Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 4 of 4 FirstFirst ... 2 3 4
Results 61 to 73 of 73

Thread: Lies of P

  1. #61 SP
    MRC
    Member MRC's Avatar
    Jocul e bun pana la un punct. Asta face diferenta intre jocurile Form si jocuri facute de toti *****ii de developeri care incearca sa copieze. In jocurile form devi din ce in ce mai bun, reflexele iti sunt tot mai bune si bosii desi dificili dupa cateva incercari ii poti invinge. Iar daca nu, poti oricand cere ajutor online de la alti jucatori. Frustrarea e eliminata progresiv. Nu mi-a fost niciodata teama dupa Bloodborne ca nu o sa termin un joc Form cu insistenta. Daca la inceput iti e greu, pe masura ce avansezi e tot mai usor. In aces rahat de joc, fix invers. La inceput mi-a placut mult. Nu foarte dificil, grafica ok, mecanici ok, gamplay fain etc etc. Dar daca dupa cateva zeci de ore, pot sa zic pierdute, sa ajungi la un boss pe care pur si simplu nu poti sa il bati dupa zeci si zeci de incercari, asta dupa ce ai platinat Bloodborne, terminat DS3 si Elden Ring, cred ca pot sa imi bag p* in el de Lies of P. Am aplicat tehnica pauza cateva zile, revenit calm. Am vazut tutoriale online. Atatia nervi nu am avut in viata mea la un joc. Nici nu mai ma chinui sa va spun despre ce boss e vorba. E un boss nu e rahatul de clown de care ziceam mai devreme, pe care intre timp l-am invins. Nu e ultimul boss din joc. Nici nu vreau sa ma gandesc cum e ultimul. Am citit eu rewivuri ca devine excesiv de greu si ultimul e extrem de greu de invins. Dar ma gandeam ca nu e chiar asa. E primul joc pe care o sa il sterg de pe contul Steam.

  2. #62 SP
    Member lucicleric's Avatar
    Cumva laxasia?

  3. #63 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Eu cred ca exagerezi. Inteleg ca esti frustrat si nervos din cauza lui, dar cred ca si in cele mai grele momente, tot este mai putin frustrant decat majoritatea jocurilor FS.

    Personal l-am terminat cu mai mare usurinta decat Sekiro, si spre deosebire de Bloodborne la care am renuntat la paianjenu ala (parca, sau putin dupa el) si majoritatea jocurilor FS la care am renuntat in diferite momente, macar aici ai poveste si ai UI din secolu asta.

    E posibil ca tu sa-l consideri mai slab/usor decat jocurile FS si mental sa il subestimezi.

    Mie mi s-a parut "la nivel" sau putin mai bun/greu decat jocurile The Surge, care overall mi s-au parut mai bine facute si gandite decat jocurile FS.

  4. #64 SP
    Manager paul's Avatar
    DLC: Overture se lanseaza la vara:

  5. #65 SP
    Manager paul's Avatar
    Lies of P is getting difficulty options to make the Soulslike more accessible:
    Quote Originally Posted by Video Games Chronicle
    “We wanted to make sure a wider audience of players could play the game,” said game director Jiwon Choi. When asked if this decision was made based on player feedback, he responded, “Absolutely, we have a lot of feedback from customers, and from our developers.

    “So by making development adjustments and introducing these difficulty options, we can offer the experience to different types of players. This broadens the base.”

    The new difficulty options, “Butterfly’s Guidance” and “Awakened Puppet,” will be added in a patch released alongside Lies of P: Overture.

    The game’s default difficulty level will now be named “Legendary Stalker.”

  6. #66 SP
    Senior Member Xander RO's Avatar
    Nice, era exact impulsul de care aveam nevoie ca sa ma bucur de el. Desi am terminat toate jocurile FromSoftware fara a vrea sa ma sinucid, chiar ma bucur ca ma voi putea bucura si de asta mai relaxat. Varsta isi spune cuvantul!

  7. #67 SP
    Member Papillon_'s Avatar
    Toate jocurile are trebuie sa aiba macar 2 nivele de dificultate, ideal ar fi 3.
    Mie imi place sa le joc pe "normal" mode, sa am provocarii in lupte dar sa nu fie super greu si sa ma impiedice sa ma bucur de joc.

    Genul asta de jocuri e prea hard core pe partea de dificultate si nu te lasa sa alegi optiuni mai usoare.
    L-am incercat pe GamepPass dar nu am rezistat mai mult de 15 minute, e prea greu.

  8. #68 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Mie mi s-a parut super ok si clar mult mai usor decat souls games. Nu am terminat niciun souls game in afara de Sekiro, dar Lies of P mi s-a parut chiar ok si l-am terminat fara mari probleme.

    Ceva mai usor cred ca deja schimba stilul de joc si nu mai este souls like. Vedem cum il implementeaza.

  9. #69 SP
    Member Papillon_'s Avatar
    Mie imi place lumea, atmosfera din jocurile de genul asta dar dificultatea e foarte mare, cel mai bine e sa poti alege tu cat de greu sa fie.
    Ce te impiedica sa il joci in continuare in modul "Legendary Stalker" ? Asa ai aceeasi experienta.

  10. #70 SP
    Member alexxx02's Avatar
    Quote Originally Posted by Papillon_ View Post
    Mie imi place lumea, atmosfera din jocurile de genul asta dar dificultatea e foarte mare, cel mai bine e sa poti alege tu cat de greu sa fie.
    Ce te impiedica sa il joci in continuare in modul "Legendary Stalker" ? Asa ai aceeasi experienta.
    Pe subiectul asta ma contrazic si eu cu un bun prieten . De ce sa nu ai optiunea sa alegi dificultatea? Cu ce iti schimba tie imersiunea si placerea de a juca daca poti alege dificultatea? Vrei sa joci si sa te chinui, foarte bine, joci pe hard...vrei sa joci pentru relaxare, diminuezi dificultatea. Eu personal dupa o zi lunga si grea de munca numai de chinuit prin jocuri nu mai am chef si stare, de asta nici nu am jucat niciun joc souls desi imi plac foarte mult, dar refuz sa ma chinui intr-un joc si sa ma enervez. O fac destul in cele 8 ore petrecute la munca.
    Acelasi lucru si cu guided mode. Daca eu vreau ajutor si sa-mi arate unde tre sa ajung intr-un open wolrd cum e "Elden Ring" spre exemplu, de ce sa nu am posibilitatea asta? Cine nu vrea poate foarte usor sa dezactiveze guided mode si gata, joaca jocul asa cum este el recomandat de producatori. Eu efectiv nu mai am rabdarea si starea necesara sa ma mai chinui, joc strict sa ma relaxez si nimic mai mult.

  11. #71 SP
    Member Papillon_'s Avatar
    Exact multi inclusiv eu joaca jocurile pentru poveste, atmosfera si vor sa se destinda nu sa fie foarte competitivi.
    Chiar RTS-urile le joc pentru campanie iar cand puteam mai bagam un MP cu prietenii dar asa la distractie nu ranked.

    Dezvoltatorii ar trebuie sa inteleaga ca mai sunt si alti jucatori care nu sunt hard-core si ar vrea sa joace genul asta de jocuri souls like dar renunta pentru ca sunt prea grele.

  12. #72 SP
    Member lucicleric's Avatar
    Morivul pentru care au luat-o razna fanii se leaga de concept in sine....daca jocul il vor face de la inceput cu difficulty settings, e o sansa maricica sa fie unfair de greu chiar si pentru fani sau sa fie damage sponge totul pe harta. ( exemplu clar e noul khazan, plus orice joc open world scos de ubi, naughty dog, santa monica etc....absolut toate jocurile au o difficultate cretin implementata la hard sau very hard de ex.....nu are nicio legatura cu faptul ca suntem noi elitisti sau nu dar numai fromsoft au reusit cumva sa faca jocurile sa fie fair si sa nu simti ca tot pe harta are hp cat un boss sau iti iei una peste ochi de la orice. Sper ca am reusit sa ma fac inteles.
    Inteleg de ce vor sa implementeze chestia asta, ca sunt o firma indie si au nevoie de vanzari, plus unii bossi sunt foarte unfair chiar si pe ng, nu mai vorbesc de ng+. Frica o impartasesc si eu, dar nu plang ca au de gand sa faca asta....sunt okey sa faca update la un moment dat , dar sa nu fie o filosofie de game design.....lets be honest dupa ani si ani de jocuri de genul chiar nu cred ca mai sunt o mare sfaraiala jocurile de genul( elden ring de ex, a avut un singur boss obositor de greu pe care l-au nerfuit chiar ei pt ca acolo au gresit nitel numerele)

  13. #73 SP
    Member Cristache07's Avatar
    Quote Originally Posted by Xander RO View Post
    Nice, era exact impulsul de care aveam nevoie ca sa ma bucur de el. Desi am terminat toate jocurile FromSoftware fara a vrea sa ma sinucid, chiar ma bucur ca ma voi putea bucura si de asta mai relaxat. Varsta isi spune cuvantul!
    E cel mai usor soullike, merge terminat si platinat fara probleme majore. N-are treaba cu varsta. Personal ma gandeam ca pana la 65+ ani ar trebui sa mai butonez. La mine a aparut o problema cu articulatiile, degete amortite si banuiesc ca vina o are si controllerul de PS5 pe langa varsta (42 am implinit luna asta). De luni bune joc fara vibratii si toate celelalte tehnologii sunt oprite.

    P.S. Xander, daca vrei senzatii tari incearca orice Ninja Gaiden. Nici unii copii de ~14 ani nu-s in stare sa-i dea de cap dar apoi platina, iti trebuie super reflexe, peste orice din gama Souls. Sekiro de acolo a invatat meserie

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 4 of 4 FirstFirst ... 2 3 4

Similar Threads

  1. Replies: 0 Last Post: 21-06-2011, 19:52

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts