Teaser trailer:
https://youtu.be/xI7wA60-sQw
Full announcement pe 26 mai, ora 03:00.
PS5, XS, PC.
Printable View
Teaser trailer:
https://youtu.be/xI7wA60-sQw
Full announcement pe 26 mai, ora 03:00.
PS5, XS, PC.
Lansare pe 25 octombrie. Prologue demo disponibil acum.
https://youtu.be/gQOwARnF-zA
Jodie Corner is Emily Hartwood:
https://youtu.be/FTY4J2MpyCE
David Harbour is Edward Carnby:
https://youtu.be/zZghSKV5nwk
Amanat pentru 16 Ianuarie 2024.
Amanat pentru 20 martie.
Into the Madness:
https://youtu.be/KVYY34GT3ac
Metacritic:
- 64 - PS5
- 65 - XSX
- 67 - PC
OpenCritic:
- 63
Recenzii vdeo:
IGN:
https://youtu.be/74lvkWvu8s4
GameSpot:
https://youtu.be/x9hhQ5jZxtE
GamingBolt:
https://youtu.be/ndZU2_NU-PE
Nu uitati si de Alone in the Dark Prologue: https://aloneinthedark.fandom.com/wi..._Dark_Prologue :x
Eu am vreo 6 ore in joc si imi place foarte mult. Grafica e ce trebuie, povestea e ok iar atmosfera e super tare, au fost momente in care m-am speriat si multe momente cand mi s-a ridicat parul pe mana datorita atmosferei. Singura parere de rau este legata de lungimea jocului, desi m-am saturat de open world-uri cu zeci de ore de gameplay si multe lucruri de umplutura (timpul nu-mi mai permite sa ma pierd atat de mult in lumea virtuala si probabil si varsta isi spune cuvantul usor usor), totusi 7-10 ore par cam putine...ar fi fost mai ok ceva la un 14-15 ore.
Stiu ca se recomanda sa joci cu ambele caractere dar din ce am inteles, in proportie de 90-95% ar fi acelasi gameplay indiferent de caracter cu mici portiuni diferite si aici nu inteleg decizia lor...de ce nu au facut ceva diferit avand in vedere ca nu se intalnesc caracterele intre ele, doar foarte putin, deci e clar ca ce face unul nu face si celalalt, totusi daca incepi un al doilea playtrought majoritatea lucrurilor pe care le faci sunt identice. Nu stiu de ce nu au facut gen Resident Evil 2 unde faci ce faci cu Leon iar apoi cu Claire situatia sta diferit...
Totusi cred ca ii vor da o sansa pentru inca un playtrought doar pentru a descoperi lucrurile diferite.