Star Trek: Legends iOS gameplay
Star Trek: Legends is a fun RPG caught between two worldsOriginally Posted by Eurogamer
Star Trek: Legends iOS gameplay
Star Trek: Legends is a fun RPG caught between two worldsOriginally Posted by Eurogamer
Facebook brings cloud games to iPhone, iPad via web app - The VergeOriginally Posted by The Verge
Assassin's Creed: Codename Jade playtest gameplay leak - https://www.reddit.com/link/zo3jqd/v...17sf6a1/player .
Hardware RT si jocuri native pe iPhone 15 Pro si Pro Max:
Mirage, early 2024, restul, later 2023.Originally Posted by Apple
Resident Evil Village will be released for iPhone 15 Pro and iPad on October 30, Capcom announced during the Tokyo Game Show over the weekend: link here.
Jizas, 59.99 + 39.99 pentru un joc care este totusi lansat acum mai bine de 2 ani? Greedy much, Capcom?!?While both games are free to start, they will require $59.99 and $39.99 in-app purchases, respectively, to unlock the full experience.
Anyway, sunt sigur ca multi il vor cumpara, ca sa demonstreze ce consola misto au.![]()
Problema nu e ca jocul a iesit acum 2 ani, ci ca vor sa pastreze preturile jocurilor AAA actuale, cand de fapt ei livreaza o versiune mai slaba, de jucat pe un ecran mic si sigur nu ofera nici macar ce ofera switch, adica acel sleep excelent realizat sau macar ceva sistem de checkpoints care sa permita joaca de cate 1-2 minute per sesiune daca vrei asta.
Da, sigur, exista posibilitatea sa scoti pe un monitor sau TV, prin acel cablu USB Type C, dar cel mai probabil procentul care chiar va face asta este infim.
Sunt curios totusi ce inseamna acel free to start - oare ai macar 5-10-30 min de joc free?
De unde stii asta (ca va fi mai slaba)? Sau cine stie, poate s-o fi intamplat vreo minune si i-a crescut brusc puterea hardware a Switch-ului, eventual a trecut si la 120Hz... Serios acum, minunea in sine e ca au reusit sa-l faca sa mearga si pe Switch, chiar daca de multe ori cred ca de-abia duce 20FPS-uri, la o rezolutie de-ti vine sa-ti bati copiii.
Unii se mai joaca si pe iPad (plus versiunea de Mac), sau de ce nu, poate vrei sa faci mirroring pe un TV de 85". Macar stii ca nu vei scoate rezolutia aceea execrabila de pe Switch. Btw, here is some gameplay on iPad (pffft, cautati si voi alt video, ca in asta, omul nu s-a obosit sa scape de luminile reflectate fix in ecranul tabletei - horror):
Din ce scrie pe AppStore "A limited part of the base game can be played for free." - deci nu cred ca e limitat ca timp, ci probabil e doar zona de inceput. Ceea ce mi se pare foarte misto, asa ar trebui sa fie toate jocurile de tip paid.
Se vede din videos pe care le-am tot vazut in reviews - pentru ca se pare ca majoritatea au avut si jocul disponibil, la review. Obiectele sunt very low poly si texturile low rez, dar in schimb atmosfera arata foarte bine. Se stie oricum ca ruleaza 720p si 30fps - da, e ft tare ca poate duce asa ceva - sure, dar pret full?
Sa fim seriosi, cine-si cumpara asa ceva, care costa cat ambele console la un loc, cel mai probabil are un loc mai bun sa joace.
Si la urma urmei, revin - cine joaca un joc de genu, pe telefon/tableta?
Cine se ocupa de dezvoltare de mobile games, stie foarte bine cum functioneaza si ce trebuie sa iei in calcul - faptul ca lumea joaca in reprize fff scurte, deci trebuie misiuni fff scurte, multe checkpoints sau jocuri fff mici cu totul. Cei care stau cu orele pe asa ceva sunt exceptia de la regula.
Personal nu m-am mai jucat un joc pe telefon (ipad nu mai am de multi ani) de foarte mult timp - am mai testat 1-2 chestii, dar in niciun caz sa ma joc. Da, ok, poti atasa gamepad si da, ok, au evoluat incredibil de mult, dar sa ajungi sa dai 60$ pe un joc pe care sa-l joci asa...
