Ce se intampla cu Altex / MediaGalaxy?
Quote:
Originally Posted by
Xander Ro
Sincer, nu cred ca exista utilizator pe acest forum care sa fi avut mai multe meciuri cu MG ca si magazin decat mine, insa userul in sine care va raspunde aici da dovada de mult bun simt si nu cred ca merita astfel de apelative.
La ei problema cu stocul provine de la un singur lucru dezastruos si cancerigen care se intampla la ei, ca si structura. Stocurile de online sunt diferite fata de cele fizice, din magazin.
O sa explic.
Am comandat un joc in iarna lui 2016 spre 2017, online la ei pe site platit frumos. Nu are importanta titlul. Printr-un concurs de imprejurari coletul s-a pierdut, s-a dus la ceruri.
M-am dus personal in cel mai mare magazin MG din orasul meu, de marimea unei sali polivalente, cu emailul printat de comanda finalizata ca sa ridic jocul din magazin, de pe raft, unde erau expuse 500 de copii ale acestui joc.
"Nu se poate". Infart, tulburare emotionala, frisoane, atacuri de panica.
Aveau 3 rafturi cu acel joc expus si nu se putea... stocul din magazin este diferit de cel online.
Ma uitam la doamna care il luase pe "nu se poate" in brate si imi aminteam de cum a bagat Greuceanu zmeul in pamant pana la gat cu un singur pumn.
Venisera sarbatorile aveam 1 saptamana de vacanta si aveam timp sa ma joc si nu se putea... daca nu se putea...
Imi aminteam apoi ca nu vreau cazier ca am o familie de intretinut... si din acea zi doamna respectiva a devenit pentru mine "Doamna cea cu nu se poate".
Si uite asa a platit baiatu un joc de 2 ori, ca am cedat si mi l-am cumparat digital nu puteam sa pierd o saptamana propice pt gaming din cauza doamnei.
Despre ce vorbim? Nu sunt nesimtiti, e pur si simplu vorba de o structura gandita prost, iar angajatii din front end nu au nici un fel de vina saracii, ei iau ciomegele iar cei vinovati pentru asta stau linistiti.
Și ce treabă are asta cu faptul că mi-au anulat o comanda cu un produs aflat pe stoc in momentul plasării comenzii?
Dacă tu crezi că nouă, clienților, ne pasă de cum își gestionează firmele stocurile și ce se întâmpla in “spate”, te înșeli, nu așa funcționează relația client - firmă.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ce se intampla cu Altex / MediaGalaxy?
Poți sa citești din nou postările și ai sa vezi că nu m-am adresat nimănui, m-am adresat firmei dacă e sa o luăm așa.Că a apărut un tip care lucrează pentru MG/Altex aici pe forum și mi-a răspuns la postare, e altceva, in nici un caz nu m-am adresat lui. Makes sense?
EDIT : Si in nici un caz nu m-am adresat nasol, am zis o realitate. Dacă tu ești ok cu faptul ca se anulează comenzi când pe site apare ca sunt pe stoc produsele, bravo tie, eu fac parte dintr-o alte lume.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ce se intampla cu Altex / MediaGalaxy?
Am inteles asta dar Xander zicea ca nu se merita sa jignim un dude care incearca sa ajute pe aici cat de cat chiar daca firma isi merita apelativele tale .
Edit : Sigur ca nu-s ok si evident ai dreptate pe fond dar e bine pana la urma ca vine un nene in intampinarea problemelor noastre tocmai aici pe forum si nu cred ca se merita sa-l luam la "bumbacit" tocmai pe el .