Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 17 of 20 FirstFirst ... 7 15 16 17 18 19 ... LastLast
Results 321 to 340 of 387

Thread: Sekiro: Shadows Die Twice

  1. #321 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    L-am inceput si eu si pare interesant facut, mai ales pentru verticalitate si open world desi asta-l face cumva mai usor - probabil mai putin boss fights.

    Am jucat vreo ora, cred, timp in care am inchis consola de cateva ori as usual - adica in rest mode - si jocul a ramas asa.
    Iar acum cand l-am deschis, dupa ce am inchis consola pentru vreo 20 de minute, mi s-a decalat sunetul si nu reusesc sa-l mai fac sa revina.

    Am incercat initial cu un fast travel, dupa care cu un exit to menu, dupa care cu inchis jocul complet si revenit unde eram, dupa care cu trecut direct in alt joc si sa las consola sa-l inchida fortat si tot nu si-a revenit.

    Exista vreun fix pentru asta? E ceva problema cunoscuta? Daca nu, inseamna ca atat mi-a fost dat sa joc...

    LE: jocul are probleme la hit box. Ma bateam cu ogre-u ala de la inceput si de foarte multe ori m-a apucat sau lovit cu piciorul, desi eram in spatele lui si nu avea cum, fizic vorbind, sa ma atinga. Si daca la lovitura cu piciorul nu e mare chestie pentru ca doar scade putin din viata, la apucat este, pentru ca ala este one hit kill.

  2. #322 SP
    Member Antiohh's Avatar
    Mie Sekiro mi se pare ca e cel mai putin ,,open world,, dintre toate titlurile fs. Nu ai multe situatii in care te simti ,,overlvl,,. Cat despre hit box, vei vedea ca sunt f putini bossi cu care te bati in stil chained ogre. Cred ca sunt vreo 5 de tot la care chiar e util sa dai dodge. Pe majoritatea trebuie sa ii parezi.

  3. #323 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Foarte bun jocul, dar overall, mi se pare mai usor decat ce am jucat anterior.
    Chiar si Boss fights mi se par putin mai usoare decat jocurile de gen, jucate anterior.

    Momentan am vreo 8h jucate si sunt curios cat va mai dura pana ceva ma va face sa-l abandonez si pe asta

    Btw, problema de mai sus, cu delay de sunet - si-a revenit cand am trecut pe offline. Nu am idee ce a fost si ma enerveaza ca nu exista un buton de online'offline, mai ales pentru cazurile de genu asta.

  4. #324 SP
    Member lucicleric's Avatar
    Cam pe la jumatatea jocului o sa iti prinzi urechile.....btw o sa ai de facut o alegere, ai grija ce alegi pentru ca poti sa ratezi cel putin jumatate din joc.

  5. #325 SP
    Member Cristache07's Avatar
    Un controller de PS4 am stricat pe Sekiro. Unul dintre cele doua jocuri From Software (la Elden Ring am urat-o pe Malenia Blade of Miquella) care m-au dus la limita rabdarii. Pe cat de mult l-am iubit asa de mult l-am urat. Oricum cand ajungi sa-l bati pe Genichiro Ashina l-a inceputul jocului, asta inseamna ca ai invatat bine mecanica jocului.

    Pentru mine cei mai grei bossi au fost:
    1. Owl Father
    2. Sword Saint Isshin Ashina

  6. #326 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Nu am ajuns inca la Genichiro Ashina.

    Momentan m-am blocat (incercat de vreo 5 ori momentan) la Lady Butterfly, care mi se pare cea mai grea de pana acum.
    Restu au fost chiar ok.

    Quote Originally Posted by lucicleric View Post
    Cam pe la jumatatea jocului o sa iti prinzi urechile.....btw o sa ai de facut o alegere, ai grija ce alegi pentru ca poti sa ratezi cel putin jumatate din joc.
    Daca e ceva chiar atat de important, poti sa spui care-i momentul si ce semnificia fiecare alegere, ca spoiler, ca sa nu ratez chiar atat de mult, mai ales ca nu sunt experimentat in genu asta de jocuri.

    Also, jocurile astea ar fi fenomenale dpdv level design si combat, daca nu ar avea boss fights.
    Asta e ce lipseste de la alte jocuri de gen si asta e ce are super deranjant aceasta serie si motivul pentru care lumea le abandoneaza.

