46 SP
    Senior Member darkpaul13's Avatar
    Iata si un articol in cel mai pur stil IGN...http://ps3.ign.com/articles/118/1181500p1.html adica de pupat in *** gigantii consolelor..

  7. #47 SP
    Senior Member RaverX's Avatar
    Quote Originally Posted by erik95 View Post
    Un joc nu trebuie cumparat la lansare, iar daca vrei jocul la lansare nu exista alternativa SH.
    E adevarat ca nu prea gasesti SH chiar cand se lanseaza un joc. Dar il poti gasi la foarte scurt timp dupa lansare. Exemplu : Killzone3 - la mai putin de o luna de lansare se gasea SH la jumatate din pretul oficial de lansare si pretul a continuat sa scada.

    In fine, daca gigantii vor sa faca o chestie o sa o faca. Apoi se vad rezultatele si in functie de ele continua sau nu. Insa ceea ce vor ei sa faca acum e stupid, nu cred ca mai exista produse pe care sa nu poti sa le revinzi liber (in afara de licentele Microsoft). Poti cumpara carti, cd-uri audio, filme, procesoare, telefoane si le poti revinde fara sa platesti vreo taxa (tu sau cumparatorul) ca sa poti folosi produsul la intreg potentialul.

    Singurele chestii unde se percep taxe la schimbarea posesorului sunt masinile si imobiliarele, insa nu putem comoara produsele respective (care valorea mii sau chiar zeci de mii de euro) cu un joc de cateva zeci de euro.

  8. #48 SP
    Member Mariush's Avatar
    Sunt de parere ca toata povestea asta cu Pass PSN e o mare nesimtire din partea Sony. Chiar nu poti sa pretinzi bani din ceva pe care deja ai luat bani, dar cine esti tu, Doamne-Doamne? Mai stiu si ca nu prea avem ce face noi, gamerii de rand in sensul acesta, pentru ca tot voia lor se va face pana la urma, chiar daca nu-i normal.

    Acum, vorbind din punctul meu de vedere (si sunt convins ca sunt multi altii in situatia mea) piata de SH este o alternativa reala pentru satisfacerea nevoii mele pentru jocuri Adica, sunt must have-urile pe care TREBUIE sa pun mana din day 1, dar sunt si celelalte pe care vreau sa le incerc, dar nu neparat in momentul aparitiei, ba mai mult, poate chiar doresc sa le vand la un moment dat. As ajunge la sapa de lemn daca as cheltui cate 200 LEI, pe fiecare joc pe care il incerc...

    Deci cum am spus, o mare-mare ipocrizie, iar pentru mine o astfel de miscare nu s-ar traduce automat in quit gaming, dar in mod cert ar insemna 4-5 jocuri pe an (macar din principiu si tot nu merita mai mult "sarlatanii de fata", date fiind conditiile)

  9. #49 SP
    Senior Member erik95's Avatar
    @MonkY: Nu ii sustin, doar ca in multe cazuri producatorii chiar au de pierdut. Darksiders nu a avut vanzari fenomenale, insa sunt convins ca in cazul in care toata lumea l-ar fi luat din magazin (vorbesc de cei care au cumparat SH, nu de cei care l-au piratat, aia e alta poveste) vanzarile ar fi fost mult mai mari. Plus ca diferenta dintre pretul unui joc SH si pretul unui joc nou nu e foarte mare.

    @RaverX: Acel pret se datoreaza unei oferte Gameshop, magazin care a avut o reducere de 50% in aceea perioada.

  10. #50 SP
    Senior Member darkpaul13's Avatar
    Quote Originally Posted by erik95 View Post
    @MonkY: Nu ii sustin, doar ca in multe cazuri producatorii chiar au de pierdut.
    eu chiar nu inteleg chestia asta..fiecare parte isi apara propriile avantaje...asa se intampla intr-o economie de piata..clientul vrea cat mai ieftin iar firma sa vanda cat mai scump..de ce ar trebui sa ma intereseze pe mine de producator in cazul asta ?
    dar e de inteles replica ta avand in vedere varsta si "profesia" ..stai sa ajungi salariat,sa vezi cum iti schimbi opinia...

