E tipu ala mult prea excited, cumva, de repetivitate si grinding
Din nou amanat, pentru ianuarie-martie 2024, conform ultimului financial statement al Ubisoft.
Cine vrea cod de Beta, poate folosi. Nu stiu daca exista limita sau ceva:
https://register.ubisoft.com/skullan...13PuJx9H9-16hA
Cât aș râde dacă l-ar anula în ultimul moment!
Gen, câți o să-l cumpere pe console când ai AC Black Flag ? Pe PC nu o să-l cumpere nimeni, având abonamentul Ubisoft Plus.
La câti bani au investit și timp, scoteau 2-3 jocuri epice cu Prince of Persia.
Open Beta intre 8 si 11 Februarie.
Cred ca putem sa tratam acest open beta cu un demo si sa testam cu totii jocul, ca sa ne facem o idee mai clara si clar personala, asupra jocului.
Ce-ai ma, eu inca refuz sa accept ca o sa se lanseze asta, pana nu-l vad acolo cu "buy" in loc de "pre-order" nu cred
Nicidecum. Echipa care lucreaza acum la joc e total alta fata de cea initiala (au plecat/venit atatia oameni incat cred ca s-a schimbat echipa aproape integral si foarte probabil de mai multe ori). Abia asteapta Ubisoft sa arunce asta in apa (pun intended) ca sa mute developerii la proiecte ca lumea.
Chiar și cu grafica pe care o are acum de 2013, AC Black Flag are bătăliile navale mult mai intensive, mai emoționale (la un moment dat, nu dau SPOILER), mai spectaculoase, simți din plin când tragi ghiulele și le încasezi, te agiți când vezi că-ți moare echipajul la lupte corp la corp când capturezi corabia inamică (ca să o scufunzi apoi), ai și sentimentul ăla de împlinire când îi iei resursele și investești în reparația corabiei tale, dar și în echipamente. Și te simți încântat când explorezi.
Îl ai pe Edward Kenway, protagonistul de care te atașezi + personajele secundare, ți se dă din start și patru motive să joci jocul până la capăt: explorarea, îmbogățirea rapidă pentru a cumpăra chestii, artefactul Edenului, povestea.
Skull & Bones nu stârnește nimic din ce simțeam în AC Black Flag.
Cu toată grandoarea detaliilor, cu toate facilitățile pe care le aduce, cu grafica aia „next-gen”, cu elementele unui joc MMO cu microtranzacții...
De ce nu au putut să introducă toate mecansimele alea noi de grind....de gameplay într-un AC nou?
Iar compari un joc vechi, pe care deja l-ai jucat si apreciat (personal nu mi-a placut Black Flag) cu ceva nelansata si bazat doar pe pareri de pe internet?
Pune mana pe open beta, joaca cateva ore si vino dupa aia cu un mesaj.
De astazi este disponibil Open Beta pe Xbox, PS5 si PC, iar progresul se va transfera in jocul full.
Avem si un video cu avantajele PS5:
Ba cat de deconectat de la industrie (si istorie? bun simt?) sa fii sa pui rahat piesa pop intr-un trailer cu f-ing pirate fantasy in loc de un sea shanty reinterpretat (ca alea de obicei sunt mai vesele si uplifting, inteleg ca astia trag inspre ceva mai serios si dark). Plus acelasi speech cheesy si obosit pe care simt ca-l aud in toate jocurile "lumea ne uraste dar nu ne pasa, o ardem oricum #edgy #rebel #statulparalel". Inteleg ca jocul e varza dar macar pe marketing sa *incerci* sa ma pacalesti si sa-mi vinzi jocul.
Launch trailerul ala a reusit sa faca piratii sa para plictisitori, nu credeam ca e posibil.
Jocul arata super bine si mecanicile par super interesante. In sfarsit mai vedem si altceva, ma duce cu gandul la seria silent hunter. Oricum e clar ca jocul nu e pentru oricine, dar cine si-a dorit sa fie pirat de mic atunci sigur se va bucura de aceasta capodopera. Deja Ubisoft este la nivelul la care nici nu prea mai are nevoie de prezentari, beta, demo si alte reclame. E facut de Ubisoft stii sigur ca e ceva special.
Si in primul trailer au folosit un cover al piesei Crazy - Seal, care mi s-a parut un pic mai potrivita:
Bookmarks