  7. #327 SP
    Phi
    Member Phi's Avatar
    Ce nu imi place la joc e faptul ca daca iti iei omor de la un boss, si se intampla destul de des, trebuie sa strabati o gramada ca sa te intorci la el sa te lupti. In Elden Ring au rezolvat treaba asta punand 'mini' checkpoints chiar inainte de lupta.

    In rest e frumos pentru cine are timp si nervi. Eu unul l-am abandonat, fiindca oriunde mergeam, dadeam de un boss pe care nu mai puteam sa il bat - inclusiv Lady Butterfly de mai sus. Tin minte ca am fost foarte, foarte aproape sa o infrang si mi-a dat fatala... si cand ma gandesc ca trebuie sa o iau de la capat - parca nu merita

    Din pacate nu imi permite nici timpul sa stau sa analizez miscari, patterns nebunii, mai ales dupa o zi de lucru cand singurul lucru ce il vreau e sa ma relaxez, nu sa ma enervez Poate daca eram in liceu, era alta treaba, dar acum nah, no way. Nu stiu cum de reusiti voi sa il terminati care mai aveti neveste, copii, afaceri Mi se pare SF

  8. #328 SP
    Member lucicleric's Avatar
    Quote Originally Posted by razvanrazy View Post
    Nu am ajuns inca la Genichiro Ashina.

    Momentan m-am blocat (incercat de vreo 5 ori momentan) la Lady Butterfly, care mi se pare cea mai grea de pana acum.
    Restu au fost chiar ok.


    Daca e ceva chiar atat de important, poti sa spui care-i momentul si ce semnificia fiecare alegere, ca spoiler, ca sa nu ratez chiar atat de mult, mai ales ca nu sunt experimentat in genu asta de jocuri.

    Also, jocurile astea ar fi fenomenale dpdv level design si combat, daca nu ar avea boss fights.
    Asta e ce lipseste de la alte jocuri de gen si asta e ce are super deranjant aceasta serie si motivul pentru care lumea le abandoneaza.

  9. #329 SP
    Member Antiohh's Avatar
    Eu nu stiu despre ce vorbiti voi acolo. Sekiro exceleaza pe partea de boss design si cum se simte sa ii bati. Este foarte ,,fair,, in majoritatea cazurilor. Bossii sunt distractivi, unii extrem de creativi din punct de vedere estetic si mecanic. Din punctul meu de vedere, Sekiro este poate chiar cel mai bun joc pe care l-am jucat pe partea de bossi.

    Apoi checkpointsurile sunt mai mereu in fata bossilor importanti. Este mai bine decat chiar in Elden Ring. Sekiro este singurul joc FS in care nu am zis ,,bag ceva in checkpointsurile lor,,.

    @razvan,

  10. #330 SP
    Senior Member Xander RO's Avatar
    Quote Originally Posted by razvanrazy View Post
    Momentan m-am blocat (incercat de vreo 5 ori momentan) la Lady Butterfly
    Razvan vezi ca Lady Butterfly este un boss optional daca imi aduc bine aminte, daca te-ai blocat acolo nu sta, poti avansa in joc si fata sa te bati cu ea.

  11. #331 SP
    Phi
    Member Phi's Avatar
    Elden Ring e chiar foarte ok la cpoints. Pana si la mini, cum sunt cei din Evargaol - in 5 secunde esti inapoi la ei dupa respawn

    In Sekiro tin minte ca era un general, cu sulita, boss optional, dar iti dadea 2 bucati si erai terminat. Ca sa te intorci la el trebuia sa te furisezi pe langa "soldati" sa ai grija sa nu dea alarma sa tabarasca toti pe tine, iar cand ajungeai efectiv la boss sa te lupti, unul dintre soldati te zarea si venea si el sa participe, eventual mai soseau si altii dupa el, sa fie taraboi general.

    La fel la primul boss, cel de pe cal - trebuia sa treci prin curtea castelului, pe acoperisuri ca sa ajungi la el.

    Reveniind la ER, erau Stakes of Marika amplasate inteligent in fiecare locatie importanta. Nu pierzi vremea sa faci crawl, sa te furisezi, sa te feresti sa nu sune alarma mai mult decat te bati la boss. Not nice.

  12. #332 SP
    Member Antiohh's Avatar
    Eu stiu ce spui tu, probabil ca nu ai jucat suficient sa vezi ce apropiate sunt de fapt majoritatea. Ca asa si la Elden Ring sunt checkpointsuri puse aiurea. Pai uite, imi aduc aminte chiar pe la inceput, cred ca primul sarpe-copac-dragon sau ce o fi el, aflat in primul castel - ai o gramada de mers pana la el. E plin de minibossi pana la care fugi de iti vine acru in gura. Dar e mai bine precum in alte titluri. Nu am zis ca Sekiro e perfect, dar chiar e decent din punctul meu de vedere. Si btw, poti trece pe langa bossii aia micuti daca nu ii poti bate, nu e obligatoriu sa te chinui cu ei la inceput daca te enerveaza ca te da departe.

    ---------- Post added 05-08-2022 at 12:18 ----------

    Sekiro e si despre stealth. Daca te bateai cu generalul si alti cativa simultan, inseamna ca ceva nu faceai bine trebuie sa ii dai jos unul cate unul si sa ramai doar cu bossul. De aceea ai si utilizabile. Sa momesti inamicii si sa te furisezi

    ---------- Post added 05-08-2022 at 12:22 ----------

    Si daca voiai sa ii ocolesti, dar te zarea unul, era cam vina ta, ca probabil te duceai prea spre ei cand te bateai cu bossul

  13. #333 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Quote Originally Posted by Xander RO View Post
    Razvan vezi ca Lady Butterfly este un boss optional daca imi aduc bine aminte, daca te-ai blocat acolo nu sta, poti avansa in joc si fata sa te bati cu ea.
    Nu stiu cat de optional era, pentru ca am vazut ca era parte din poveste. A avut cinematic si inainte si dupa. Iar asta nu am mai vazut la alte boss fights pana la ea. Si am avut cateva.
    Anywho, am batut-o azi din a doua incercare.

    Eu oricum fac dupa un oarecare ghid, pentru ca jocurile astea nu le poti face de capul tau - gen, sa urmezi un path logic si sa continui pana la final. Aici trebuie sa schimbi zonele des, sa avansezi putin intr-una, sa duci in alta putin, te intorci in asta, te duci in a 3a, samd.

    Sunt curios de cei ca mine oarecum, care nu vor sa stea sa citeasca lore pe net sau sa urmeze ceva ghid. Ei ce fac? Ei sunt cei care-l abandoneaza?
    Eu as fi curios daca exista si un path normal, fara sa urmezi nimic si care sa aibe dificultate crescuta gradual cu fiecare inamic/boss.

    Cat de checkpoints, da, sunt mult mai dese aici si mai bine gandite. Backtrackingu-l este aproape inexistent, in cazul unui boss fight.
    Si am gasit si cel putin 2 locuri pt farmat xp sau coins. Depinde ce vrei sa faci cu timpul tau.

  14. #334 SP
    Phi
    Member Phi's Avatar
    Quote Originally Posted by Antiohh View Post
    Eu stiu ce spui tu, probabil ca nu ai jucat suficient sa vezi ce apropiate sunt de fapt majoritatea. Ca asa si la Elden Ring sunt checkpointsuri puse aiurea. Pai uite, imi aduc aminte chiar pe la inceput, cred ca primul sarpe-copac-dragon sau ce o fi el, aflat in primul castel - ai o gramada de mers pana la el. E plin de minibossi pana la care fugi de iti vine acru in gura. Dar e mai bine precum in alte titluri. Nu am zis ca Sekiro e perfect, dar chiar e decent din punctul meu de vedere. Si btw, poti trece pe langa bossii aia micuti daca nu ii poti bate, nu e obligatoriu sa te chinui cu ei la inceput daca te enerveaza ca te da departe.

    ---------- Post added 05-08-2022 at 12:18 ----------

    Sekiro e si despre stealth. Daca te bateai cu generalul si alti cativa simultan, inseamna ca ceva nu faceai bine trebuie sa ii dai jos unul cate unul si sa ramai doar cu bossul. De aceea ai si utilizabile. Sa momesti inamicii si sa te furisezi

    ---------- Post added 05-08-2022 at 12:22 ----------

    Si daca voiai sa ii ocolesti, dar te zarea unul, era cam vina ta, ca probabil te duceai prea spre ei cand te bateai cu bossul
    Cred ca aici is mai multe chestii. Ori bucata aia de harta se rezolva in pasi: soldatii - apoi boss // ori boss e prea OP pentru nivelul player-ului, mai ales ca e pe la inceput si stai mult si bine. Imi aduc aminte vag ceva si anume ca singurul parry ce il puteai face la sulita e sa calci pe ea, dar daca nu aveai upgrade facut la acel skill, doar o para si atat, nu lovea inapoi sa faca dmg sau daca ii dadea era foarte, foarte putin chiar si la alte lovituri