  11. #51 SP
    Member pufy's Avatar
    Dar sunt curios de cei care inchiriaza jocuri ,ei cum se vor descurca ?

  12. #52 SP
    \ tudyniuz's Avatar
    Quote Originally Posted by pufy View Post
    Dar sunt curios de cei care inchiriaza jocuri ,ei cum se vor descurca ?
    Faliment

  13. #53 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Quote Originally Posted by erik95 View Post
    @MonkY: Nu ii sustin, doar ca in multe cazuri producatorii chiar au de pierdut. Darksiders nu a avut vanzari fenomenale, insa sunt convins ca in cazul in care toata lumea l-ar fi luat din magazin (vorbesc de cei care au cumparat SH, nu de cei care l-au piratat, aia e alta poveste) vanzarile ar fi fost mult mai mari. Plus ca diferenta dintre pretul unui joc SH si pretul unui joc nou nu e foarte mare.
    Faptul ca Darksiders n-a avut vanzari fenomenale nu se datoreaza in nici-un caz pietei SH (sau prea putin). In primul rand, de vina este marketingul si PR-ul. In al doilea rand, este un joc "de nisa". Nefiind FPS, MMORPG si ce vrea majoritatea, aproape 2 milioane de copii vandute cred ca e chiar ok. In al treilea rand, are un rating de 7/10 pe majoritatea site-urilor de profil. Nota gen metacritic e crescuta datorita unor maniaci, care ca si mine, i-au dat note apropiate de 10

    Cat despre piratat... e suficient sa ne uitam ca pe PC s-a vandut in 30.000 de exemplare. Nu-mi spune ca PSN Pass-ul si alte aberatii de genul asta, vor face sa creasca incasarile si pe PC, nu? Hell no. Lasa ca platesc tot fraierii...

  14. #54 SP
    \ tudyniuz's Avatar
    Daca pun astfel de coduri pentru multiplayer eu zic ca e cat de cat ok. EA adopta metoda asta de ceva vreme. Dar daca campania mea singleplayer din Resistance 3, de exemplu, o sa fie pusa pe pauza pentru ca am cumparat jocul SH, las PS3 si ma orientez in alta parte. Nu imi pasa de nicio consola. Nu dau doi bani pe PS3 si Xbox360. Imi pasa de jocuri. Merg cu cei care ma lasa sa am cea mai mare libertate in a juca jocurile. Iar de multiplayer nu imi pasa.

  15. #55 SP
    Senior Member RaverX's Avatar
    Quote Originally Posted by tudyniuz View Post
    Iar de multiplayer nu imi pasa.
    Nici mie, chiar deloc. Si asa ma enervez destul in singleplayer din cauza unor dobotoci care s-au gandit sa faca jocurile dificile si frustante chiar si pe easy. Dar noi suntem minoritatea...cred. Majoritatea joaca multi la greu, cunosc lume care nici nu se uita la singleplayer, de aia au si aparut multe jocuri care-s doar multi. Si restul au scris mare pe cutie : multiplayer enabled, etc.

  16. #56 SP
    Member Mariush's Avatar
    Noi suntem astia mai nostalgici care preferam sa ne lasam prinsi in story si gameplay si dorim sa ne "identificam" in imaginatia ipotetica a existentei cu personajul din joc. Or maybe it's just me ?

  17. #57 SP
    Senior Member erik95's Avatar
    Quote Originally Posted by MonkY View Post
    Faptul ca Darksiders n-a avut vanzari fenomenale nu se datoreaza in nici-un caz pietei SH (sau prea putin). In primul rand, de vina este marketingul si PR-ul. In al doilea rand, este un joc "de nisa". Nefiind FPS, MMORPG si ce vrea majoritatea, aproape 2 milioane de copii vandute cred ca e chiar ok. In al treilea rand, are un rating de 7/10 pe majoritatea site-urilor de profil. Nota gen metacritic e crescuta datorita unor maniaci, care ca si mine, i-au dat note apropiate de 10

    Cat despre piratat... e suficient sa ne uitam ca pe PC s-a vandut in 30.000 de exemplare. Nu-mi spune ca PSN Pass-ul si alte aberatii de genul asta, vor face sa creasca incasarile si pe PC, nu? Hell no. Lasa ca platesc tot fraierii...
    Nu vreau sa pornesc un flame, dar ai o sursa pentru aceste numere (da stiu, pe console s-au vandut cam 2 milioane, dar de unde vanzarile pentru PC)?
    Nu e vorba numai de Darksiders, sunt multe jocuri de genul asta. Cam toate IPurile noi si jocurile care aduc ceva nou nu se vand oficial foarte bine, dar foarte multi oameni le joaca. Este logic, pana la urma Darksiders, si multe altele (Mirror's Edge, un alt exemplu), sunt IPuri noi, nu stii de la ce sa te astepti. Eu cred ca Darksiders s-ar fi vandut in 2.5 milioane de exemplare, iar uneori aceasta diferenta reprezentata de vanzarile SH poate fi decisiva pentru studioul respectiv. Black Rock s-a inchis, desi in ultimul timp a facut jocuri bune. Darksiders 2 era sa fie anulat din cauza vanzarilor primului joc, valabil si in cazul Mirror's Edge. Conteaza insa, asa cum ai spus si tu, marketing-ul.

    Quote Originally Posted by darkpaul13 View Post
    eu chiar nu inteleg chestia asta..fiecare parte isi apara propriile avantaje...asa se intampla intr-o economie de piata..clientul vrea cat mai ieftin iar firma sa vanda cat mai scump..de ce ar trebui sa ma intereseze pe mine de producator in cazul asta ?
    dar e de inteles replica ta avand in vedere varsta si "profesia" ..stai sa ajungi salariat,sa vezi cum iti schimbi opinia...
    Folosesti cam des argumentul varstei, si nu cred ca asta conteaza. Pana la urma si eu platesc ca sa ma joc, iar modalitatea prin care obtin banii ar trebui sa fie irelevanta.

  18. #58 SP
    Senior Member darkpaul13's Avatar
    Quote Originally Posted by erik95 View Post

    Folosesti cam des argumentul varstei, si nu cred ca asta conteaza. Pana la urma si eu platesc ca sa ma joc, iar modalitatea prin care obtin banii ar trebui sa fie irelevanta.
    folosesc argumentul varstei in paralel cu argumentul modalitatii prin "castigi" banii.....dar ai avut o exprimare puerila..si numai cine nu munceste pentru bani(sau cine munceste si castiga foarte multi bani) poate avea o asemenea parere...repet..modalitatea prin care obtii banii e chiar foarte relevanta cand vine vorba de postul tau de mai sus...si da..platesti ca sa te joci..dar din banii parintiilor(cel mai probabil) si nu din banii castigati de tine la un job..

  19. #59 SP
    Senior Member erik95's Avatar
    Ok, deci parintii mei muncesc si dau 60 de euro pe un joc (pretul standard al unui joc), tu muncesti si dai 60 de euro pe un joc. Sunt aceeasi bani, pana la urma asta conteaza. Pentru ca si eu, care imi obtin banii asa, nu am fonduri nelimitate, cum cred unii, si logic ca ma gandesc ce joc merita achizitionat, iar o crestere de pret ma afecteaza si pe mine.

  20. #60 SP
    Banned cryyo's Avatar
    Ei vor sa ne ia banii. Ce credeti, noi ne mai gandim daca ii dam. E simplu.
    Stati sa vedeti o data cu PS4 noi 'inovatii'.

    Daca o sa aibe efect asupra campaniei singleplayer eu imi bag picioarele si trec pe Commodore 64.
    Bag un tetris si ma linistesc.

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 3 of 5 FirstFirst 1 2 3 4 5 LastLast

Similar Threads

  1. Achizitie volan second-hand pentru xbox By nica.mihai in forum Microsoft Xbox 360
    Replies: 3 Last Post: 20-06-2011, 16:12
  2. Consola, inca un pas inainte pentru tehnolgie By Mika in forum Stories & Other News
    Replies: 3 Last Post: 16-09-2009, 09:29

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts