Tare frustrant pare din review-ul lui SkillUp.
Faza de la minutul 17 e foarte aiurea .
Tare frustrant pare din review-ul lui SkillUp.
Faza de la minutul 17 e foarte aiurea .
IGN i-a dat 7. Gamespot i-a dat 5.
Mi se pare "tare" ca unii au pus la minusuri faptul ca NG+ o sa vina in future update, deci nu day 1, sau ca nu inoveaza fata de Dead Space.
Majoritatea jocurilor au NG+ ca update si acolo nu e minus (vezi GoW Ragnarok), iar cu inovatia...
Le zice prea frumos totusi …aproape suspect ! Glumesc ! Arata beton jocul (11:20 ray tracing transmissions… ) Nu cred ca s-a plans careva de partea de visuals ! Il incerc mai tz si eu pe steam in limita a 2 ore
Din pacate a jucat exclusiv pe PC unde, daca urmaresti analiza DF, are niste probleme fff mari. Si la fel, se vede ca nu a avut nici cel mai bun sistem si nici setarile corecte pentru imagine.
D-aia a si zis ca nu recomanda jocul, momentan.
Dar in rest, ei livreaza ce au promis. Doar ca asteptarile oamenilor erau putin mai ridicate.
Pacat ca au ramas pe UE 4.2 in loc sa treaca la UE5. Oricum jocul arata senzational iar combat-ul pare interesant.
Jocul e intr-o stare proasta pe XSX și PC, foarte multe probleme am văzut in review-ul de la DF. Poate îl repara și ei pana ajunge pe GamePass.
Nu cred ca ajunge in gamepass prea curand, sincer.
Si da, e intr-o stare fff nasoala momentan si pe X. E ceva problema a lor, interna si trebuie sa o rezolve rapid.
Combatul pare interesant? care parte? Aia in care dai dodge automat tinanand apasat stanga/dreapta sau cea in care te cotonogesc inamicii din toate partile? In afara de aspect/atmosfera, care si mie imi plac mult, nu mi se pare ca jocul livreaza altceva.
Da, partea de hand to hand combat mi se pare interesanta. Fix partea cu dodge la momentul perfect + hit mi se pare interesanta. Nu stiu cum o fi in joc efectiv, dar din ce am vazut si in teorie, mie mi se pare interesanta.
OMG ! pur si simplu ramai masca ! Pe PC ma ia cu recomandari din astea la 146fps-uri ! Recunosc ! Nu se poate juca fara drop-uri de cate 30fps-uri. Sta in 70 urmatoarea secunda in 40 si iar . Daca il limitez la 30 fps’s tot scade la 20 pt o secunda si revine . Solutia …totul pe medium . Deck-ul sta mai bine
l-au updatat de dimineata. Sta mult mai bine la capitolul stutters, dar este loc pt imbunatatiri. Jocul mi se pare mai apropiat de Riddick : Escape from Butcher bay decat de DS . Are vibe-ul ala !
Gata l-am terminat. Mie chiar mi-a placut. M-a tinut in priza mereu, mi-a placut si combatul, ai si melee ai arme. Grafica extraordinara, timpul de joc mai mult decat suficient. Este un survival horror reusit. Nu m-a deranjat faptul cand vin pe tine 3 mutanti deodata, asa si trebuie, nu pe rand ca in alte jocuri tampite de parca stau la coada sa te atace; asta e realitate. La fel si inventory, foarte bine ca e limitat, nu sa strangi in prostie sa nu mai fie dificil deloc. Jocul e linear, exact ca si Dead Space, asa si trebuie, doar ai un obiectiv de la bun inceput nu sa te plimbi de nebun, aiurea. Lumea am vazut pe internet, ca se plange ca nu poti explora, pai in realitate asta ai face, ai explora sau ai vrea sa scapi cat mai repede? Asta mi-a placut, e cat mai aproape de realitate. Mult iar mi-au placut scenele mortii, cand te omoara, dementiale.
Am impresia ca multi au uitat cum a fost Dead Space, e practic acelasi joc, aceeasi poveste simpla, acelasi gameplay, doar ca era ceva mai spooky.
Sa acorzi astfel de review-uri sau note ca vezi domne nu e fix dead space, ca are frame drops, ca are stuttering, pi ultimele doua se vor rezolva printr-un update si gata, care e problema? Sincer daca asta ar fi fost lansat prima data in locul lui Dead Space si invers, pai cu siguranta si despre Dead Space s-ar fi zis la fel.