Anywho - iar sunt hater. Probabil nu vad eu the super big pictureDar cred ca daca bagau jocurile la 20$ era cu totul alta situatie.
Despre pret, sunt complet de acord. E enorm, asa cum am zis mai sus, cineva s-a calicit rau de tot. Chiar sunt curios daca se va vinde bine la pretul acela.
Despre rezolutie si fps, daca te uitai in filmuletul de mai sus, ai fi vazut ca in varianta asta deja sunt disponibile extra rezolutii, merge si in 120FPS, ai cam aceleasi setari ca pe PC (desigur, cu limitari)...
Cat despre faptul ca tu nu te-ai jucat pe telefon, ca iPad nu mai ai de multi ani, stii cum e, nu? Daca nu se aplica la tine, nu inseamna ca e si adevarat. Eu ma joc mai mult pe iPad decat pe PS5 si XSX la un loc. Pe iPhone, alte mobile sau pe mizeria aceea de ecran de 7" al Switch-ului (valabil si la Steam Deck, dealtfel) nu mai ma pot juca, stiind ca am TV-ul de 85" langa mine, proiectorul de 150" mai sus, si cateva casti VR unde ecranul e... all arround you. Sau poate am imbatranit, si-mi place sa nu ma mai chiorasc la chestii minuscule. Bine, daca as calatori mai mult, poate m-as juca si pe portabile mai mult, but meh... in ziua de azi mai bine iei niste ochelari AR si ai 100-150" in your face.
Apropos de asta, chiar ma bate gandul sa iau niste ochelari de genul... am vazut ca se tot bat diverse modele... as fi curios care s-ar pupa cel mai bine cu iOS-ul, si ce recomandati. Daca ati folosit vreunul asa ceva, desigur (poate chiar conectate la Switch, Steam Deck sau mai stiu eu ce, nu neaparat la un iPhone sau iPad). La chestii de genul acesta ma refer:
---------- Post added 26-09-2023 at 00:26 ----------
Si a sarit internetul in aer, ca nu merge Genshin Impact bine pe noul 15 Pro. Avand in vedere ca toate celelalte i-au rulat perfect omului, eu as spune ca e vorba de ceva lipsa de optimizare acolo. Anyway, vedeti si voi de la minutul 12:30.
Vorbim de lucruri diferite.
Pe iPad cu M-uri, ma astept sa ruleze fix versiunea de Mac, adica aia de de PC, care ruleaza si pe laptopurile cu GPU integrat.
Pe iOS in schimb, care momentan au A17 Pro-uri, ma astept sa fie ceva mai slab cu totul si sa ramana la 720p cu 30fps momentan - vedem de la iPhone 16 Pro ce se mai schimba.
Problema este ca ei vand jocul la acelasi pret, atat pe iPad OS cat si pe iOS, iar pe iPad e clar ca e jocul de Mac, iar pe iOS e efectiv alt joc, mai low poly.
Chestia cu pretul cred ca o justifica oferind si versiunea de Mac, care ar trebui sa ruleze la fel de bine ca cea de PC.
E Universal app, therefore are acelasi pret. Jocul e fix acelasi, difera doar setarile. Plus faptul ca in aceeasi bani il poti juca si pe Mac, iPad si iPhone (spuneau inclusiv de cross-platform saves). Also, daca ne uitam la benchmark-uri si tinem cont de rezolutia mai mica a iPhone-ului, nu vad de ce sa fie jocul altul. A17 Pro duce cam tot pe unde este si M1. Cel putin in teste (care sunt ferm convins ca nici macar nu sunt optimizate pentru noul hardware RT). Basca, se vede in testul de mai sus, ca de fapt iPad-ul ruleaza in rezolutie wide, ca pe telefon. Daca era alt joc, ar fi avut macar o rezolutie sa fie full-screen pe iPad si Mac. Deci eu unul as spune ca e cam invers... jocul de iOS e baza, si iPad si Mac au doar avantajul extra setarilor. Acum, vom vedea... mai e un pic. Oricum o sa-l pornesc sa vad daca e "alt joc" pe iOS fata de iPadOS (Mac n-am, sorry). Eu pot paria ca e acelasi.
Bookmarks