    Oricum e optional, dar merge pentru nervi. Iti face nervi mai repede ca nevasta

    Cat despre stealth, era stealth ca sa te feresti de soldati pana ajungeai la el. Dar si asa mai trebuia sa omori unul/doi in silent mode fiindca statea de veghe si nu puteai inainta fara scandal. Apoi, la boss, ii aplicai un deathblow insa cand faceai lucrul asta, era un alt soldat care se activa si venea sa vada ce se intampla. Poate era si un bug fiindca la inceput nu venea individul respectiv, insa cum am tot continuat sa mor, se alerta singur. Dubioasa chestia. Si, alteori, daca mergeai cu lupta un pic mai jos, pe scari mai veneau si altii.

    Intre timp m-am uitat un pic pe YT. Seven Ashina Spears - Shikibu Toshikatsu Yamauchi e boss-ul in discutie

  15. #335 SP
    Senior Member Espiritus's Avatar
    @razvan eu am jucat fara sa citesc prea multe ghiduri și lore, a fost foarte okay. Designul nivelelor mi s-a părut suficient de bun încât să nu simt vreodată că nu știu unde să mai merg. Am citit doar întroducerea la trophy guide pentru că are câteva missable, dar e de forma "play however you want until boss X, then do a cloud backup" - departe de a fi numit game guide. Mie farmecul tocmai ăsta mi se pare, sa descopăr eu o lume organica cu inamici mai puternici sau mai slabi, nu ceva linear care mi-a fost construit cu obsesia "progresului linear in dificultate".

  16. #336 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Pai nu e chiar asa. Sunt la inceput inamici care, daca-i confrunti, dau cu tine de pereti de 30 de ori pana renunti la joc.
    De fapt tocmai asta e chestia smart - sa stii sa nu mergi la inamicul x fara sa ai y upgrades.

    Totodata, drumurile nu sunt chiar asa cum ziceti voi. Nu e ca si cum e ceva super open world, cum probabil e Elden Ring iar daca un boss sau mini boss e prea greu, faci stanga in loc de dreapta la o intersectie anterioara si gata.
    Aici trebe super mult back track, trebe travel la alte locatii, samd.
    Si again, daca nu stii cand sa te opresti si la ce boss poti si la care nu poti, in momentul ala, daca nu esti super masochist cu fff mult timp liber, vei abandona jocul.

    Nu e nimic smart aici, e chiar stupid. In loc sa fie ceva progesiv, ca sa-ti permita sa deblochezi skills, sa te obisnuiesti cu ele si apoi sa le pui la test cu ceva mid boss, aici e un fel de gramada de piese lego si nah, fa ce vrei tu. Nu conteaza ca vrei sa faci o masina si momentan nu am deblocat rotile. Vezi tu la ce te blochezi si de acolo, mai cauta prin alte parti pana poate gasesti alte piese ca sa faci altceva.

    Anywho, am mai trecut de 2-3 bossi. Momentan m-am blocat ca un idiot la un boss care teoretic este ffff usor (din ce vad ca zicea lumea pe net), dar m-am batut cu el de vreo 10 ori si tot nu reusesc parry-u ala calumea - Long-arm Centipede Sen'un. Oficial mi se pare cel mai greu de pana acum. Nu cred ca m-am mai chinuit la niciunu de atat de multe ori

  17. #337 SP
    Member lucicleric's Avatar
    Nu citesc ghiduri niciodata in primul playthrough. Personal ma chinui la un boss daca simt ca pot sa ii fac ceva...iar in jocurile dslike rar mi se intampla sa vad bosi care sa iti dea 1 shot....ca comparatie pentru mine ar fi GOW 2018 pe cea mai mare dificultate, cand dai de semiopen worldul de la inceput, sunt multe chestii optionale pe care am incercat sa le fac....eh acolo pot spune ca era ridicol de dificil si luai 1 shot. Am batut vreo cativa la inceput cu viata mov( aveau level muuult mai mare decat mine) dar am facut-o pentru challenge si cam atat.....ehh tipul ala de dificultate mi se pare aberant.
    In schimb fightul cu ultimul valkirie a fost un deliciu si test de rabdare si nervi de otel...foarte smecher fight-ul pe max difficulty