In concluzie, joc bun, m-a tinut captivat incontinuu, ai de toate in el, pentru mine se vede ca au pus suflet in el. Singura chestie enervanta a fost Heal-ul, ii ia o groaza de timp sa isi dea heal.
L-am terminat si eu . Frumos !
Manusa am upgradat-o complet , varianta logica pt mine . Skunk Gun-ul este cea mai puternica arma din apropiere si aveti grija sa n-o ratati cand explorati (chapter : Habiat).
La capitolul graphics este superb . Cel mai misto volumetric fog, diffuse lightning ...translucent skin, pe care le-am vazut intr-un joc.
Glen Schofield, CEO of developer Striking Distance Studios, explained :
Hai cu DLC-ul si NG+ ul !what happened to cause the problem on Twitter(opens in new tab). "A wrong file was patched", he said. "Just freakin error by someone rushing." He also referred to it as "a clerical error", and said that, "It's launch day, this happens unfortunately. This is Krafton's 1st sp, console game so we're basically doing everything ourselves like a startup. I apologize"
Jocu ăsta imi aduce aminte de The Order 1886. Arata foarte bine, are voice acting bun, gameplay simpluț, dar flashy si satisfăcător. Dar toată lumea o sa-l huleasca și o sa-l uite pt ca nu tine 100 de ore si pt ca la lansare site-urile si review-erii cu renume au dat cu el de pământ pt ca e "prea simplu".
Problema e pricetag-ul.....niciun joc nu merita 70 de euro/ dolari pentru 10 ore de gameplay...oricat de extraordinar ar fi. Este o parere personala binenteles, dar in conditiile in care sunt jocuri mult mai lungi la acelasi pricetag, nu prea se justifica.
Astept SH sau vreo reducere considerabila.
Problema e price tag-ul la orice joc, in general, nu la jocurile "scurte".
Eu nu inteleg de ce lumea vrea in continuare jocuri de 60-120+ ore, eu nu le mai suport, prefer sa am de unde alege.
Si as alege oricand un joc mai scurt, dar care este unic pe tot parcursul, si nu repetitiv, de dragul de a dura mai mult.
Fiind genul care face cam 100% intr-un joc, au inceput sa ma dispere.
Aproape toate jocurile lungi sunt lungite total artificial.
Si aici imi vin in minte AC Origins si AC Odyssey. Valhalla inca nu am jucat.
Am curatat hartile alea pana mi-a dat sangele pe nas, si am facut-o cu trainer, pe PC. Cred ca pe consola muream de nervi.
Revenind la pretul de 70 euro, nu va pune nimeni sa luati jocuri la lansare.
Sunt surprins ca pana si reviewerii inca nu s-au obisnuit cu ideea ca un joc NOU este de fapt un open beta, platesti pret maxim ca sa descoperi buguri, efectiv lucrezi la patchurile care urmeaza.
Si al doilea lucru care pe mine ma deranjeaza: DLC-urile.
Daca voi ati terminat un joc la lansare, mai aveti chef sa va intoarceti peste un an, doi, la el?
Mi se pare ca abia acum a terminat AC Valhalla cu story DLCs, la 2 ani de la lansare!
1. Nu mai stii nimic din story, ia de cauta recap-uri pe youtube
2. Nu mai stii controlls/gameplay mechanics, ia de te reobisnuieste, citeste iar hints/mapping (am patit la Iki Island)
3. Stai cu jocul instalat timp de 1-2 ani, sau reinstaleaza-l la fiecare DLC lansat
4. Dupa ce ca ai platit jocul initial, ia de plateste fiecare DLC nou lansat.
5. Iti iei jocul in editie standard (in special cei care iau fizic, si apoi te oftici ca au scos goty/complete edition, in timp ce tu ai platit si jocul si dlc-urile separat. Colectionarii de jocuri fizice stiu ca un joc pe disc, fara dlc-uri, e aproape ca un joc digital...
Dau ca exemplu aici teapa luata cu Diablo 3 Ultimate Evil Edition. Credeam ca e jocul final, ca apoi sa scoata Eternal Collection.
Mi-e prea lene sa mai pierd vremea sa-l vand acum.
Din ce am vazut pana acum, Callisto Protocol mi se pare un joc horror atmosferic superb. Este exact ceea ce vreau de la un joc de genul asta:
o experienta liniara, cinematica, imersiva, fara mizerii de zeci de de ore repetitive.
A, are niste probleme la lansare, pe XSX si PC, ce e nou in asta?
Nu mai bine verificati backlogul ala, pana apar patchuri si discount la joc ?
Bookmarks