@Media Galaxy
o sa mai aveti Rise Of The Tomb raider 20 Year Celebration in stoc? varianta normala nu cea cu artbook
@Media Galaxy
o sa mai aveti Rise Of The Tomb raider 20 Year Celebration in stoc? varianta normala nu cea cu artbook
Hello. Se poate face retur si in magazin. Unde ti s-a spus mai exact ca trebuie doar online?
Tocmai ce ne-a sosit de curand stoc nou si suficient.
O sa mai aducem in stoc aceasta editie. Momentan asteptam informatii de la furnizor.
Dap. Urmeaza in curand sa o listam pe site.![]()
Am o comanda confirmata la Altex din data de 5 februarie. Timpul de livrare cica este de 1-3 zile lucratoare.
Ieri pe 8 februarie am sunat la relatii cu clientii si am fost informat ca va veni in cursul zilei ceea ce normal nu s-a intamplat.
Suntem in 9 februarie si nimic.
In consecinta, data viitoare ma voi orienta spre alt magazin online.
Este vreo șansă să vedem Shadow of the Colossus Special Edition la noi ? De asemenea aș fi interesat să cumpăr și God Of War Limited Edition !
Sent from my LON-L29 using Tapatalk
@Media Galaxy: Salut! Am comandat un Xbox One X acum doua zile, insa nimeni nu stie sa-mi spuna cand va ajunge. Ti-am trimis prin PM nr de comanda, ti-as fi recunoscator daca m-ai putea ajuta. Multumesc.
De ce nu mai introduceti optiunea de verificare a stocului unui produs?
Acum nu mai putem face nici rezervare.
A disparut inainte de Black Friday...
^A scris mai sus ca ii bate php-ul de ceva timp si inca nu reusesc sa isi organizeze bazele de date.
@MG Eu m-am axat mai mult pe programare grafica, dar daca vreti vorbesc cu un coleg care stie back end sa va repare site-ul.![]()
Prieteni, dar voi chiar nu sunteți in stare in 2018 sa va gestionați stocul de produse?
Iar anulati comenzi pe banda rulantă?
Sunteți singurii nesimțiți care faceți acest lucru de câțiva ani încoace.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Salut. Imi cer scuze pentru neplacere. In momentul de fata, stocul nostru se sincronizeaza atat cu depozitul online, cat si cu cateva magazine. In cazul magazinelor sincronizarea stocurilor dureaza un pic si sunt cazuri in care apar discrepante.
In cazul in care produsul comandat nu mai este pe stoc, clientul este contactat pentru a i se oferi un termen de livrare a urmatorului lot de marfa sau ii este prezentata o alternativa similara. Te rog sa imi dai numarul de comanda via PM ca sa pot face o verificare.
Media Galaxy
Unele listinguri de produse nu functioneaza: https://mediagalaxy.ro/gaming-jocuri...switch/jocuri/
Hello. Multumesc de notificare. Se fac cateva refresh-uri la site si urmeaza in curand sa revina la normal categoria.![]()
Salut. In viitorul apropiat va fi reimplementata acea functie sub o noua denumire "Click & Collect".
Sincer, nu cred ca exista utilizator pe acest forum care sa fi avut mai multe meciuri cu MG ca si magazin decat mine, insa userul in sine care va raspunde aici da dovada de mult bun simt si nu cred ca merita astfel de apelative.
La ei problema cu stocul provine de la un singur lucru dezastruos si cancerigen care se intampla la ei, ca si structura. Stocurile de online sunt diferite fata de cele fizice, din magazin.
O sa explic.
Am comandat un joc in iarna lui 2016 spre 2017, online la ei pe site platit frumos. Nu are importanta titlul. Printr-un concurs de imprejurari coletul s-a pierdut, s-a dus la ceruri.
M-am dus personal in cel mai mare magazin MG din orasul meu, de marimea unei sali polivalente, cu emailul printat de comanda finalizata ca sa ridic jocul din magazin, de pe raft, unde erau expuse 500 de copii ale acestui joc.
"Nu se poate". Infart, tulburare emotionala, frisoane, atacuri de panica.
Aveau 3 rafturi cu acel joc expus si nu se putea... stocul din magazin este diferit de cel online.
Ma uitam la doamna care il luase pe "nu se poate" in brate si imi aminteam de cum a bagat Greuceanu zmeul in pamant pana la gat cu un singur pumn.
Venisera sarbatorile aveam 1 saptamana de vacanta si aveam timp sa ma joc si nu se putea... daca nu se putea...
Imi aminteam apoi ca nu vreau cazier ca am o familie de intretinut... si din acea zi doamna respectiva a devenit pentru mine "Doamna cea cu nu se poate".
Si uite asa a platit baiatu un joc de 2 ori, ca am cedat si mi l-am cumparat digital nu puteam sa pierd o saptamana propice pt gaming din cauza doamnei.
Despre ce vorbim? Nu sunt nesimtiti, e pur si simplu vorba de o structura gandita prost, iar angajatii din front end nu au nici un fel de vina saracii, ei iau ciomegele iar cei vinovati pentru asta stau linistiti.
Bookmarks