  18. #338 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Quote Originally Posted by lucicleric View Post
    Nu citesc ghiduri niciodata in primul playthrough. Personal ma chinui la un boss daca simt ca pot sa ii fac ceva...iar in jocurile dslike rar mi se intampla sa vad bosi care sa iti dea 1 shot....ca comparatie pentru mine ar fi GOW 2018 pe cea mai mare dificultate, cand dai de semiopen worldul de la inceput, sunt multe chestii optionale pe care am incercat sa le fac....eh acolo pot spune ca era ridicol de dificil si luai 1 shot. Am batut vreo cativa la inceput cu viata mov( aveau level muuult mai mare decat mine) dar am facut-o pentru challenge si cam atat.....ehh tipul ala de dificultate mi se pare aberant.
    In schimb fightul cu ultimul valkirie a fost un deliciu si test de rabdare si nervi de otel...foarte smecher fight-ul pe max difficulty
    Pai la Demon's Souls remake, mai ales cu viata pe jumatate, pentru ca e blocata de "gameplay", am luat 1 hit kill de la o gramada de bossi. La fel si in Dark Souls 1, dar si 3 (2 nu am jucat). Ultimul, ala care mi-a pus si capac si care m-a facut sa renunt la joc pentru back track + 1 hit kill a fost un urias cu un scut mare, care doar ma atingea cu scutul si ma omora.
    Asa ca nu inteleg ce jocuri ai jucat tu, daca nu ai avut 1 hit kill in DS games.

  19. #339 SP
    Member lucicleric's Avatar
    In toate jocurile ds ai niste iteme care te fac human si nu mai ai viata pe jumate....nush daca stii treaba asta...iti garantez eu ca nu iei 1 hit daca esti in human form si ai level decent.
    Singurul loc unde iti iei o bucata de la orice este in demon souls lumea a 4a parca pe max bad world tendency pt ca acolo e challenge sa joci in ghost form, adica 50% hp

  20. #340 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Pai da, pentru ca trebuie sa citesti analele internetului ca sa intelegi ceva din jocurile astea, altfel nu te poti "bucura" de ele.
    Stiu de human form, dar nu am inteles cum as putea sa trec in human form in game - daca se poate.
    Asa ca da, asa cum jucam eu, aveam jumatate de viata.

    Dar nu despre jocul ala sau jocurile alea e vorba aici, ci despre Sekiro.

    Revenind. Am reusit sa-l dobor pe Long-arm Centipede Sen'un din a doua incercare, dupa o pauza de cateva ore. A picat destul de usor...tipic.

    LE: m-am blocat la Genichiro Ashina. Efectiv nu inteleg cum e posibil sa nu-mi ia comenzile si cand apas incontinuu pe L1 (pt block), cum iau mana ca sa apas pe R1 ca sa-l lovesc, in loc sa-mi ia comanda corecta, imi face "Combat Arts" si ce am eu pus la shortcut pt L1+R1.
    La fel si cu dodge, tot dau dodge si totul e ok, mai putin uneori, in unele atacuri, cand efectiv refuza sa faca ceva.
    De multe ori, nici L1 nu mi-l ia, orice as face, inainte, in timp ce sau chiar si dupa ce s-a oprit din atac.

    Am reusit sa trec de primele 2 vieti, dar m-a omorat la a 3a - nu inteleg, daca mai are una, de ce nu o arata de la inceput?

    Anywho, poate asta e momentul sa renunt la joc. Numai drumul pana acolo si apasat pe Start ca sa sar un cinematic obosit si mi se pare mult prea frustrant.

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 17 of 20 FirstFirst ... 7 15 16 17 18 19 ... LastLast

Similar Threads

  1. Let it Die By OEE in forum Sony PlayStation 4
    Replies: 8 Last Post: 04-12-2017, 07:57
  2. 7 Days to Die By Dant3 in forum Console Club
    Replies: 0 Last Post: 07-04-2016, 20:12
  3. Zombie Apocalypse 2: Never Die Alone By RonanN1 in forum Console Club
    Replies: 4 Last Post: 27-10-2011, 23:43
  4. Orcs Must Die anuntat By erik95 in forum Console News
    Replies: 5 Last Post: 28-02-2011, 15:26

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts