Ghidul cumparatorului consolist
Quote:
Originally Posted by
enemigo
Ok, vad ca incepe un flame si chiar nu vreau. Eu am zis intr-un comment anterior, probabil ca nu vor onora comenzile, dar daca stii cum sa pui problema trebuie sa primesti un "reward" pentru eroarea lor (eroare care pe tine ca si consmator nu are de ce sa te intereseze cum a aparut). Se pare ca sunt suficient de sofisticati sa-si asume aceasta greseala. Foarte bine, bravo lor.
Daca ai avut norocul sa dai de site chiar in momentul "oportun", ai profitat. Nu e nimic rau in asta. Daca tu nu stii sa-ti faci un bine, atunci cine sa o faca? Si nici nu se pune problema de furat sau alte cele, sunt comercianti, trebuie sa se astepte la asta si sa aiba masuri de precautie. It's a business, this is how it works. :)
Ba e ceva rau in asta.una era sa fie un produs de 400 lei la 100,si alta sa fie la 0 o gramada.in primul caz putea sa fie o mega reducere si tu sa fii indus in eroare ,insa in cazul de fata era clar ca e o eroare,dar tu ai plecat din prima cu gandul sa obtii ceva din greseala lor,ceea ce moral e gresit.adica nu e ca si cum iei un produs din raft cu pretul 100Ron si ajungi la casa si iti cer 400.atunci ai toata dreptatea sa faci scandal si sa-l primesti la 100.
Ghidul cumparatorului consolist
Ca sa fim corecti au anuntat inainte de sarbatori ca vor relua livrarile si comenzile incepand cu data de 06.01.2015 si cred ca au plecat in vacanta . Sa nu inteleaga cineva ca le tin palma dar e bine ca n-au renuntat la romanica sa le mai faca ceva concurenta astora cu "magazine in domeniul gaming" de la noi care , my god , sucks . Daca ar mai veni si altii ( din Polonia , din Cehia de unde vor ei ) ar fi perfect . Unii se plang de bariera lingvistica dar eu ma lovesc de asta zi de zi cu unii care-s romani cica asa ca pot trece usor peste ea , chiar daca ei folosesc google translate macar incearca .