Re: Ghidul cumparatorului consolist
Quote:
Originally Posted by
tudyniuz
Pentru ca isi incearca norocul cu clientul. Si nu doar ei fac asta. Eu am patit treaba asta la Apple Store. Desi in UE toti sunt obligati sa dea doi ani garantie, Apple da doar 1 an. Cum? Nu stiu. Dar lumea tot cumpara. La fel si Altex.
In Germania ps3, xbox360 au garanţie doar un an, nu sunt obligaţi sa ofere 2, dar in unele magazine sau amazon.de poti cumpăra extragarantie. La noi pt aceste console poti cumpăra extragarantie doar de la flanco. Cei de la altex sunt obligaţi prin lege sa ofere 2 ani. Un an de la producător si un an magazinul, dar nu doresc sa preia acest risc. Deci nu mai spuneţi ca asa e peste tot in EU, nu e o lege care se aplica peste tot in europa.
PS i-am explicat unui angajat altex ca nu e normal ce fac, au răspuns ca asta e politica lor si ca nu stiu ce scrie in lege. Nu am mai ameninţat cu OPC pt ca m-am saturat sa vb cu pereţii, m-am dus la flanco. Daca cineva mai primeşte acel certificat pt un an doar, nu va mai certaţi cu ei, luati produsul asa si vb cu cei de la OPC, amenzile sunt puse in practica, poate se satura p�nă la urmă, desi nu cred... Un tel la OPC cu o exprimare coerenta durează 5 min
Re: Ghidul cumparatorului consolist
Quote:
Originally Posted by
iry
Huh, citind aici, am pus si eu mana pe garantia ps3-ului luat din mediagalaxy, si vad ca am doar 1 an garantie. Maine dimineata ma duc peste ei, sa vad ce pot rezolva. Daca nu vor sa-mi dea garantie pe 2 ani, nici o problema le returnez consola, stiu ca in 10 zile poti returna orice produs, asa-i?
Parca daca e cumpărat online
Re: Ghidul cumparatorului consolist
Quote:
Originally Posted by
iry
L-am cumparat din magazin, sigur o sa intampin probleme din partea lor, atunci apelam la opc in cel mai rau caz.
Mai bine OPC direct, asa au făcut mereu astia din altex-media galaxy