am returnat-o si pe asta.
@ATX-MG exista o modalitate de a primi un produs conform(am vazut ca si in setul asta unii clienti au primit ce trebuie)? Nu de alta, dar nu vreau sa va comand si returnez tot stocul curent de console.
am returnat-o si pe asta.
@ATX-MG exista o modalitate de a primi un produs conform(am vazut ca si in setul asta unii clienti au primit ce trebuie)? Nu de alta, dar nu vreau sa va comand si returnez tot stocul curent de console.
Daca te "incalzeste" cu ceva.. sa stii ca eu am returnat una ce a venit zgariata din fabrica (o julitura neagra pe lateral).
Nu stiu ce QC/ QA au cei de la $ony.. dar eu unul nu am vrut sa-mi bat capul. Nici macar nu i-am dat drumul. I-am dat retur direct.
Acum aud de sigilii rupte si lipite din nou.. good times.
Destrabalarea economica, penuria de componente, haosul logistic.. bombe.. arlechinul comunist Daea.. femei cu barba.. nu stiu.. suntem realisti dar toate au o limita. Iar ce-am patit eu era acum un an cred..
N-o fi vina Altex dar poate ca Altex ar trebuie sa discute (cumva) cu $ony. Sau cu furnizorul dambovitean. Retur constant nu stiu cat bine este. Nici frustrare constanta pentru consumator. Bad business.
LE: multumesc si eu @ATX-MG inca o data pentru ajutorul cu returul si alocarea uneia noi
Inteleg ca Sony cel mai probabil Fs this up. Dar nu pot sa ii reclam pe Sony ca ei zic ca nu se ocupa de vanzarea sau suport la Console PS5 in Ro.Ei sint doar cu PS Store digital.
Stiu si ca probabil 9 din 10 clienti din Ro nu s-ar plange de asta. Dar pt mine, pe banii mei + 50€ taxa de samsar ma astept produsul sa fie nou nout.
Sincer, daca ar fi fost orice produs, la promotie sa zicem. Nici nu ma interesa, sa functioneze doar sibsa am garantie. Daca era la pret de retail, as fi zis de la prima, aia cu cod. Mah...ii cu sigiliul rupt si are manualele de la Digital Edition, da ii la pret corect si consola in sine parea neatinsa. Dar asa, si la suprapret( 50€ mic fata de altii, dar e) si problema la sigilii....asta nu pot sa accept
Salut!
Am avut o problema cu doua produse comandate de la Altex, probleme cu data expirarii.
Am vorbit cu cei de la Altex si a ramas ca imi vor restitui sumele insa mi-au dat voucher doar pentru un produs, a mai ramas unul. Le-am scris insa nu am primti raspuns.
Daca ma poti sjuta, te rog, iti las aici datele: tichet CRM:0120164 , comanda ATX000019274788 .
Stii cumva daca acele vouchere le pot folosi si fizic in magazin sau voi fi obligat sa le folosesc online? Daca sunt obligat sa le folosesc online, am posibilitatea sa le folosesc pe ambele in aceeasi comanda?
Multumesc!
ATX-MG am un Joystick Drifting pe gamepadul de PS5, pot sa trimit doar gamepadul la garantie? Sau trebuie trimis impreuna cu consola?
Ce aiurea, trebuie sa trimit tot pachetul gamepad, consola joc doar pentru garanția unui gamepad. Foarte proasta politica asta.
intreb din experienta personala recenta. Care Sony in Romania cand vine vorba de console? poti sa ne pui la dispozitie un nr de telefon sau adresa de mail unde Sony Romania sa poata sa raspunda la intrebari de suport sau garantie pe partea de console?
De unde stiti voi ce serie are controllerul din pachet?S-a mai discutat in trecut.Cumpar alt controller alb si pe cel din pachet defect il trimit in garantie cu documentele de achizitie pentru cel nou .Asa apare pe factura de la Altex.
Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk
^Daca ar avea o bază de date cu seriile produselor nu ar mai cere să trimiți și consola in garanție că sa verifice seria produselor. E foarte clar că poți trimite orice controller in garanție pe o factura de controller. Nu e tocmai etic, dar nici sa îți ceara să trimiți tot pachetul când tu ai doar un accesoriu defect nu e tocmai etic.![]()
E aberanta treaba asta cu trimisul consolei pentru un controller defect. Pana la urma cred ca o sa cumpăr un gamepad nou alb și îl trimit pe cel vechi la garanție cu factura de la cel nou, alta soluție de bun simt nu văd.
Salut! Pentru tot ce tine de ecosistemul PlayStation, iti pot da numarul de telefon de la customer support: 0358.630.021
@Jon209, avem FIFA 23 la precomanda pe site:
https://altex.ro/jocuri-console-pc/c...ectronic-arts/
Mda, foarte aiurea ca nu se poate altcumva.
Mi se pare ca aceste conditii sunt gandite ca sa te faca sa renunti la dreptul de a utiliza garantia.
Depanero (consola cumparata de la eMag) mi-au cerut doar o poza pe Whatsapp cu seria consolei atunci cand am trimis controller-ul.
Bookmarks